וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון חוששים שכריס ג'ונסון גמר את הסדרה: "נפלנו מהרגליים"

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 8:09

הסגולים קרובים להדחה מהפלייאוף אחרי ההפסד הביתי לגלבוע/גליל במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף, הפורוורד סובל מתסמינים של זעזוע מוח וצפוי להמשיך להיעדר. בקבוצה מאוכזבים: "נצטרך להיות קבוצה אחרת לגמרי ברביעי"

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
בצרות. דדאס/דני מרון

אכזבה גדולה בהפועל חולון אחרי ההפסד אמש (שני) לגלבוע/גליל במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף 74:72. הקבוצה של סטפנוס דדאס תצטרך להפוך את הסדרה עם שני ניצחונות בשני משחקים, אחרת תסיים עונה יפה ללא עלייה לגמר הפלייאוף אחרי שנעצרה גם בחצי גמר גביע המדינה.

הסגולים התקשו במשך רוב שלבי המשחק לייצר את המשחק ההתקפי הטוב שלהם, כשגם סי ג'יי האריס, שהיה הקלע המוביל שלהם עם 19 נקודות ב-32 דקות, קלע רק 7 נקודות במחצית השנייה. שחקנים רבים נראו כי הם נופלים מהרגליים בתום 9 משחקים ב-19 יום, בעוד גלבוע קיבלה יומיים יותר של מנוחה בזכות הניצחון החלק בסדרה נגד הפועל ירושלים ברבע הגמר.

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יחמיץ את כל הסדרה? ג'ונסון/ברני ארדוב

בנוסף לנפילה מהרגליים, חולון שיחקה ללא כריס ג'ונסון, כשההערכה היא שהוא לא ישוב לשחק בסדרה נגד גלבוע אלא אם יתקבל אישור חריג במיוחד. ג'ונסון ספג מכה בראשו במשחק הראשון בסדרה נגד עירוני נס ציונה, ובמשחק השני חש בכאבים בראשו ושיחק דקות מעטות. למרות זאת, עלה למגרש למשחק השלישי, והיה נראה רע מאוד. מאז המשחק התלונן על כאבים, וביקש מנוחה, כשהוא סובל מסיפטומים של זעזוע מוח. הערכה היא כי לא יתאפשר לו לשוב לפעילות בתקופה הקרובה מחשש רציני למצבו.

"כריס הוא האיש שלנו, שחקן נהדר, שיחק ב-NBA וביורוליג, לאבד אותו זה קשה", סיכם ווילי וורקמן את מצבו של חברו לקבוצה, "כל העונה איבדנו שחקנים. 12-15 שחקנים שיחקו פה העונה, ומצאנו דרך לנצח. מה שחשוב בשבילו זה הבריאות, זו פציעת ראש, זו לא פציעה בשריר. נצטרך אותו יותר מאוחר, נצטרך להתעלות ולנצח. בכל קבוצה בפלייאוף יש למישהו משהו, נעבור את זה".

עוד בוואלה!

סטפנוס דדאס: "כולם רוצים שגלבוע תנצח אותנו כי לא מצפים ממנה להרבה"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן מול שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. דני מרון
משחק נהדר שלו לא הספיק. וורקמן/דני מרון

וורקמן, שלמרות משחק נהדר עם 14 נקודות קיבל רק 21 דקות, סיפר על התחושה שלו: "כל הפסד כואב, באנו כדי לנצח, נבוא לשם כדי לנצח ולחזור לפה. הפסדנו גם בסדרה הקודמת, זה כואב, כשמפסידים בנקודה מזריקה קשה ומדהימה, זה כואב. הפוקוס שלי הוא ביום רביעי, במשחק הבא.נצטרך להתמודד מול הלחץ שלהם, לשבור אותו ולקלוע את הזריקות, זה הכל".

בקבוצה סיפרו על תחושה כללית של עייפות והתקשו לראות מאיפה יבוא המהפך: "ראו מי רעננים ומי גמורים. סי ג'יי נופל מהרגליים, נייט ססטינה, פה רק חודשיים, צריך לקחת את הקבוצה עליו. סוקולובסקי פה כמה שבועות וצריכים שיושיע אותנו בכל ערב. מקסים דה זאו אחרי הפציה לא אותו שחקן, ופניני לא פוגע. נצטרך להיות קבוצה אחרת לגמרי ברביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully