וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "עומרי כספי הוא אחד השחקנים המרכזיים שלנו"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקנו שהצטיין ב-72:88 על אילת בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף. בית הלחמי: "הסדרה לא גמורה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס/דני מרון

שביעות רצון נרשמה בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאחר שהצהובים ניצחו הערב (ראשון) 72:88 את הפועל אילת בתום המשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף. הקבוצה של יאניס ספרופולוס גילתה עליונות והוליכה לכל אורך המשחק, כשהחל מהרבע השני צעדה האלופה ביתרון דו ספרתי. הדרומיים ניסו לחזור למשחק בעזרתם של קייסי פראתר (24) וג'ו רגלנד (14 ו-8 אס'), אך המארחת הייתה גדולה עליהם והם ינסו לחזור לסדרה במשחק מספר 2 שייערך באולמם הביתי.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. גם בהתקפה היה לנו קצב טוב, מצאנו מההתחלה את השחקן הפנוי עם המסירה הנוספת. שיחקנו חכם, כשהגענו להפרש דו ספרתי שלטנו במשחק".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל אילת בן קרטר. דני מרון
סחט מחמאות ממאמנו. כספי/דני מרון

היווני לא התרגש יתר על המידה מהניצחון: "זה רק 0:1, לא עשינו כלום מלבד הניצחון הראשון, נלך לשחק באילת בידיעה שהם ינסו להגיב. אנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב בהרבה, אנחנו מצפים מהם למשחק שונה לחלוטין. לא הייתה לנו בעיה להושיב זר, וזה קל יותר. אין לנו את השחקנים שלנו פה איתנו, אבל זה המצב, אנחנו משחקים עם מי שיש, אני מרוצה מאוד ממה שהם הפיקו מעצמם. הם באו בדרך שאנחנו רוצים, הם הראו את האופי שלהם. אני מצפה מהם להיות טובים יותר אפילו במשחק הבא".

המאמן החמיא לכספי וזוסמן, שהוליכו את קלעי הצהובים בדרך לניצחון: "יובל לא שיחק הרבה במחצית הראשונה בגלל עבירות, והוא היה רענן במחצית השנייה. יש לו ניסיון למרות שהוא צעיר, הוא היה מוכן ואני מרוצה מאיך שהוא תרם. עומרי התחיל את המשחק נהדר, הוא הראה את האיכות שלו, הוא אחד השחקנים המרכזיים שלנו, הוא שחקן שיכול לתת לנו את האקסטרה כשאין לנו אותו. אני מרוצה מאיך שהוא היה מוכן לשחק היום".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ניצחה 72:88 את הפועל אילת בפתיחת חצי גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
"אנחנו צריכים לבוא אחרת ביום שלישי". בית הלחמי/דני מרון

אריאל בית הלחמי: "היה משחק לא טוב שלנו, בעיקר בצד ההתקפי. אנחנו קבוצה שבלי סקור גבוה קשה לנו להתמודד. מכבי שיחקו יוצא מן הכלל בצד ההגנתי. אנחנו צריכים לעשות התאמות בצד הפיזי, וצריכים לעשות משחק שונה באילת".

בית הלחמי המשיך: "השחקן שהיה ועזב אנחנו הרבה אחרי זה. יש לנו שחקנים עם גאווה, שחקנים שעברו דברים בקריירה שלהם. אין שום סיבה לחשוב שהסדרה הסתיימה, זה נראה היום לא טוב, אבל הסיפור לא גמור. היה אפשר לראות בחדר ההלבשה שהשחקנים לא שמחים אבל אף אחד לא הוריד את הראש ולא אמר שאנחנו לא יכולים. אנחנו יכולים ומאמינים. אנחנו בסוף העונה, נשארו מעט מאוד משחקים ומעט מאוד ימים. השחקנים שלנו לא יוותרו, אני מכיר אותם. עייפות זה חלק מהסיפור, אנחנו צריכים לבוא ביום שלישי ולהופיע אחרת, ונופיע אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully