וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 72:88 את הפועל אילת בפתיחת חצי גמר הפלייאוף

חצי גמר הפלייאוף: עומרי כספי קלע שיא עונתי אישי (17) והוליך את הצהובים ליתרון דו ספרתי ברבע השני מול הדרומיים. פראתר (24) ורגלנד (14) ניסו להחזיר את הקבוצה של בית הלחמי למשחק, אך האלופה הייתה גדולה על האורחת ועלתה ל-0:1 בסדרה

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל אילת קייסי פראתר. דני מרון
פתח היטב וקבע שיא נקודות אישית לעונה הנוכחית. כספי מול פראתר/דני מרון

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את סדרת חצי גמר הפלייאוף ברגל ימין כשהביסה 72:88 את הפועל אילת. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה היטב ועלתה ל-12:19, כשגם קאמבק מהיר של האורחת לא הבהיל אותה בדרך ליתרון דו ספרתי בהפסקת המחצית. עומרי כספי (17) ויובל זוסמן (16) בלטו אצל האלופה, כשכריס ג'ונס עלה היטב מהספסל ואנטה ז'יז'יץ' שוב הראה דומיננטיות בצבע. מנגד, קייסי פראתר וג'ו רגלנד ניסו להחזיר את האורחת למשחק, אך הצהובים היו גדולים על הדרומיים, שינסו להשוות במשחק מספר 2.

לפני המשחק הוכרז כי כוכב מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין נכלל בחמישיית העונה. גם סנטר הצהובים אנטה ז'יז'יץ' נבחר.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
האלופה עם פתיחה חלקה לסדרת חצי הגמר. זוסמן/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: עומרי כספי 17 נקודות, יובל זוסמן 16, אנטה ז'יז'יץ' 11, כריס ג'ונס 10, אותלו האנטר וסקוטי ווילבקין 8 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 7 ו-7 ריב', אנג'לו קלויארו 5 ו-5 ריב', טי. ג'יי. קליין 4, עוז בלייזר 2.

קלעו לאילת: קייסי פראתר 24 ו-5 אס', ג'ו רגלנד 14 ו-8 אס', דרק אובייידה 10 ו-5 ריב', מארקל בראון 6, מירון רוינה, חואקין שוכמן ובן קרטר 4 כ"א, רועי הובר ויונתן שולדבראנד 3 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
נבחר לחמישיית העונה טרם המשחק. ווילבקין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

עומרי כספי פתח טוב את המשחק, ויחד עם ז'יז'יץ' היה אחראי על מירב הנקודות של הצהובים. מנגד, אילת ניצלה החטאות של הצהובים בשביל לקלוע במתפרצות ולהישאר צמודה. שלשה נוספת של כספי העניקה למארחת יתרון 12:19, 2:44 דקות לסיום הרבע. הדרומיים הגיבו בריצת 0:7 והתקרבו. 21:22 למכבי תל אביב לקראת הרבע השני.

רבע 2:

פראתר נכנס לעניינים בשורות הדרומיים, אך אילת התקשתה לקלוע במהלך הרבע השני. כריס ג'ונס עלה היטב מהספסל של המארחת, בעוד עומרי כספי המשיך ביכולתו הטובה מהרבע הראשון. גם ווילבקין התעורר ומכבי תל אביב ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי. 34:45 לקבוצה של יאניס ספרופולוס במחצית.

שחקן הפועל אילת ג'ו רגלנד מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
אילת תנסה לחזור לסדרה במשחק מספר 2. רגלנד/דני מרון

רבע 3:

המארחת המשיכה להגדיל את יתרונה, שהגיע עד 17 בזכות עומרי כספי, שקבע 36:53 אחר שהשלים מהלך של סל ועבירה. דרק אוגביידה נכנס לעניינים וסייע לחבריו להוריד את ההפרש למינוס עשר בלבד לאחר שעמד כבר על 19. בסיום הרבע השלישי הוליכו הצהובים 54:66.

רבע 4:

רגלנד, פראתר ואוביידה המשיכו להיות האנשים שמנסים להוציא את העגלה האילתית מהבוץ, אך ז'יז'יץ' וג'ונס לא התכוונו לתת לאורחת לחזור למשחק. 72:88 בסיום למכבי תל אביב, שעולה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully