וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך עוצרים את מסי? נצטרך להטריד אותו, אסור לתת לו אפילו לחשוב"

גוסטבו קוויאר, קשר נבחרת קולומביה, נערך למשחק המוקדמות מול ארגנטינה (בין ג' ל-ד', 2:00, ספורט2): "ניתן לו טיפול מיוחד"

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 1:1/ספורט1

קולומביה וארגנטינה אמורות היו לארח יחד את קופה אמריקה 2021, אבל כל אחת מהן ויתרה מסיבותיה ושתי הנבחרות יסתפקו במפגש ביניהן במסגרת מוקדמות המונדיאל (בין שלישי לרביעי, 2:00, ספורט2). בפעם הקודמת שהאלביסלסטה הפסידו בבראנקייה, זה היה 2:1 באוגוסט 1993, כאשר קרלוס ולדראמה בישל את שני השערים, שלושה שבועות לפני החמישייה המפורסמת במפגש הנוסף במונומנטל. בקמפיין הזה ארגנטינה עדיין לא הפסידה, והמארחת סימנה כמובן את ליאונל מסי כאיש שצריך לתסכל בכל דרך כדי לשחזר את התוצאה מלפני 28 שנה.

גוסטבו קוויאר שחקן נבחרת קולומביה מאחורי כריסטיאן קואבה שחקן נבחרת פרו. Paolo Aguilar, AP
הצטיין מול פרו, עכשיו מתכונן לליאו מסי. גוסטבו קוויאר מאחורי כריסטיאן קואבה/AP, Paolo Aguilar

הקשר גוסטבו קוויאר, שפתח לראשונה במוקדמות והיה אחד המצטיינים בניצחון 0:3 על פרו, אמר: "אנחנו חייבים להטריד את מסי כל הזמן, אסור לתת לו לפעול או אפילו לחשוב. נצטרך ללחוץ עליו בכל חלק במגרש. אף פעם לא פגשתי אותו, אבל אני חושב שהוא השחקן הטוב בעולם. נצטרך לכבד אותו, אבל גם לתת לו טיפול מיוחד".

שחקנה של אל הילאל הסעודית הוסיף: "ארגנטינה תהיה זהירה יותר מולנו, וננסה לנצל את זה. אני לא חושב שהם ינסו ללחוץ אותנו במשך 90 דקות. יהיה כיף לראות את האוהדים שוב ביציע, גם אם באחוזים מינימליים. ניעזר בתמיכה שלהם ונעשה הכול כדי לגרום להם הנאה עם ניצחון על ארגנטינה".

10 אלף צופים יורשו להיכנס לאצטדיון אל מטרו, בו כ-47 אלף מקומות, כאשר את המשחק הטעון יאבטחו לא פחות מ-4,500 שוטרים ואנשי ביטחון. מי ששוב לא יעמוד לרשות ארגנטינה הוא השוער פרנקו ארמאני, שעדיין חיובי לקורונה. לעומתו סרחיו אגוארו יצא שלילי הפעם ויוכל להיות בסגל.

עוד בוואלה!

מסי התרגש מ"המשחק המיוחד" לזכר מראדונה, צ'ילאברט קורא: "ליאו, תחרים את הקופה אמריקה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully