וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התרגש מ"המשחק המיוחד" לזכר מראדונה, צ'ילאברט קורא: "ליאו, תחרים את הקופה אמריקה"

הפרעוש לקח חלק במחווה של הנבחרת שערכה משחק רשמי ראשון מאז מותו של דייגיטו. במקביל, גובר עליו הלחץ בעקבות סערת הקופה בברזיל

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 1:1/ספורט1

המשחק המיוחד של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה: האלביסלסטה עלו הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק רשמי ראשון אחרי שבעה חודשים, והקדישו אותו לדייגו מראדונה המנוח. זה היה המשחק הראשון של הנבחרת מאז מותו של שחקן העבר האגדי, ולפני המשחק נחשף פסל בדמותו מחוץ לאצטדיון בסנטיאגו דל אסטרו.

לפני המשחק נערך טקס קצר לזכרו של "דייגיטו", בו הציג מסי את חולצת המשחק שעליה התנוססה תמונה של מראדונה. הפרעוש כבש בפנדל בדקה ה-22, ראה את אלכסיס סאנצ'ס משווה לצ'ילה וקובע חלוקת נקודות במוקדמות המונדיאל, אבל התוצאה לא גרעה מההתרגשות שלו.

"זה היה משחק מיוחד מאוד, כי הוא היה הראשון בלי דייגו. כולנו יודעים מה הייתה המשמעות של הנבחרת עבורו, וכולנו הרגשנו שהוא היה נוכח באצטדיון היום. זה היה משחק מיוחד גם בגלל הסיטואציה בארגנטינה, אחרי החודשים הקשים שעברו על כולם".

פסל בדמותו של דייגו מראדונה נחשף לפני המשחק הראשון של נבחרת ארגנטינה מאז מותו. רויטרס
הפסל לכבוד מראדונה מחוץ לאצטדיון/רויטרס
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה וההקדשה לזכרו של דייגו מראדונה. לצידו יו"ר ההתאחדות הארגנטינית צ'יקי טאפיה. רויטרס
"כולנו הרגשנו שדייגו צופה בנו מלמעלה". מסי והחולצה המיוחדת/רויטרס

שבוע לפני פתיחת הקופה אמריקה, בארגנטינה עסוקים גם בסערה סביב הזזת הטורניר לברזיל מוכת הקורונה. היום שחקן העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילאברט קרא לכוכבים הטורניר, מסי בראשם, להחרים את המשחקים לאות מחאה.

"לאף אחד לא אכפת מבריאותם של השחקנים, ולא בפעם הראשונה", אמר צ'ילאברט לתקשורת הארגטינאית. "אני קורא מכאן לליאו מסי, השחקן הטוב בעולם - זה הזמן להשמיע קול, זה הזמן למרוד. אל תופיע למשחקים, וזה יוביל לשינוי".

גם בברזיל הדעות חלוקות. לפי דיווחים במדינה, שחקני הנבחרת שמשחקים באירופה החליטו לא להופיע למשחקים בשל החשש שיידבקו בקורונה בזמן הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully