וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה ובראד גרינברג בדרך לפרידה משותפת, טל דן יאריך חוזה

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 8:56

הכתומים מאוכזבים מההדחה ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון, כשהמאמן צפוי למצות את האפשרויות בארצות הברית ובמועדון יחפשו לו מחליף במקרה כזה: "עשינו עונה גדולה". ניסיון להשאיר את פטריק מילר וג'רום מיינסי

שחקני עירוני נס ציונה לאחר הזכייה ביורופקאפ/ברני ארדוב

בפעם השישית משש נסיונות הודחה אמש (שבת) עירוני נס ציונה בשלב רבע גמר הפלייאוף של ליגת העל כשהפסידה בסדרת הטוב משלושה להפועל חולון 1:2. הקבוצה של בראד גרינברג, שהגיעה לשלבי ההכרעה של העונה עם רוטציה קצרה במיוחד של שישה שחקנים וניסתה להרחיבה במהלך הסדרה, לא הצליחה להתמודד עם בעיית העבירות והעייפות בסיום המשחק השלישי ונוצחה 85:76.

בסיום המשחק הודו בנס ציונה ל-600 האוהדים שהגיעו למשחק החוץ בחולון וניסו לייצר אווירה ביתית עבור החבורה של בראד גרינברג, בתום עונה היסטורית בה השלימו זכייה מפתיעה ביורופקאפ .

מאמן עירוני נס ציונה בראד גרינברג. אודי ציטיאט
סוף הדרך? בראד גרינברג/אודי ציטיאט

"שילוב של כמה דברים", ניסה ליאור קררה להסביר את ההפסד של קבוצתו, "עייפות, שיחקנו עם רוטציה מאוד קצרה בחודש וקצת האחרונים, שמח שרביב נתן קצת אוויר לנשימה. בעיית עבירות, פטריק מילר יצא והמשחק התבלגן לנו. לחולון נכנסו הכדורים, הקהל דחף אותם, רדפנו וזה לא הספיק.אני מאמין שעם טל היינו עוברים, עוד כמה דקות של ריכוז ורעננות ברגליים ואנחנו שם. במשחק הראשון הם עקצו אותנו עם כמה דברים. עם עוד גוף בחוץ היינו עושים את זה".

הפורוורד המשיך וסיכם את העונה של הכתומים: "עשינו עונה מדהימה, מעל הציפיות של המועדון שלנו ושל המועדון, החלפנו זרים, קורונה, טל נפצע. עשינו דברים מדהימים, קשה לראות את זה, אבל כשהדברים ירגעו, נהיה שמחים על העונה שעשינו. הרגשתי שעשיתי קפיצה מהעונה שעברה, הרגשתי שסומכים עליי. הפנים לעונה הבאה".

עוד בוואלה!

הפועל חולון ניצחה 76:85 את נס ציונה במשחק המכריע ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
שחקן עירוני נס ציונה ליאור קררה מול שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון. דני מרון
"עם עוד גוף בחוץ היינו עושים את זה". ליאור קררה/דני מרון

בנס ציונה צפויים להיפגש בקרוב עם בראד גרינברג לפגישה אחרונה לפני שובו לארצות הברית כדי לסכם את העונה ולשמוע ממנו על התוכניות שלו. הערכות הן שגם מצידו של המאמן יש רצון לפרידה, כשהוא נוטה למצות את האפשרויות שלו בארצות הברית.

בגזרת השחקנים צפוי הקפטן טל דן לחתום על חוזה חדש לשנתיים בקרוב, כשגם ליאור קררה יקבל הצעה להארכת חוזה. במועדון ינסו להשאיר את ג'רום מיינסי ופטריק מילר, כשבריאן אנגולה ו-ויין סלדן צפויים להתקדם למועדונים גדולים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully