וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה 76:85 את נס ציונה במשחק המכריע ועלתה לחצי הגמר

למרות שפיגרו במהלך הרבע השלישי הצליחו הסגולים להפוך ולעלות לחצי גמר רביעי מתוך חמישה מפעלים בהם השתתפו העונה. האריס (25) הצטיין, וורקמן (15) היה האקס פקטור

שחקני הפועל חולון חוגגים. אודי ציטיאט
חגיגה גדולה בסיום. שחקני הפועל חולון/אודי ציטיאט

העולה הרביעית לחצי גמר הפלייאוף נקבעה הערב (שבת) כשהפועל חולון גברה 76:85 על עירוני נס ציונה וניצחה 1:2 בסדרה ביניהן. 4,800 אוהדים העניקו אווירה מחשמלת ביציעי היכל הטוטו בחולון. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשנס ציונה הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה, אותה סיימה ביתרון, הודות למשחק נהדר בעיקר מצדו של וויין סלדן.

סי. ג'יי. האריס היה האיש של חולון, אך האיש שהביא את המפנה במשחקה המארחת ודאג למהפך היה ווילי וורקמן, שחגג בריבאונד ההתקפה והגיע עד הטבעת בדקות שחבריו היו זקוקים למהלכים מנצחים. נס ציונה הייה במשחק כמעט לכל אורכו, אך עבירה חמישית של מילר ולאחר מכן גם של סלדן סתמו את הגולל על עונה נהדרת של עירוני נס ציונה, אלופת היורופקאפ להזכירכם. חולון תפגוש בחצי הגמר את הפועל גלבוע/גליל בשני הקרוב.

אוהדי הפועל חולון מדליקים אבוקה בפתיחת המשחק מול עירוני נס ציונה. אודי ציטיאט
אווירה מחשמלת ביציעים בחולון/אודי ציטיאט

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: סי. ג'יי. האריס (5 אסיסטים, 12 מ-12 מהקו) 25 נקודות, מיכל סוקולובסקי 17 ו-6 ריב', ווילי וורקמן 15 ו-5 ריב', נייט ססטינה (5 ריב') וניב משגב 8 כ"א, כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו . כ"א, ג'ו אלכסנדר, פרדריק בורדיון וגיא פניני 2 כ"א.

קלעו לנס ציונה: וויין סלדן 24, בריאן אנגולה 19 ו-8 ריב', פטריק מילר 12, ג'רום מיינסי 6, נמרוד לוי, רביב לימונד וליאור קררה 5 כ"א.

עוד בוואלה! ספורט

ננו גינזבורג הוביל את קבוצתו לגמר הפלייאוף באוקראינה, ולא יאמן בגמר

לכתבה המלאה
סי ג'יי האריס שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
הוליך את חולון לחצי הגמר. האריס/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח אל מול 4,800 צופים שנתנו אווירה מחשלמת ביציעים. שתי הקבוצות באו חדות למשחק וקלעו סלים מהירים כשההגנות לא הצליחו להסתדר. לאחר שלוש דקות בתוך הרבע הראשון הוליכה נס ציונה 6:7. סלדן חימם את היד וקלע שתי שלשות בדרך ליתרון שש לזכות האורחת, אך ריצת 0:7 מקומית העבירה את היתרון לצד של חולון. סיום הרבע היה פחות מוצלח מבחינה התקפית בשני הצדדים. 14:15 לחולון בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

תוצאת המשחק המשיכה להיות צמודה, כאשר כל קבוצה עונה על סל של יריבתה בסל משלה. האורחת הלכה יותר פנימה וסחטה עבירות שהובילו אותה עשר פעמים לקו העונשין לעומת פעמיים בלבד בכל המחצית מצד חולון. סלדן המשיך להיות חד ודאג ליתרון 30:37 לזכות נס ציונה. 34:37 לכתומים במחצית.

שחקן עירוני נס ציונה וויין סלדן מול שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס. אודי ציטיאט
יכולת טובה שלו במחצית הראשונה לא הספיקה לנס ציונה, שהודחה ברבע גמר הפלייאוף. סלדן/אודי ציטיאט

רבע 3:

האריס המצוין דאג שוב להעביר את היתרון למארחת בפתיחת הרבע השלישי. סלדן, מילר ואנגולה ענו בצד השני והטו את הנדנדה לצד של נס ציונה. ווילי וורקמן ומיכל סוקולובסקי חדרו לצבע של האורחת והצליחו בכוח ומלחמה להשיג נקודות חשובות לזכות המארחת. לקראת סיום הרבע הצליחה חולון שוב לעלות ליתרון, כשנקודות של וורקמן לאחר ריבאונד התקפה קבעו 57:60 מקומי לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

פטריק מילר שמע שריקה לעבירה חמישית שלו וסיים את דרכו במשחק בפתיחת הרבע, וחולון עלתה ל-59:67, היתרון הכי גדול שלה עד כה במשחק. שלשה גדולה של ווילי וורקמן קירבה את חולון לחצי הגמר, אך וויין סלדן לא התכוון לוותר כל כך מהר וענה בשלשה משלו שהורידה ל-75:69, 3:48 דקות לסיום. שלשות גדולות של ססטינה וניב משגב העלו את הפער המקומי לדו ספרתי, ומכאן הדרך לניצחון מקומי הייתה סלולה. 76:85 להפועל חולון בסיום, שתפגוש את גלבוע/גליל בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully