וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר פרש מרולאן גארוס: "חשוב שאקשיב לגוף שלי"

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 17:43

השוויצרי המתקאמבק כבר הודיע שהוא שוקל לוותר על המשחק מול ברטיני כדי להתמקד בהכנות לעונת הדשא, ואכן סיים את דרכו בפריז. "אוודא שאני לא מזרז יותר מדי את החזרה שלי", כתב במכתב בו הסביר את פרישתו מהטורניר

רוג'ר פדרר טס לטורניר דוחא/מתוך הטוויטר של רוג'ר פדרר

דווקא אחרי הניצחון הדרמטי של רוג'ר פדרר ששלח אותו לשמינית גמר רולאן גארוס, הודיע השוויצרי האגדי על פרישה מהטורניר. פדרר ניהל אמש (שבת) קרב מתיש מול דומיניק קופפר הגרמני והצליח לגבור עליו בתום 3 שעות ו-39 דקות. השוויצרי שיחגוג הקיץ 40 וחזר למגרשים אחרי היעדרות ממושכת, לא הסתיר את העובדה שהוא מתרכז בווימבלדון מתוך הנחה שעל החימר הוא לא יצליח לזכות בגרנד סלאם ה-21 שלו על פני רפאל נדאל שמחזיק גם הוא ב-20 זכיות.

בהודעתו כתב פדרר: "אחרי שיחות עם אנשי הקבוצה שלי, החלטתי שעליי לפרוש מרולאן גארוס היום. אחרי שני ניתוחי ברך ויותר משנה של שיקום, חשוב שאקשיב לגוף שלי ואוודא שאני לא מזרז יותר מדי את החזרה שלי. אני נרגש מכך שהצלחתי לנצח שלושה משחקים. אין תחושה טובה יותר מאשר להיות שוב על המגרש".

מנהל הטורניר, טניסאי העבר גי פורז'ה, מסר: "צר לנו על פרישתו של פדרר, שנתן קרב יוצא מן הכלל אמש. כולנו שמחנו לראות את רוג'ר שוב איתנו כאן בפריז, כשהוא משחק שלושה משחקים ברמה גבוהה. אנחנו מאחלים לו כל טוב בהמשך העונה".

עוד קודם לכן חשף המדורג שמיני בטורניר שהוא עשוי לוותר על המשך דרכו בפריז לטובת התמקדות בעונת הדשא הקרובה. "אני צריך להחליט אם אני ממשיך לשחק כאן או שמדובר בסיכון גדול מדי וזה בדיוק הזמן לתפוס מנוחה", גילה פדרר במסיבת העיתונאים אחרי ניצחונו, שנערכה קרוב ל-2:00 בלילה שעון צרפת.

עוד בוואלה!

אחרי קרוב לארבע שעות: רוג'ר פדרר עלה לשמינית גמר רולאן גארוס

לכתבה המלאה
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
ייקח מנוחה דווקא עכשיו? רוג'ר פדרר/רויטרס

"בגלל שאין לי שבוע של הפסקה בין רולאן גארוס לטורניר האלה כמו תמיד, אני אראה מה ההחלטה הנכונה מבחינתי לקראת ווימבלדון", המשיך פדרר, שאמור לפגוש את מתאו ברטיני בשמינית הגמר, ואם ינצח יחכה לו כנראה נובאק דג'וקוביץ' ברבע הגמר. "אחרי משחק כמו שעברתי, שהיה יכול להיגרר למערכה חמישית שאחריה לא אוכל לדעת איך אקום בבוקר, זה מעורר מחשבה. זו בהחלט תקופה שונה מבחינתי".

"הייתי מעדיף להיות בנעליהם של רפא או נובאק", הודה פדרר. "הם בטח חושבים לעצמם 'אני מרגיש טוב, ואם אשחק טוב אמשיך לנצח'. אבל לי אין את התחושה הזו עכשיו, אז מבחינתי הטורניר הזה הוא חלק מתהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully