וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קרוב לארבע שעות: רוג'ר פדרר עלה לשמינית גמר רולאן גארוס

המאסטרו השוויצרי נלחם עד שעת לילה מאוחרת כדי לגבור 6:7 (5), 7:6 (3), 6:7 (4), 5:7 על דומיניק קופפר. ברטיני היריב בשלב הבא

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
איזה ווינר. פדרר/רויטרס

הסיבוב השלישי ברולאן גארוס ננעל הבוקר (ראשון) ואיתו גם שבוע המשחקים הראשון והיציאה לעבר השלבים המתקדמים.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
שוב ניצח מבלי לשמוט מערכה. ג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הארגנטינאי דייגו שוורצמן. רויטרס
ניצח בקלילות בדרך לשלב הבא. שוורצמן/רויטרס

גברים

נובאק ג'וקוביץ', המדורג ראשון, ממשיך להיראות טוב מאוד ושוב דילג שלב מבלי ששמט עדיין מערכה בטורניר. ריקרדאס בראנקיס הליטאי הקשוח הגיע בעבר שלוש פעמים לסיבוב השלישי בגרנד סלאם, כשגם הפעם היה זה המחסום אותו לא הצליח הטניסאי שדורג 93 לפני הטורניר לעבור. המערכה השנייה הייתה המאתגרת ביותר עבור נולה, אך הוא צלח גם אותה בדרך ל-1:6, 4:6, 1:6, ולמפגש עם לורנצו מוזטי האיטלקי בשמינית, לאחר שזה גבר על בן ארצו מרקו צ'קינאטו 6:3, 4:6, 6:3, 3:6, 3:6 בתום קרב מותח.

אלוף הטורניר 13 פעמים, רפאל נדאל, המשיך לדלג - הפעם בזכות ניצחון 3:6, 3:6, 3:6 על קמרון נורי. הבריטי שמדורג 45 בעולם הרשים מאוד עד כה בעונת החימר, אבל כשמולו מלך המשטח האדום, לא היה לו סיכוי. נדאל בסיבוב הבא את יאניק זינר המצוין (18) שגבר על מיקאל יימר 1:6, 5:7, 3:6.

רוג'ר פדרר (8) שיחק טוב מאוד בסיבוב השני מול מארין צ'יליץ' ונראה שלמרות גילו המתקדם (39) והעובדה שלא שיחק בטורניר גרנד סלאם מאז אוסטרליה 2020, הוא בכושר טוב. הקביעה הזו עמדה למבחן נוסף מול דומיניק קופפר הגרמני (59 בעולם) במשחק שנעל את היום במגרש המרכזי, והסתיים הרבה אחרי חצות בעיר האורות, עם מותחן בו ניצח פדרר 6:7 (5), 7:6 (3), 6:7 (4), 5:7. השוויצרי האגדי נאבק במשך כמעט ארבע שעות במהלכן הראה את החלודה שהוא עדיין סובל ממנה אבל גם סיפק ניצוצות לרגעים מעברו המפואר, וסידר לעצמו מפגש בשמינית הגמר מול מתאו ברטיני (9) שניצח 6:7 (8), 3:6, 4:6 את וון סון וו הקוריאני, שלראשונה בקריירה שלו שיחק בסיבוב שלישי בגרנד סלאם.

דייגו שוורצמן (10) רוצה לשחזר את ההישג הנפלא מהשנה שעברה, אז הגיע עד לחצי הגמר. בינתיים זה הולך לו לא רע, אחרי שגבר על פיליפ קולשרייבר הגרמני הוותיק, שיחגוג באוקטובר כבר 38, 4:6, 2:6, 1:6. שוורצמן ישחק בשמינית הגמר נגד יאן לנארד שטרוף הגרמני, שעצר את קרלוס אלקראס הספרדי בן ה-18 עם 4:6, 6:7 (3), 2:6.

עוד בוואלה!

פדרר שוקל לפרוש מרולאן גארוס: "אראה מה נכון עבורי לקראת ווימבלדון"

לכתבה המלאה

מארי נדהם מפדרר

הטניסאית הצ'כית ברבורה קרייצ'יקובה. רויטרס
ניצחון מרשים על המדורגת חמישית. קרייצ'יקובה/רויטרס

נשים

נאומי אוסקה, פטרה קביטובה, ארינה סבאלנקה ואשלי בארטי בחוץ, סימונה האלפ אפילו לא משחקת, מה שפתח מאוד את ההגרלה בצד של הנשים. מי שרוצה לנצל את זה היא איגה שביונטק. הפולנייה הנהדרת, שמדורגת שמינית וזכתה בטורניר בשנה שעברה, המשיכה להיראות מצוין ולמרות שנתקלה בקשיים במערכה הראשונה נגד אנט קונטבייט האסטונית (30), היא ניצחה 6:7, 0:6. שביונטק תשחק נגד מרטה קוסטיוק בשמינית.

אלינה סביטולינה (5) שצלחה את שני הסיבובים הראשונים די בקלות פגשה את ברבורה קרייצ'יקובה הצ'כית (33), שהגיעה בשנה שעברה לשמינית הגמר וספגה סטירה מזוכת טורניר שטרסבורג הטריה. הצ'כית בת ה-25 שלטה ללא עוררן בהתמודדות בדרך ל-3:6, 2:6 מרשים ומפגש נגד סלואן סטיבנס (59) שהפתיעה את קרולינה מוחובה (18) ועלתה גם היא לשמינית.

סופיה קנין האמריקאית (4), הפיינליסטית משנה שעברה, ממשיכה לשמינית הגמר. הפעם היא גברה על בת ארצה ג'סיקה פגולה (28), שניצחה את המערכה הראשונה אך לבסוף נכנעה למדורגת רביעית 4:6, 6:1, 6:4. קנין תשחק בשלב הבא נגד מריה סקארי (17).

קורי גוף (24) תהיה גם היא בשמינית הגמר לאור פרישתה של יריבתה ג'ניפר בריידי (13) במערכה השנייה. בריידי ניצחה במפגש הקודם בין השתיים, אך הפעם חטפה 6:1 במערכה הראשונה, וכאמור פרשה לפני השנייה. לגוף מחכה דייט בסיבוב הבא עם אונס ג'אבור (25) שניצחה 6:3, 0:6, 1:6 את מגדה לינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully