וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "היו לי הרבה מחשבות שליליות לפני המשחק. אני שמח וגאה"

5.6.2021 / 23:25

מאמן הפועל חולון לאחר העלייה לחצי גמר הפלייאוף: "יכולנו לשחק נגד ירושלים, אבל לא רציתי לפגוש אותם ככה". על גלבוע/גליל: "מכירים אותם, נעשה התאמות". כעס בנס ציונה על השיפוט

גיא פניני שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
עוד חצי גמר לאוסף. גיא פניני/אודי ציטיאט

הפועל חולון המשיכה את העונה המצוינת שלה עם העפלה הערב (שבת) לחצי גמר הפלייאוף, אחרי ניצחון ביתי 76:85 על עירוני נס ציונה לעיני כ-4,800 אוהדים נלהבים והשלמת 1:2 בסדרה. ביום שני (21:00) היא כבר תארח את הפועל גלבוע/גליל במשחק הראשון בחצי הגמר, ויומיים לאחר מכן תתארח אצלה בגן נר למשחק השני.

בנס ציונה כעסו מאוד על השופטים ויו"ר המועדון יניב מזרחי בא בטענות ליו"ר איגוד השופטים גוני צחר על השיפוט במשחק.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
מרוצה גם משחקני המשנה. סטפנוס דדאס/אודי ציטיאט

סטפנוס דדאס, מאמן הפועל חולון, סיכם: "היו הרבה מחשבות שליליות לפני המשחק. נס ציונה קבוצה חזקה מאוד, בלי סגל מלא, אבל עם ביטחון. אני מאמין שבחיים אין קיצורי דרך. בחרנו בדרך הקשה, וראיתם כמה קשה לשחק נגדם. צריך לזכור שבשמונה השנים האחרונות חולון הגיעה רק פעם אחת לפיינל פור".

עוד הוסיף המאמן: "אני גאה בעבודה שעשינו במגרש, באופן שבו ססטינה ומשגב שיחקו ביחד. אלה שחקנים שקיבלו החלטות שלא ציפינו מהם, עבדנו איתם קשה. בריצה שלנו גיא, כריס, סי ג'יי ומקס היו בחוץ והצלחנו לברוח עם ווילי, פרדי, משגב, סוקולובסקי וססטינה. בחרתי ללכת עם ווילי ופרדי שישחקו כמה שיותר. החלטנו לתת מנוחה לסי ג'יי וסוקולובסקי עם משגב, זה היה חלק מהתוכנית, כי ידענו שנשתפר. זה חלק ממה שעשינו כל הסדרה.

על סדרת חצי הגמר אמר המאמן: "אנחנו מכירים את גלבוע טוב מאוד, הם קבוצה רגילה יותר מנס ציונה שהיא קבוצת סטריטבול יותר, בצורה היפה של המשחק. זו לא הגישה של גלבוע. יש לה גארדים פחות פיזיים. זה משחק שונה ונצטרך לעשות התאמות ולהיות מוכנים לרוטציות שונות כדי להפתיע אותם. היינו במצב הזה כל העונה. אנחנו מצפים מהשחקנים שלא משחקים שיוכלו לעזור אם נצטרך. אנחנו יודעים שיש משחק ביום שני, לא התאמנו במילא בחודש האחרון. יש לנו 46 שעות עד המשחק, מבחינתנו זה נראה כאילו עוד חודש".

עוד בוואלה!

הפועל חולון ניצחה 76:85 את נס ציונה במשחק המכריע ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
מאמן עירוני נס ציונה בראד גרינברג. אודי ציטיאט
"מרגישים שיכולנו לעשות פיינל פור". בראד גרינברג/אודי ציטיאט

המאמן המפסיד בראד גרינברג: "הובלנו 30:37 דקה וחצי למחצית, היינו במצב טוב ולא טיפלנו בזה כמו שצריך. צריך לתת קרדיט לחולון, הם הגנו טוב מאוד במחצית השנייה, היו אגרסיביים יותר, הכרחנו דברים בהתקפה. הלחץ שלהם מנע מאיתנו דברים. לא הגבנו כמו שצריך, והדברים נעשו קשים יותר כשפטריק מילר יצא בבעיית עבירות, לשחק בלעדיו ואיך שהם שיחקו כתב את סיפור המשחק.
הייתה אווירה נהדרת, יותר מדי סגול אולי. השחקנים אוהבים לשחק במשחקים האלה. היו פה שלושה שופטים טובים שניסו לשלוט במשחק, עשו עבודה טובה לדעתי. לא שיחקנו טוב מספיק, זו השורה התחתונה. הם שיחקו יותר טוב מאיתנו. לא הגענו לזריקות קלות".

המאמן הוסיף: "כולם בחדר ההלבשה מאוכזבים, מרגישים שהיינו יכולים לעשות פיינל פור. יש אכזבה. אני לא אתן לאכזבה הזאת לגרום לכך שלא יזכרו את התואר שלנו. אנחנו הקבוצה השלישית בישראל שלוקחת תואר אירופי, ניצחנו יותר משחקים בעונה הסדירה מכל עונה אחרת. הגענו לפלייאוף, והיינו קצרים מלהגיע לחצי הגמר. אנחנו מאוכזבים, אבל לא אתן לאכזבה הזאת להעפיל על ההישג שלנו. הכוס שלנו יותר מחצי מלאה".

על המשך דרכו בתפקיד: "לא דיברתי על העתיד שלי עם המועדון, והם לא דיברו איתי. יש לי טיפול שיניים מחר, אבדוק איך מגיעים בחזרה הביתה, לא ראיתי את אשתי מ-15 באוגוסט. אתמקד באיך להיות בן אדם רגיל אחרי תשעה חודשים של לתת הכול כאן. אנשים לא מבינים איזה אתגר זה היה. התחלנו את העונה עם פרוטוקול הקורונה, בילינו כל דקה בדירה או באולם, ואז המלחמה, פחדנו לראות אם נגיע למרחב המוגן בזמן. אגלה בעתיד מה יהיה איתי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully