וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל לקראת גמר יורו הצעירות מול גרמניה: "אם נחפש קרבות אישיים, נפסיד להם"

גמר היורו לנבחרות צעירות ייערך בלובליאנה (א', 22:00, ספורט4) והפורטוגלים רוצים זכייה היסטורית מול יריבה שרושמת גמר שלישי רצוף. ברישה, שנעצר חמש פעמים בקורות: "הפעם אכבוש ואביא את הגביע"

תקציר ניצחונה של פורטוגל על ספרד 0:1 בחצי גמר יורו הצעירות/ספורט1

בעוד שבועיים אמורות להיפגש פורטוגל וגרמניה במחזור השני של שלב הבתים ביורו 2020, אבל מחר (ראשון, 22:00, ספורט4) שתי הנבחרות הצעירות של המדינות הללו יתמודדו בגמר יורו 2021 בלובליאנה על תואר אלופת אירופה עד גיל 21. עבור הגרמנים מדובר בגמר שלישי ברציפות והם מקווים להניף את הגביע כפי שעשו ב-2009 ו-2017, בעוד פורטוגל שניצחה בכל 11 משחקיה האחרונים, מחפשת זכייה היסטורית בגמר השלישי שלה (הפסידה ב-1994 ו-2015).

שתי הנבחרות נפגשו שלוש פעמים בעבר במסגרת יורו הצעירות, ובכל המקרים פורטוגל היא זו שניצחה, כולל 0:5 בחצי הגמר לפני שש שנים. זה היה ניצחון השיא שלה במסגרת היורו והפסד השיא של גרמניה. סך הכול, גרמניה הצעירה הפסידה לפורטוגל חמש פעמים ברציפות ולא ניצחה מאז ה-2:1 במוקדמות היורו בדצמבר 1996.

מרגים ברישה שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. רויטרס
שלוש קורות רק בחצי הגמר. מרגים ברישה/רויטרס

חלוץ העבר שטפן קונץ, שמאמן את גרמניה הצעירה בחמש השנים האחרונות וזכה איתה בתואר ב-2017, ימשיך בהרכב עם פלוריאן וירץ בן ה-18 שכבש את הצמד לרשת הולנד ועם מלך השערים לוקאס נמצ'ה שהבקיע שלושה עד כה. ויטלי יאנלט, שעלה לפרמיירליג עם ברנטפורד, עשוי לפתוח על חשבון סאליח אוזג'אן. מרגים ברישה, שזכה עם רד בול זלצבורג בדאבל האוסטרי וסיפק 22 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות, עדיין מחפש גול ראשון בטורניר אחרי שתי קורות מול הונגריה בשלב הבתים ולא פחות משלוש קורות מול הולנד בחצי הגמר: "הייתי חסר מזל, אבל אני משוכנע שהפעם זה יקרה. אני אבקיע ועזור לנבחרת לזכות בתואר".

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה ספגו בוז במדריד: "כמה שאתה גרוע"

לכתבה המלאה
דיוגו דאלוט שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. רויטרס
אחד משני שחקני מילאן בהרכב הפורטוגלי. דיוגו דאלוט/רויטרס

פורטוגל תציג בהתקפה את דני מוטה ממונצה לצד רפאל לאאו ממילאן, כשגם חברו לקבוצה המגן הימני דיוגו דאלוט צפוי להמשיך ב-11. רוי ז'ורז'ה, מגן העבר של נבחרת פורטוגל שמאמן את הצעירה מאז 2010, אמר לקראת המשחק: "אם נחפש קרבות אישיים, אנחנו נפסיד בגמר הזה כי יש להם יתרון פיזי עלינו. אנחנו רוצים לכפות עליהם את הסגנון שלנו ולאפשר לשחקנים לעשות כיף בחצי המגרש של גרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully