וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה ספגו בוז במדריד: "כמה שאתה גרוע"

הקהל בוונדה מטרופוליטנו להט ב-0:0 בין ספרד לפורטוגל, גם לואיס אנריקה ספג קריאות. האוהדים הריעו במפתיע דווקא לפפה

תקציר: ספרד - פורטוגל 0:0/ספורט1

ספרד ופורטוגל נפרדו אתמול (שישי) ב-0:0 די מאכזב בוונדה מטרופוליטנו שבמדריד. כריסטיאנו רונאלדו, שפתח בהרכב פורטוגל, ספג קריאות בוז עם כל נגיעה בכדור מצד קהל שהורכב מן הסתם ברובו מאוהדי אתלטיקו מדריד. מיד בסיום המשחק נצפה שחקן ספרד וברצלונה פדרי מתלחשש עם רונאלדו שנראה המום, במה שעורר הרבה שאלות לגבי נושא השיחה שלהם.

כריסטיאנו רונאלדו הוא לא היחיד שחטף מהקהל במדריד. אלברו מוראטה החמיץ הזדמנות נהדרת בתוספת הזמן ומיד שמע את כל הקהל שר לו: "מוראטה, כמה גרוע אתה, מוראטה כמה גרוע אתה". מוראטה בן ה-28 בילה את העונה האחרונה ביובנטוס כמושאל מאתלטיקו מדריד וכנראה שיעבור לשם גם הקיץ. גם לואיס אנריקה ספג קריאות בוז מחלק מהקהל באצטדיון. לעומתם, מי שזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל היה דווקא פפה. בלם פורטו, שכיכב במשך שנים בריאל מדריד, זכה לעידוד כשהוחלף בצורה מפתיעה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל עם פדרי שחקן נבחרת ספרד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מה פדרי אמר לו?/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בלם ספרד אמריק לאפורט, שרשם הופעת בכורה במדי ספרד אחרי ששיחק בנבחרת צרפת רק במשחקי ידידות, אמר: "זו זכות גדולה להיות פה. המשחק לא התפתח כמו שרצינו כי רצינו לנצח, אבל שיחקנו טוב. אני אצטרך שעה כדי להסביר את כל התהליך שעברתי. הדבר החשוב הוא שאני כאן. אני מקווה שזו ההופעה הראשונה מבין רבות". כשנשאל על שיתוף הפעולה שלו עם פאו טורס אמר בלם סיטי: "המאמן צריך להחליט לגבי זה, אבל אני הרגשתי נינוח מאוד. חוץ מכמה שטויות שעשינו וקצת פגעו בנו, הרגשנו טוב. ברור שפורטוגל נבחרת מצוינת, יש לה שחקנים מצוינים. זה עוד אימון שעוזר לנו לקראת העתיד".

המגן חוסה גאיה, שמסר כדור מצוין לאלברו מוראטה שבעט למשקוף בתוספת הזמן, אמר: "רצינו לנצח, אבל זה לא קרה. עשינו הרבה דברים טובים וניקח אותם קדימה. זה המשחק הראשון ונמשיך להשתפר. יש לנו עוד משחק אימון. ברור שיש הרבה מקום לשיפור, אבל לא רק אצלנו, אלא אצל כל הנבחרות".

מאמן לה רוחה לואיס אנריקה אמר: "אהבתי את הגישה של כולם, את המחויבות, הרבה דברים חיוביים. את התוצאה לא אהבתי. פורטוגל היא אלופת אירופה המכהנת, מחזיקת ליגת האומות". כשנשאל האם העובדה שאונאי סימון פתח אומרת שהוא יהיה השוער הראשון גם ביורו, אמר אנריקה: "לא, אני משתמש בשחקנים שאני מאמין שמתאימים לאותו משחק. אשלח מסרים בצורה ישירה". לואיס אנריקה התייחס לנקודות בהן ספרד צריכה להשתפר ואמר: "צריך להחזיק בכדור לפרקי זמן ארוכים יותר ולהיות חדים יותר מול השער".

אונאי סימון, שכאמור פתח בשער, אמר: "אני מבין שמדברים הרבה על נושא השוער הראשון של הנבחרת. אני צריך להתאמן טוב בכל יום כדי שהמאמן ייתן לי לשחק. אנחנו רגילים ללחץ כזה ומבצעים טעויות וגם דברים טובים. אני לא יודע אם זה מסר שקיבלתי מהמאמן. אני יודע שתמיד אתן הכול ולא משנה אם אני פותח או לא. יש לנו שלושה שוערים טובים מאוד והמאמן יחליט".

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
גם הוא ספג קריאות בוז. אנריקה/רויטרס

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס אמר: "ספרד שלטה במשחק ב-15 הדקות הראשונות. בשלב הזה לא הצלחנו להחזיק בכדור ואיבדנו את הדומיננטיות מהר מדי. לא הצלחנו לצמצם מרחבים, התקשינו מאוד, אבל ספרד לא יצרה מצבים אמיתיים. לאחר מכן הנבחרת התחילה לשחק טוב יותר והתחלנו להגיע לאזורים במחצית המגרש של ספרד, אבל שתי הנבחרות לא היו מסוכנות. למרות זאת החזקנו יותר בכדור והמשחק התאזן. ספרד הגיעה למצב מצוין בתוספת הזמן וזה דבר שאסור לקרות כי המצב הזה נולד מטעות ממש לא הכרחית. אם מסתכלים על ההחמצה הזו, אז התוצאה טובה עבורנו, אבל זה לא משמעותי. המשחק הזה שירת את המטרה מבחינתי".

פדרו גונסאלבש, שנכנס כמחליף במקום ז'ואאו פליקס, רשם הופעת בכורה והפך לשחקן ה-50 שמשחק תחת סנטוס בנבחרת, אמר: "אני גאה מאוד על הבכורה במדים הלאומיים. זה חלום. אמשיך לעבוד קשה. בסך הכול זו הייתה הופעה טובה מול אחת הנבחרות הטובות באירופה ובעולם. גאה ששיחקתי. המאמן אמר לי לשחק את המשחק שלי, ליהנות ולעשות את הדברים שעבדנו עליהם באימונים". על מה שאמר לו כריסטיאנו רונאלדו אמר קשר ספורטינג: "אני חושב שהוא אהב אותי. הוא מקצוען וחבר. הוא מקבל יפה את כולם. הוא הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully