וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שמטה 23 הפרש והודחה לאחר 2:0 בסדרה מול גלבוע/גליל

איזו דרמה קיבלנו בארנה: הקבוצה של יונתן אלון שלטה לגמרי במשחק אך קרסה ברבע הרביעי והודחה ברבע גמר הפלייאוף לאחר 91:89 בידי הקבוצה הלוחמת של אבישי גורדון. ג'הייבה פלויד (25 ו-10) הצטיין אצל האורחת. 18 של בריימו לא עזרו לירושלמים, שמסיימים את העונה

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון מול שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. ברני ארדוב
ירושלים מחפשת לגמול לגלבוע על התבוסה מהמשחק הראשון. תומאסון מול בלאט/ברני ארדוב

איזה סיום עונה אכזרי להפועל ירושלים. הקבוצה של יונתן אלון שעברה את אחת העונות הקשות שלה בשנים האחרונות רצתה לתת הצגה בפני אוהדיה שהגיעו לארנה, אך הפסידה בביתה 91:89 לאחר שהוליכה לאורך כל המשחק והודחה על ידי הפועל גלבוע/גליל שמנצחת 0:2 בסדרה ותפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה.

בהתחלה הכול נראה ורוד מבחינת המארחת, שטסה ליתרון דו ספרתי ולא איפשרה לאורחת לחזור למשחק. סולימאן בריימו ועידן זלמנסון גילו יכולת גבוהה מאוד, כשגם כריס קרמר הצטרף והיתרון הירושלמי גדל בשיא ל-47:70 (6:22 לסיום הרבע השלישי). בסיום הרבע הצליחה האורחת לקזז מעט את ההפרש, וברבע הרביעי הגיע הקאמבק הגדול. 10:27 ניצחו השחקנים של אבישי גורדון ברבע המכריע, כשבספסל הירושלמי ראו את הקריסה המקומית מתרחשת לנגד עיניהם ולא הצליחו לעשות כלום.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'הייבה פלויד מול שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
איש המשחק. ג'הייבה פלויד מול עידן זלמנסון/ברני ארדוב

ג'הייבה פלויד הנהדר (25, 10 ריב', 10 מ-10 מהשדה) היה גדול על ההגנה הירושלמית בדקות הסיום, כמו גם ג'ו תומאסון ויפתח זיו. ירושלים סוגרת עונה חלשה עם הדחה כואבת וסוויפ ברבע גמר הפלייאוף, ותצטרך לעשות חושבים בפגרת הקיץ.

לפני המשחק ערכה המארחת טקס לזכרו של ליאור נבון ז"ל, שנהרג לפני 10 שנים בתאונת אופנוע. ליאור היה שחקן כדורסל מצטיין ואוהד הפועל ירושלים. יונתן אלון שאימן את ליאור ואדם אריאל ששיחק איתו במחלקת הנוער של הפועל, העניקו לאביו של נבון גופיה חתומה.

קלעו לירושלים: סולימאן בריימו 18 ו-8 ריבאונדים, כריס קרמר (5 ריב') ועידן זלמנסון (6 ריב', 5 אס') 17 כ"א, תמיר בלאט (11 אס', 5 ריב') 15, אדם אריאל 11, אילון ששון 7, ג'וליאן בויד 4.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'הייבה פלויד (10 ריב', 10 מ-10 מהשדה) 25, קרי בלאקשייר 18 ו-7 ריב', ג'ו תומאסון (5 אס', 5 ריב') ויפתח זיו 15 כ"א, אייזאה קאזינס 9 ו-5 ריב', גיל בני, נתנאל ארצי ועמית גרשון 3 כ"א.

עוד בוואלה! ספורט

נס ציונה ניצחה את הפועל חולון וכפתה משחק שלישי בסדרה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון מול שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. ברני ארדוב
המשחק האחרון העונה בארנה? זלמנסון מול ארצי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ל-2:9 מהיר. סולימאן בריימו קבע 6:14 אך קרי בלאקשייר מנע בריחה עם שלשה משלו. ההתלהבות הירושלמית נמשכה ושלשה של כריס קרמר קבעה 11:24 מקומי. 18:28 להפועל ירושלים בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

שלשה של עמית גרשון בתחילת הרבע הורידה את ההפרש המקומי לחד ספרתי, אך עידן זלמנסון הוביל ריצת 0:9 שקבעה 21:39, שתיים דקות וחצי מפתיחת הרבע השני. יפתח זיו סייע לחבריו להוריד את ההפרש עד מינוס 13 בלבד, אך סיום טוב של המארחת למחצית הוריד אותה להפסקה ביתרון משמעותי - 39:58.

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו מול שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר. ברני ארדוב
מחצית נהדרת של המארחת. בריימו נאבק מול בלאקשייר/ברני ארדוב

רבע 3:

היתרון המקומי חצה את רף ה-20 הפרש בפתיחת הרבע. שריקה לעבירה בלתי ספורטיבית כנגד עידן זלמנסון, החלה ריצת 2:10 של האורחת, בסיומה צימקה את הפער למינוס 12. לגלבוע היו מספר הזדמנויות לקזז עוד ההפרש, אולי אפילו לפער חד ספרתי לקראת הרבע המכריע, אך שלשה של תמיר בלאט הורידה את ירושלים ביתרון 64:79 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

ג'ון תומאסון ויפתח זיו קלעו חמש נקודות רצופות וההפרש שוב ירד, הפעם למינוס 10. אייזאה קאזינס שלא היה כל כך בעניינים קלע שלשה שהורידה את הפער המקומי לחד ספרתי לראשונה מאז הרבע הראשון. תומאסון המשיך במלאכת הקיזוז וקבע 80:74 בלבד לרעת קבוצתו. ג'הייבה פלויד חסם בצורה נהדרת את בריימו ובצד השני קאזינס הניח עוד שתיים, וזה כבר מינוס ארבע בלבד 2:35 לסיום. הקריסה המקומית המשיכה, והאורחת עלתה ליתרון ראשון בתוך הדקה האחרונה - 89:90. ירושלים החטיאה ואיבדה ויפתח זיו קלע אחת בלבד מהקו. הכדור האחרון הלך לירושלים אך דנינו החטיא וגלבוע/גליל עולה לחצי הגמר לאחר 89:91 דרמטי בארנה ו-0:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully