וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה ניצחה את הפועל חולון וכפתה משחק שלישי בסדרה

רבע גמר הפלייאוף: הקבוצה של בראד גרינברג קיבלה משחק ענק מג'רום מיינסי (28 ו-14) בדרך ל-75:86 ומשחק מכריע בחולון

שחקן עירוני נס ציונה נמרוד לוי. דני מרון
נס ציונה כפתה משחק מכריע. נמרוד לוי/דני מרון

עירוני נס ציונה לא מוותרת על העונה הזו. מחזיקת היורופקאפ גברה הערב (חמישי) 75:86 על הפועל חולון וגררה את סדרת רבע גמר הפלייאוף למשחק מספר 3 ומכריע. המארחת פתחה טוב יותר את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי בהובלת ווין סלדן ונמרוד לוי. ברבע השני כבר צמח ההפרש המקומי ל-24 הפרש, כשריצת 2:14 בהובלת סי. ג'יי. האריס הורידה את חולון בפיגור סביר להפסקת המחצית.

הקבוצה של סטפנוס דדאס לא ויתרה ,אך התקשתה להוריד את ההפרש לחד ספרתי, במיוחד לאור היכולת הנהדרת שגילה סנטר המארחת ג'רום מיינסי. שחקן הפנים של בראד גרינברג קלע 28 נקודות להן הוסיף 14 ריבאונדים - 10 מהם בהתקפה. לחולון לא הייתה תשובה לכך, וכדי להבטיח את מקומה בארבע האחרונות תצטרך לנצח פעם נוספת באולמה הביתי במוצאי שבת.

קלעו לנס ציונה: ג'רום מיינסי 28 ו-14 ריבאונדים (10 בהתקפה), בריאן אנגולה 20 ו-11 ריב', פטריק מילר (7 אס', 5 ריב') 15, נמרוד לוי 10 ו-5 ריב', ווין סלדן 7, ליאור קררה 5 ו-8 ריב', רביב לימונד 1.

קלעו לחולון: סי. ג'יי. האריס 20, מיכל סוקולובסקי (9 ריב', 5 אס') 18, מקסים דה זאו 10 ו-5 ריב', ג'ו אלכסנדר (9 ריב', 5 אס') 8, ניב משגב 7, גיא פניני 5 ו-5 אס', נייט ססטינה 3, פרדריק בורדיון וכריס ג'ונסון 2 כ"א.

שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי עם ליאור קררה. דני מרון
האיש של נס ציונה. מיינסי/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

ג'ו אלכסנדר החל את המשחק טוב בחולון עם ארבע נקודות מהירות, אך נמרוד לוי, בריאן אנגולה ו-ווין סלדן דאגו לריצת 0:11 ויתרון מקומי. דה זאו קטע את הריצה המקומית עם שלשה שקבעה 11:7. נמרוד לוי המשיך ביכולת הטובה, כשהאורחים התקשו למצוא פתרונות לגודל של ג'רום מיינסי וההפרש עלה לדו ספרתי. 15:26 לנס ציונה בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ההפרש המקומי הלך וגדל גם ברבע השני. עימות בין סלדן לפניני גרר עבירה דו צדדית. שלשה של בריאן אנגולה העלתה את היתרון של נס ציונה ל-19:38. מהומה החלה ביציעי הפועל חולון והרבה מאוהדיה החלו לצאת מהאולם. במקביל ההפרש של המארחת עלה כבר ל-24 לאחר עוד שלשה של אנגולה - 21:45. סי. ג'יי. האריס התעורר בשורות חולון וסייע לה לרוץ 2:14 בדרך למינוס 11 בלבד. 39:52 לנס ציונה במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי הפועל חולון מתעמתים עם המאבטחים באולם לב המושבה בנס ציונה. דני מרון
עימות בין אוהדי חולון למאבטחים נרשם במהלך הרבע השני/דני מרון

רבע 3:

אחרי שלוש דקות ללא נקודות ברבע השלישי, קלע ג'רום מיינסי סל בהתקפת מעבר והעלה את המארחת ליתרון בן 15 הפרש. חולון נשארה בעניינים כששלשה נוספת של האריס הורידה את ההפרש למינוס 10 - הכי נמוך מאז הרבע הראשון. 59:69 לנס ציונה בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

ווילי וורקמן ביצע עבירה חמישית וירד לספסל, ונס ציונה עלתה שוב ל-13 הפרש. האריס חדר כמה פעמים עד הטבעת והשיג נקודות שהשאירו את האורחת קרובה. בריאן אנגולה רתח ברבע המכריע ושלשה שלו קבעה 64:79. השחקנים של בראד גרינברג קיבלו את ההחלטות הנכונות, בעוד בצד השני שחקני האורחת התקשו למצוא פתרונות לג'רום מיינסי, והכתומים ניצחו 75:86 וכפו משחק שלישי ומכריע שייערך בחולון במוצ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully