וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ושעונים: סרחיו אגוארו הותיר אחריו לעובדים במנצ'סטר סיטי מתנות בשווי מאות אלפי דולרים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 9:32

כרטיס הגרלה לרכב שלו, שעון יוקרה לכל עובד וסכום גדול בקופה: הארגנטינאי הביע הוקרת תודה לאנשי מנצ'סטר סיטי עם שורה מתנות ומזכרות

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
נפרד ביד נדיבה. אגוארו/רויטרס

סרחיו אגוארו עזב השבוע את מנצ'סטר סיטי אחרי עשור מוצלח, והביע את הוקרת התודה שלו כלפי כל עובדי המועדון כשחילק מתנות ומזכרות ממנו בשווי של מאות אלפי דולרים. אגוארו עבר לברצלונה אחרי עשור מוצלח בסיטי, שבמהלכו זכה ב-15 תארים, כולל חמש אליפויות. עם עזיבתו הוא חילק כרטיס הגרלה ל-60 עובדים, כשאחד מהם יקבל את הרכב שהשאיר אחריו במנצ'סטר - ריינג' רובר בשווי 40 אלף ליש"ט.

כמו כן, אגוארו רכש לכל אחד מעשרות העובדים שעון של חברת " Tag Heuer" היוקרתית, ועל כל שעון נחרת "Gracias! Kun Aguero" (תודה, קון אגוארו). המחיר של כל שעון מוערך בין 1,200 ל-1,500 ליש"ט. כמו כן, אגוארו הותיר "סכום כסף גדול" בקופה שסגל השחקנים אוסף ותורם עבור אנשי הצוות פעמיים בשנה.

אגוארו, כידוע, הוא הכובש המצטיין בתולדות המועדון, ועזב אחרי שבמשחקו האחרון הפסיד עם הקבוצה בגמר ליגת האלופות לצ'לסי ומירר בבכי. וכך, על אף שהוא סבל ממערכת יחסים לא טובה עם המאמן פפ גווארדיולה, הוא הביע את אהבתו ותמיכתו למועדון ולאנשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully