וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו פגוע ממנצ'סטר סיטי וגווארדיולה: "רק הוא החליט לשחרר אותו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 12:39

מה עומד מאחורי העזיבה של הארגנטינאי והדמעות של גווארדיולה בנאום הפרידה? באנגליה טוענים: "אגוארו הרגיש שדוחקים אותו החוצה, הוא אמר 'זה רק ביזנס'"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:5/ספורט1

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה נפרד בנאום מרגש מסרחיו אגוארו אחרי שנותיו המוצלחות של החלוץ בקבוצה, ואף התקשה לעצור את הדמעות בריאיון שבו החמיא לחלוץ הארגנטינאי, אבל באנגליה טוענים שגווארדיולה עצמו היה זה שהחליט לא לחדש את חוזהו של אגוארו, ושהשחקן עצמו פגוע מההתנהלות של המועדון.

סרחיו אגוארו פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יחסים מורכבים. אגוארו ופפ/רויטרס

על פי דיווח ב"אתלטיק", "אם זה היה תלוי באגוארו, הוא היה נשאר עוד עונה... אפשר להגיד שזו לא הייתה הפרידה הכי שמחה, על אף שלקראת הסוף המצב קצת השתפר. באופן מוזר למדי, השבועות האחרונים שלו בסיטי היו כמו החודשים הראשונים שלו תחת גווארדיולה לפני חמש שנים (כאשר גווארדיולה הרגיש שהוא לא האיש הנכון, אגוארו הרגיש שדוחקים אותו החוצה....

"לפי ההצהרות והמחוות אי אפשר היה לנחש את זה, אבל לא מעט מקורבים לאגוארו טוענים שהוא לא אהב בכלל את הדרך שבה התנהלה העזיבה שלו. הבעיה שלו הייתה עם גווארדיולה, כי הוא היה האיש והוא בלבד שהחליט לא להחתים אותו על חוזה חדש".

עוד נטען ש"במשך כמה שבועות הוא והמאמן לא דיברו", ועל פי פרשן "סקיי" מרטין טיילר אגוארו עצמו הודה בפניו: "זה ביזנס. הם רוצים להביא חלוץ אחר". על פי הנטען, "אולי גווארדיולה היה כל כך נסער בפרידה מאגוארו, כי הוא היה זה שקיבל את ההחלטה הקרה להיפרד ממנו, בניגוד לרצונו של השחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully