וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' בהלם מפציעת בנדר: "לא חשבתי שזה כל כך רציני"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 7:46

הפורוורד הקרואטי סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר בין שישה לשמונה חודשים. מכבי תל אביב לא תוכל לרשום את האנטר במקומו להמשך הסדרה נגד באר שבע: "בגלל החוק החדש שחקן של מיליון דולר יושב בחוץ". ז'יז'יץ': "חייבים להרים את היכולת לקראת יום רביעי"

שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר יורד מהפרקט כשהוא נתמך על ידי אנטה ז'יז'יץ'. קובי אליהו
פציעה קשה מאוד. בנדר מדדה לספסל/קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה אמש (שני) את פלייאוף 2021 עם ניצחון ביתי 56:67 על הפועל באר שבע בסדרת רבע הגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים. הצהובים רחוקים ניצחון אחד בסדרה מעלייה לחצי הגמר, שם תחכה לקבוצה של יאניס ספרופולוס המנצחת בסדרה בין הפועל אילת להפועל חיפה.

האירוע המרכזי של הערב לא קשור לתוצאה. במהלך הרבע הראשון נפל הפורוורד הקרואטי של הצהובים דראגן בנדר בצורה לא טבעית והורד מהפרקט על ידי חבריו לחדר ההלבשה. השחקן נסע לבית החולים איכילוב שם התברר בבדיקת MRI מהירה שנערכה לו כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. בנדר צפוי להיעדר בין חצי שנה לשמונה חודשים מפעילות והוא אמור לעבור ניתוח כבר בימים הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אותלו האנטר. מאור אלקסלסי
"שחקן של מיליון דולר יישב בחוץ". האנטר לא יוכל לשחק מול באר שבע/מאור אלקסלסי

"דראגן הוא חלק גדול מהקבוצה הזאת. לא חשבתי שזה משהו כל כך רציני, אבל לקחו אותו לבית חולים והייתי בהלם ממה שקרה. הוא חבר טוב שלי, חלק חשוב בקבוצה, והוא יהיה חסר לנו", אמר אנטה ז'יז'יץ' על חברו הטוב.

המשמעות עבור הצהובים היא כי יאלצו להסתדר עם ארבעה זרים בלבד למשחק מחר וגם ביום שישי אם באר שבע תכפה משחק הכרעה. לפני שנה, עם ההחלטה לסיים את שיטת הפיינל פור ולעבור לסדרות, הוחלט כי קבוצות לא יוכלו לשנות סגלים במהלך הסדרות, והנפגעת הראשונה מהחוק היא מכבי תל אביב שלא תוכל להשתמש באותלו האנטר שימשיך לנוח. "החוקים הם החוקים, לא נוכל לשנות כלום. כל אחד מאיתנו צריך להרים את הרמה שלו. אותלו בריא ומחכה לשחק בסיבוב הבא. הדבר הכי חשוב זה להגיע בפוקוס למשחק הבא", אמר ז'יז'יץ' בתגובה לסיטואציה.

עוד בוואלה!

דראגן בנדר גמר את העונה. ספרופולוס: "זה רגע עצוב מאוד"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל באר שבע אמיר בל. קובי אליהו
יוביל את מכבי תל אביב לדאבל? ווילבקין מול אמיר בל/קובי אליהו

בקבוצה סיפרו באכזבה כי: "אנחנו צריכים להשאיר בגלל החוק הזה שחקן של מיליון דולר מחוץ לסגל כשיש לנו מקום להרשמה של זר". למרות זאת, במכבי הוסיפו: "אנחנו צריכים לעבור את הסידרה הזאת גם במצב הזה, ועם חמישה זרים מחצי הגמר נהיה שוב בסדר. נגיע בריכוז מקסימלי לבאר שבע".

על הפרקט רשמה מכבי תל אביב את אחד ממשחקי ההגנה הכי טובים שלה של העונה, כשעצרה את באר שבע על 56 נקודות, שיא שלילי עבור קבוצה העונה בליגה, אבל מנגד קלעה רק 67 נקודות כולל נתון חלש במיוחד של שלשה אחת מ-15 ניסיונות, כשרק שלוש פעמים בהיסטוריית הליגה קלעו הצהובים באחוז נמוך יותר.

"היינו יותר טובים היום מהתוצאה שלנו, לא קלענו זריקות פנויות. הם לקחו הרבה ריבאונדים בהתקפה, 16 זה יותר מדי, נצטרך להרים את רמת המשחק שלנו לקראת יום רביעי", אמר ז'יז'יץ' שבמשחק שקבוצתו קולעת רק 67 נקודות הצליח לקלוע 20 נקודות, "אנחנו מכבי וכולם רוצים לנצח אותנו. אנחנו צריכים להתאים את האנרגיה שלהם, כולם רוצים לנצח אותנו.הליגה הישראלית היא ליגה טובה מאוד צריכים להופיע בכל ערב ולשחק הכי חזק כי אם תזלזל יש ימים שלא נקלע ונפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully