וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר גמר את העונה. ספרופולוס: "זה רגע עצוב מאוד"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 23:29

הפורוורד הקרואטי של מכבי תל אביב ירד מהפרקט בליווי חבריו במהלך ה-56:67 על באר שבע בפלייאוף, ולא ישוב לשחק עוד העונה

שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר יורד מהפרקט כשהוא נתמך על ידי אנטה ז'יז'יץ'. קובי אליהו
לא הצליח לרדת לבד מהמגרש. בנדר/קובי אליהו

פורוורד מכבי תל אביב דראגן בנדר נפצע הערב (שני) במהלך המשחק של הצהובים מול הפועל באר שבע, שפותח את סדרת רבע גמר הפלייאוף. בנדר נפגע בברכו במהלך הרבע הראשון ולא הצליח לרדת לבד אל חדר ההלבשה. בהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה בסיום המשחק נראה כי הקרואטי קרע את הרצועה הצולבת בברכו, והמשמעות היא שלא ישוב לשחק עוד העונה עבור הצהובים, ואף עשוי לפספס חלקים מהעונה הבאה.

במכבי תל אביב החזירו את בנדר אל הסגל אחרי שני משחקים בהם לא נרשם והחליטו לרשום אותו לסדרה נגד באר שבע במקום אותלו האנטר. כעת נותרו הצהובים עם ארבעה זרים להמשך הסדרה כיוון שהאנטר לא יוכל להירשם אל המשחקים הבאים. כל זאת כמובן בהנחה שהפציעה של הקרואטי תמנע ממנו לשחק. אנשי מכבי תל אביב ירדו בבהלה לחדר ההלבשה כדי לבדוק את מצבו של בנדר. בין האנשים שירדו היו המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' ויושב הראש עו"ד שמעון מזרחי. בנדר היה אמור להצטרף בהמשך החודש אל אנטה ז'יז'יץ' כחלק מהסגל של נבחרת קרואטיה לטורניר הקדם אולימפי שייערך בספליט.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
ספרופולוס/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס תחילה לפציעה של הקרואטי: "אנחנו מאוכזבים מהפציעה של דראגן זה רגע עצוב מאוד. אנחנו מאחלים שהוא יחזור במהרה פיזית ומנטאלית". על המשחק אמר היווני: "שיחקנו הגנה נהדרת, שמרנו אותם על 56 נקודות, אבל קלענו באחוזים רעים מאוד מבחוץ. הבעיה היחידה שהייתה לנו זה הריבאונד ההתקפה, אבל עדיין קלענו יותר נקודות מהם מריבאונד ההתקפה. עשינו עבודה יותר טובה בהיבט הזה במחצית השנייה".

המאמן המשיך: "זה היה אחד ממשחקי ההגנה הכי טובים שלנו העונה. אם נקלע את הקליעות הפנויות מבחוץ, היינו מנצחים ב-20 הפרש. זה לא משנה, ההפרש לא משנה, זה רק 0:1, גם ניצחון בנקודה זה 0:1. ניצחנו בדרך שאנחנו רוצים לשחק את המשחק. הרגע שבו הגביע נערך, זה מוזר לכולנו. זה היה טוב מה שהאיגוד עשו כי שיחקנו עם קהל. אני נותן להם קרדיט על זה. זה מקשה על העבודה שלנו כדי לשמור על הריכוז של השחקנים למשחק הבא. הגבנו טוב מאוד. לא הראינו שאנחנו מחוץ למשחק".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ניצחה 56:67 את הפועל באר שבע בפתיחת רבע גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע עמית זיס מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. קובי אליהו
"ביום רביעי נגיע כדי לקחת את המשחק". עמית זיס/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר: "אני אוהב איך ששיחקנו. ברמץ המאמץ, הלכידות. בעיות בקליעה ואיבודי הכדור שלנו, מקווה שנצליח להגיע יותר חדים למשחק הבא. אנחנו השקענו הרבה מאמץ בסקוטי ווילבקין, תקפנו אותו חזק בפיק אנד רול, לא רצינו לוותר על זיזיץ', היה לנו קשה להתמודד איתו. החלטנו לא להביא טראפ, היה לו קשה לקבל את הכדור, אבל לא קל לנו איתו".

מאמן הקבוצה מבירת הנגב המשיך: "אנחנו באים עם סגל מוגבל שעבר חמישה משחקים בעשרה ימים. יש ירידה פיזית, יש פערי איכות גדולים שבאים לידי ביטוי. אני מרגיש בנוח עם איך ששיחקנו בחצי השני. היו לנו את כל הסיבות להרים ידיים, והמשכנו לשחק עד הרגע האחרון. אני מאמין גדול באנשים, עמית זיס הוא בן אדם יוצא מן הכלל, אינטיליגנט, חד. היכולת הגדולה שלו היא בשכל ובהבנה של המשחק. זה יותר ממה שחשבתי שאני יכול להוציא ממנו. נהניתי מאוד לאמן אותו בשנתיים האלה. הוא אישיות ומנהיגות נדירה. כיף לאמן אותו".

עמית זיס: "ברבע השלישי היינו קצת עייפים, פחות מפוקסים, המשכנו להגיע למצבים שרצינו להגיע, נקווה שזה ייכנס ביום רביעי. נלחמנו עד הסוף, אני מאמין שביום רביעי נבוא לקחת את המשחק.
למדתי מרמי המון, נתן לי לשחק, נתן לי חופשיות, הוא עזר לי להתקדם. לדעתי היכולת שלי זה המשכיות, אני שנתיים וחצי באותו מועדון, הדברים מתחילים להתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully