וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 56:67 את הפועל באר שבע בפתיחת רבע גמר הפלייאוף

למרות אחוזים נוראיים מעבר לקשת (6.7 אחוז) הצהובים עלו ל-0:1 בסדרה בזכות אנטה ז'יז'יץ' (20). אילת גברה 80:84 על הפועל חיפה

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל באר שבע ספנסר וייס. קובי אליהו
עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. ז'יז'יץ'/קובי אליהו

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל, שקוצצו לשיטת הטוב משלושה משחקים בשל לוח הזמנים הצפוף שנוצר כתוצאה ממבצע שומר החומות, נפתחים הערב (שני). הפועל אילת שמרה על מאזן מושלם העונה מול הפועל חיפה כשגברה עליה 80:84 ועלתה ל-0:1 בסדרה ביניהן. בהמשך, מכבי תל אביב השיגה ניצחון גם היא בפתיחת רבע גמר הפלייאוף על חשבון הפועל באר שבע.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל באר שבע אמיר בל. קובי אליהו
הצהובים ברחו במחצית השנייה. ווילבקין מול אמיר בל/קובי אליהו

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 56:67

לאחר שזכו בחמישי האחרון בגביע המדינה, עשו הערב הצהובים צעד ראשון בדרך להגן על האליפות עם ניצחון ביתי במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף על הקבוצה של רמי הדר. המחצית הראשונה הייתה צמודה, כשהצהובים לא מצליחים לברוח לאורחת, ואף איבדו את דראגן בנדר בפציעה מדאיגה. הקרואטי ירד מהפרקט ומאז לא שב לשחק.

ברבע השלישי כבר הגיעה הבריחה המקומית בהובלת עומרי כספי, סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' - שהיה האיש של יאניס ספרופולוס הערב. הסנטר הקרואטי קלע 20 נקודות והיה גדול על ההגנה של הפועל באר שבע, שלא מצאה לו מענה. הצהובים קלע שלשה אחת בלבד מתוך 15 נסיונות (האחוז השני הכי גרוע שלהם אי פעם בפלייאוף), אך הפועל באר שבע הקצרה לא הצליחה לנצל זאת כדי לאיים על הדומיננטיות של המארחת. אמיר בל (12) פתח את המשחק היטב, אך גם הוא - כמו שאר חבריו - לא בדיוק הגיע למחצית השנייה. 0:1 למכבי תל אביב, והסדרה תעבור כעת למשחק מספר 2 שייערך בבאר שבע.

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 12, סקוטי ווילבקין 10 ו-6 אס', עומרי כספי 9 ו-10 ריב', כריס ג'ונס, יובל זוסמן (5 אס') וג'ון דיברתולומאו 4 כ"א, טי. ג'יי. קליין 3 ועוז בלייזר 1.

קלעו לבאר שבע: אמיר בל ועמית זיס (5 ריב'( 12 כ"א, ספנסר וייס 9, טראוויס ווריק 7 ו-5 ריב', נטע סגל 6, אריק תומפסון (9 ריב') וניק הורנסבי 5 כ"א.

אנטה ז'יז'יץ' היה האיש של המארחת ברבע הראשון כששחקני הפנים של באר שבע התקשו למצוא מענה לענק הקרואטי. דראגן בנדר נפצע במהלך הרבע וירד מהפרקט כשהוא מדדה ונעזר בחבריו. האורחת לא איפשרה למכבי תל אביב לברוח ובסיום הרבע הראשון הוליכו הצהובים 18:20. אמיר בל וספנסר וייס הוסיפו לבלוט במדי האורחת ולא איפשרו לקבוצה של יאניס ספרופולוס לברוח גם במהלך הרבע השני. 31:33 למכבי תל אביב בירידה להפסקת המחצית.

האורחת הספיקה לעלות ליתרון בפתיחת הרבע השלישי בזכות שלשה, אך ריצת 0:12 צהובה העלתה את המארחת ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 34:45. אמיר בל וטראוויס ווריק פספסו זריקות פנויות ולייאפים. בסיום הרבע השלישי עמד הפער של מכבי תל אביב על 14 הפרש, 40:54. ברבע המכריע הכוחות כבר אזלו לשחקנים של רמי הדר, שלא הצליחו לנצל את היכולת הבינונית של הצהובים ולחזור למשחק. 56:67 למכבי תל אביב בסיום, ו-0:1 בסדרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר יורד מהפרקט כשהוא נתמך על ידי אנטה ז'יז'יץ'. קובי אליהו
נפצע ולא שב לפרקט. בנדר/קובי אליהו
יהונתן שולדבראנד שחקן הפועל אילת. דני מרון
אילת עלתה ל-0:1 בסדרה מול הפועל חיפה. שולדבראנד/דני מרון

הפועל אילת - הפועל חיפה 80:84

שתי הקבוצות הגיעו לפלייאוף במומנטום שלילי והציגו משחק מעט מבולבל. המארחת פתחה טוב יותר והוליכה בתום הרבע הראשון וגם בסיום המחצית הראשונה, אך ברבע השלישי האדומים ביצעו מהפך בזכות ריצת 4:16. הקבוצה של אריאל בית הלחמי קיבלה משחק טוב מיהונתן שולדבראנד, אך איש המשחק של אילת היה קייסי פראתר שסיים עם 24 נקודות והפגין פיזיות מול שחקני הפנים של הפועל חיפה. בצד השני, קינן אוואנס סיים עם 25 ו-8 ריבאונדים כשגם סיגרס (19) ופרימן (15 ו-19 ריב') היו טובים בשורות הקבוצה של אלעד חסין, אך זו התעייפה לקראת הסיום וראתה את המארחת סוגרת ניצחון ביתי ועולה ל-0:1 בסדרה.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר (6 ריב', 5 חטיפות) 21 נקודות, יהונתן שולדבראנד 15 ו-6 ריב', מארקל בראון וג'ו רגלנד (6 אס') 14 כ"א, בן קרטר 13 ו-6 ריב', צוף בן משה 3, רועי הובר ודרק אוגביידה 2 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 25 ו-8 ריב', ג'ייסון סיגרס 19, לנארד פרימן 15 ו-19 ריב', ראקים באקלס 10 ו-18 ריב', חנן קולמן 6, אופק אביטל 3, איגור נסטרנקו 2.

לאחר פתיחה צמודה במהלכה שתי הקבוצות הלכו פנימה, החלו הקבוצות לפתוח את המשחק כשהשלשות החלו להיכנס. לאחר שלשות של פראתר ושולדבראנד, הניח בן קרטר לייאפ וקבע 12:18. בסיום הרבע הראשון הוליכה המארחת 14:21. שלשה נוספת של שולדבראנד, השלישית שלו עד כה במשחק, העניקה למארחת יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 14:24. באקלס וקינן אוואנס סייעו לאורחת לחזור עד מינוס ארבע בלבד. 41:47 לדרומיים במחצית.

לנארד פרימן קלע ארבע נקודות רצופות והוריד את החיפאים למינוס 2 בלבד בפתיחת הרבע השלישי. נקודות של ג'ייסון סיגרס מתחת לסל קבעו 49:49. ג'אמפ נקי של באקלס סגר ריצת 4:16 לזכות הפועל חיפה שעלתה ליתרון 50:54. שלשה של מארקל בראון חצי דקה לסיום הרבע קבעה את תוצאתו - 60:61 לאילת לקראת הרבע המכריע. שלשה גדולה של שולדבראנד והעייפות שניכרה על שחקני האורחת הובילו ליתרון 64:71 מקומי, 6 דקות לסיום. שחקני הפועל חיפה התקשו לבצע את הפעולות שהלכו להם טוב במחצית הראשונה ואילת ניצלה זאת כדי לסגור ניצחון במשחק הראשון בסדרה - 80:84 להפועל אילת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully