וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב פועם: השינוי שחזיזה הכניס במכבי חיפה

1.6.2021 / 15:30

בעין הסערה? דולב חזיזה יכול היה מזמן להישבר ולא להיות חלק מהכדורגל, אך בכל נפילה או חוסר אמון הוא ייצר מעצמו "חיית טרף", שלבסוף סייעה לירוקים להסתכל למכבי תל אביב בלבן של העיניים. תודה לקנדיל על העצה, אבל יש עדיין נורת אזהרה בוהקת

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

לפני שלוש שנים דולב חזיזה השלים עונה רעה בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, עונה בה הוא התאושש מקרע ברצועות הברך. הקריירה הרגישה אז בדרך לשומקום. הוא התחיל את האימונים עם בני יהודה אך חשש שלא ישחק, והתייעץ עם החבר הכי בכיר שלו עד אז מעולם הכדורגל - מאור קנדיל, שבדיוק היה בדרכו למכבי תל אביב. קנדיל אמר לו אז: "אל תילחץ מכל השמות שבאים לכאן, אתה יותר טוב מהם, תאמין בעצמך ותהיה שחקן מוביל השנה". לימים חזיזה סיפר כי "זאת השיחה שהכי השפיעה עליי, גם מעבר לשיחה הוא לא עזב אותי. הוא למעשה החליט בשבילי שאני נשאר, הדחיפה שלו מאוד השפיעה עליי".

חזיזה אכן נשאר, הפך לשחקן מרכזי בבני יהודה, זכה איתה בגביע ולפני שנתיים עבר למכבי חיפה. בעונה הראשונה בירוק הוא נאבק איתה על האליפות ואתמול זכה בה כאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בשורותיה, כשבתווך הוא גם משתייך גם לסגל הנבחרת (ועל הדרך גם גרם לקנדיל להפסיד את מענק האליפות, אבל לך תסמוך על חברים).

דולב חזיזה חוגג עם שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מעל כולם. חזיזה/מאור אלקסלסי

במאי 2019 לא הכרתי את חזיזה. קבעתי איתו ריאיון קצת לפני גמר הגביע של בני יהודה נגד מכבי נתניה, הריאיון הגדול הראשון שלו בתקשורת הארצית, לא היה לו ביקוש גדול, אפילו דובר בני יהודה רועי זריהן הופתע מהבקשה. עד אז מה שידעתי עליו זה בעיקר ששחקני בני יהודה צוחקים עליו ברשתות על הבגדים הצבעוניים והסטייל שהמציא, לא מעבר.

בריאיון עצמו חזיזה הפתיע. פתאום אני שומע בחור בן 23 שלא רואה בעיניים: "אחרי מה שעברתי אני יודע שאני אגיע רחוק, אני חיית טרף והופך את כולם סביבי לכאלה, אנחנו ניקח גביע ומכאן נמשיך למנף את הקריירה".

חזיזה אמנם עשה עונה טובה בבני יהודה, אך לשמוע דברים כאלה משחקן שעדיין לא קרע זוג נעליים ברמות הגבוהות היה יוצא דופן. לאט-לאט הוא נפתח, סיפר על הילדות בלוד, העובדה שמכבי פתח תקוה פלטה אותו החוצה והסיפור המפורסם שאמא שלו הייתה בוכה באוטו כשהוא לא משחק. אל הלוזונים הובהר לו שהוא קטן מדי לכדורגל ועדיף שימשיך הלאה. כמה ימים לאחר מכן, כפי שהבטיח, הוא זכה עם בני יהודה בגביע ובסיום והוריד את אמו ובני משפחתו לדשא בסמי עופר להצטלם. כשאמו דמעה הוא אמר לה ליד כולם: "אמא, בלי יותר מדי דמעות, אני הולך לעשות עוד הרבה דברים גדולים בכדורגל".

עוד בוואלה!

דולב חזיזה הושעה משני משחקי הנבחרת, רוטנשטיינר: "הדבר חמור וחייב אמירה מצידנו"

לכתבה המלאה

העונה מדברים כולם על הסיפור של אצילי שנזרק ממכבי תל אביב. לחזיזה סגרו דלת כל כך הרבה פעמים, אז הוא שבר את החלון ונכנס. היו לו את כל הסיבות בעולם להרים ידיים ולוותר, לפעמים היה נראה שדוחפים אותו לכך, אך זה רק דרבן אותו וגרם לו להיות אותה "חיית טרף" שדיבר עליה.

המספרים של הקשר הירוק השנה הם לא בשמים - 8 שערים ו-7 בישולים , אך אצל חזיזה ישנם כל כך הרבה נתונים שלא מופיעים בסטטיסטיקה, החל מהטכניקה המדהימה שמדליקה את האוהדים וגורמת להם לרכוש כרטיס, יחד עם הנחישות, הרעב ובעיקר התחושה שיקרה משהו טוב בכל פעם שהכדור אצלו ברגל.

ג'וש כהן בעונה מדהימה, רוקאביציה עם מספרים מצוינים, אצילי כוכב , שרי להט, אך יותר מכולם זאת הייתה הקבוצה של דולב חזיזה, זה שהצירוף שלו בעונה שעברה יחד עם יובל אשכנזי שינה את הדי.אנ.איי של הקבוצה וגרם למכבי חיפה לחזור ולקחת חלק במאבק על התואר, ואתמול גם לזכות בו.

ועם זאת, חשוב לציין, יותר מדי אירועים של פרחחות ליוו אותו בעונה החולפת - המעורבות בקטטה בדרבי, התנועה המגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב, שירי ה"ניאו נאצים" בחגיגות האליפות שהובילו להעמדה לדין. אם הוא לא יעצור, קיימת סכנה גדולה שהקריירה שלו והמשך ההצלחה יקבלו ברקס הגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully