וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד חגגה: "נוכיח שמקומנו בצמרת גם בעונה הבאה"

הקבוצה מעיר הנמל חגגה את המקום השלישי ומסתכלת אל העתיד: "לפני שנתיים בקושי נשארנו בליגה". לוזון: "אין טענות לשחקנים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

באשדוד חגגו ארוכות על כר הדשא באצטדיון המושבה לאחר הניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה. לאחר עונה נהדרת במהלכה ניצחו את הקבוצות הגדולות והציגו בלא מעט מהזמן כדורגל יוצא מהכלל, הצליחה הקבוצה של רן בן שמעון לשחזר את הישג השיא שלה מעונת 2004/5 כשסיימה במקום השלישי, ובעונה הבאה תשחק באירופה. אנשי ושחקני אשדוד הציגו חולצות עם הכיתוב החגיגי המציין את השגת הכרטיס לאירופה.

שחקני מ.ס. אשדוד עם מאמנם והצוות המקצועי לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
שחקני ואנשי אשדוד חוגגים את המקום השלישי/קובי אליהו

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד משה אוחיון, שעמד הערב על הקווים: "לפני שנתיים נשארנו בקושי בליגה לאחר מסע מדהים. מאז שרן הגיע יש פה קבוצה לתפארת. זו הייתה עונה מצוינת של כולם. הגענו לאירופה. הצגנו כדורגל טוב, ניצחנו את הגדולות ואני חושב שהמקום השלישי מגיע לנו. אין יותר מתוק מזה, לסיים במקום השלישי ולשחק באירופה. רן דיבר כל השבוע על כך שאנחנו רוצים את המקום השלישי ולא מעוניינים להסתכל על קבוצות אחרות. כמובן שהציפיות עכשיו עולות, ונצטרך להוכיח שמקומנו בצמרת גם בעונה הבאה".

חלוץ אשדוד דין דוד: "אני שמח מאוד על השער שכבשתי, אבל אני שמח יותר שניצחנו היום ושעלינו לאירופה". על החלק שלו בשער שכבש ליאל עבדה לזכות היריבה: "היה לי ברור שזו טעות אבל ידעתי שאני צריך להעביר אותה ולחשוב על המהלך הבא. אני שמח שזה יצא לטובה". על עתיד הקבוצה: "אני חושב שיש לנו סגל טוב, קבוצה מאוד טובה עם צוות מצוין ואני חושב שאפשר לקחת את הקבוצה הזו קדימה".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. קובי אליהו
אין לו טענות לשחקנים. לוזון/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "לפני המשחק אמרנו שאנחנו צריכים להביא לפה צניעות ועבודה קשה ואני חושב שראיתם את זה לאורך כל המשחק. היינו במשחק במחצית הראשונה ובחלק מהמחצית השנייה. אין לי טענות לשחקנים שלי כי הם תמיד נותנים הכול וכך היה גם היום. אשדוד כבשו בכל המצבים שהיו להם ואנחנו לא ניצלנו את הכדורגל וזה הצד האכזרי של הכדורגל".

מאמן המלאבסים המשיך: "ברור שיש אכזבה. ידענו שניצחון פה הופך עונה מצוינת לעונה מדהימה. צריך לזכור שרוב החבר'ה פה בו ממחלקת הנוער, אבל גם המשחק הזה לא יגרע מהעונה שהם עשו. מאכזב שבמשחק בו אתה עושה הכול להפסיד, אבל זה הכדורגל. נרים את הראש ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully