וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגיגות של טוכל, סילבה ואמרי: "השבוע האחרון צריך להדליק נורה אדומה לפ.ס.ז'"

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 14:08

בפריז ראו את האקסים זוכים בליגת האלופות ובליגה האירופית תוך כמה ימים, ויודעים: הגיע הזמן שהקטארים ולאונרדו יעשו חשבון נפש. וגם: הקרדיט של פיני זהבי על התואר של צ'לסי

תומאס טוכל חוגג עם שחקני צ'לסי את הזכייה בליגת האלופות/מתוך האתר הרשמי של צ'לסי

אחת המפסידות הגדולות מהזכייה של צ'לסי בליגת האלופות כלל לא הייתה על כר הדשא. פריז סן ז'רמן ראתה את תומאס טוכל וטיאגו סילבה חוגגים עם הגביע הנכסף שאליו היא כמהה במשך שנים, ויודעת: קבלת ההחלטות של הקטארים העומדים בראש המועדון, נראית כעת בעייתית למדי.

טוכל שפוטר מפ.ס.ז' באמצע העונה וחולל מהפך בצ'לסי, הופך כעת לאחד המאמנים המוערכים בעולם, וקרוב לקבל חוזה חדש וארוך טווח מאלופת אירופה הטרייה; טיאגו סילבה ששוחרר אמנם נפצע בגמר, אבל היה חתיכה חשובה מאוד בפאזל שיצר אולי את ההגנה הטובה ביותר בכדורגל העולמי העונה; וכשמחברים לכל זה את הזכייה של האקס אונאי אמרי בליגה האירופית עם ויאריאל, ואת המתיחות המסתמנת עם המאמן הנוכחי מאוריסיו פוצ'טינו, מתקבלת תמונה לא מחמיאה.

טיאגו סילבה, צ'לסי, עם המאמן תומאס טוכל. רויטרס
ימים שמאירים את פ.ס.ז' באור שלילי. סילבה וטוכל, אתמול/רויטרס

"השבוע הזה חייב להדליק נורות אזהרה עבור פ.ס.ז'", כתבו ב"לה פריזיאן" בבוקר שאחרי הזכייה של צ'לסי. "אלו ימים שממחישים את קבלת ההחלטות הבעייתית של הקטארים, והלוזר הגדול של הימים האחרונים הוא קרוב לוודאי לאונרדו, המנהל המקצועי שמקבל אינספור הזדמנויות, אבל לא מצליח להביא את הקבוצה למקומות שהיא חולמת עליהם".

אמש אחרי הזכייה, עקץ סילבה את פ.ס.ז'. "הגעתי לפריז כדי לזכות בגביע האלופות, אבל בכל פעם שזה לא הלך, תמיד חיפשו אשמים, ותמיד הפנו אצבע מאשימה כלפיי. זה חבל מאוד, כי נתתי הכל עבור המועדון. זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי, ואני מאושר. אמנם לא הצלחתי לעשות את זה בפ.ס.ז', אבל היום אני מאושר, ומאחל גם לפ.ס.ז' לזכות בתואר הזה".

עוד בוואלה!

"צ'לסי הכי טובה בעולם": קאנטה, טוכל והסיפורים המרגשים מאחורי הזכייה

לכתבה המלאה

מי שקיבל הרבה מהקרדיט על השידוך בין טוכל לצ'לסי הוא פיני זהבי. סוכן העל הישראלי שעל פי דיווחים בצרפת היה אחראי כמעט בלעדי להגעתו של המאמן שפוטר מפריז סן ז'רמן, איתה הפסיד בגמר האלופות אשתקד, דווקא לסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully