וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברנטפורד הניפו את מאמנם באמצע ריאיון: "כרגע אני רק רוצה להשתכר"

המאמן פרנק נגרר לחגיגות העלייה, הכובש מרקונדס: "כשהגעתי למועדון אפילו השירותים היו מקולקלים". שני אוהדים מ-1947 נכחו בוומבלי

תקציר: ברנטפורד - סוונסי 0:2/ספורט1

10 פעמים ניסתה ברנטפורד להעפיל לפרמיירליג, והערב (שבת) היא סוף כל סוף הצליחה. הדבורים השיגו תיקון להפסד בגמר הפלייאוף בעונה שעברה עם ניצחון 0:2 על סוונסי, ויהיו הקבוצה ה-50 מאז הקמת הפרמיירליג. הם כבר היו בליגה הבכירה באנגליה, אבל הפעם האחרונה הייתה לפני 74 שנה, וכעת הם ישובו עם אצטדיון חדש ותגמול כספי בסך 178 מיליון ליש"ט.

אגב, ביציע נכחו שני אוהדים שליוו את הקבוצה בעונה הקודמת שלה בליגה הראשונה, עונת 1946/47, שהייתה הראשונה בעידן שאחרי מלחמת העולם השנייה.

השחקנים חגגו על כר הדשא בוומבלי עם כמה מאלפי האוהדים שהורשו להיכנס. בזמן שהמאמן תומאס פרנק העניק ריאיון טלוויזיוני, הם משכו אותו אליהם והרימו אותו אל מול האוהדים. המאמן הדני, שעזב את ברונדבי אחרי שהיו"ר מתח עליו ביקורת בפורום אוהדים תחת שם בדוי, והגיע לברנטפורד ב-2018, הספיק להגיד: "כרגע כל מה שאני רוצה זה להשתכר. מחר נתחיל לחשוב על הפרמיירליג. זו חבורה מדהימה של שחקנים. אני חושב שהיינו אחת הקבוצות הכי טובות בשנתיים האחרונות, ולכן אנחנו ראויים להישג הזה".

עוד בוואלה!

ברנטפורד עלתה לפרמיירליג אחרי 0:2 על סוונסי בגמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
תומאס פרנק מאמן ברנטפורד. רויטרס
תומאס פרנק באוויר/רויטרס

הסקורר אייבן טוני, שנרכש ב-5 מיליון ליש"ט כדי להחליף את אולי ווטקינס וסיים עונת שיא עם 33 שערים ו-10 בישולים, התגאה: "עכשיו אני חלוץ פרמיירליג. אני לא יכול לחכות להבקיע שערים גם בליגה הראשונה". על הפנדל המוצלח שלו אמר: "זה מצחיק כי אנשים שאלו אותי מה אעשה אם יהיה פנדל, ואמרתי שאעשה בדיוק את מה שעשיתי כל העונה - אשים את הכדור ברשת. לא הייתי לחוץ, אלא נרגש. לא היה לי ספק".

אייבן טוני עם דויד ראיה שחקני ברנטפורד. רויטרס
"עכשיו אני חלוץ פרמיירליג". אייבן טוני, מימין, עם השוער דויד ראיה/רויטרס

כובש השער השני, אמיליאנו מרקונדס: "כשהגעתי למועדון ב-2018, זה היה מועדון כל כך קטן. אני לא יכול אפילו לתאר את זה. אפילו השירותים בחדר ההלבשה שלנו היו מקולקלים. והנה עכשיו אנחנו בפרמיירליג".

  • עוד באותו נושא:
  • ברנטפורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully