וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מתגאים: "כשנותנים לכדורסלן הישראלי צ'אנס, הוא מוכיח את עצמו"

28.5.2021 / 8:03

בעיר היין התגאו בשחקנים שנלחמו במכבי תל אביב, החמיאו לטל פלד ופרגנו לצעירים עובדיה וחממה שעלו בחמישייה. במועדון מתכוננים לקיץ קריטי ומקווים כי גודס, דוברת, קולשוב, גוט ומיצ'ל ימשיכו. סימן שאלה סביב ההשתתפות באירופה

מכבי תל אביב חוגגת זכייה בגביע המדינה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המסע המרשים של מכבי ראשון לציון במסגרת גביע המדינה 2021 נגמר אמש (חמישי) עם הפסד במשחק הגמר 86:69 למכבי תל אביב בחולון. זה היה ההפסד הרביעי של הכתומים במעמד גמר הגביע בארבע הופעות.

השבועיים האחרונים עמדו בסימן האיום של ראשון לציון להחרים או להופיע בהרכב שונה למשחק הגמר אחרי עזיבת השחקנים הזרים לארצות הברית והסירוב של איגוד הכדורסל לדחות את הגמר. בסופו של דבר העלתה ראשון לציון בחמישייה את יוגב עובדיה ועומר חממה הצעירים והיממה את מכבי בחמישייה זו כשהוליכה 0:7. לאחר המחאה הזאת המשיכה הקבוצה והייתה במשחק במשך 32 דקות, בעיקר בזכות יכולת טובה מאוד של איגור קולשוב, אקיל מיצ'ל, גולן גוט וטל פלד הצעיר, אך לא יכלה יותר מכך.

המחאות של הקבוצה לא הסתיימו בכך, כשלקול עידוד 1,500 אוהדים מעיר היין ירדו השחקנים ואנשי הצוות מהמגרש אחרי קבלת הגביעים על המקום השני, ולא נשארו לקבלת הגביע למנצחת. מכבי תל אביב הייתה הראשונה בישראל לעשות זאת, אחרי שירדו מטקס הנפת הגביע בידי הפועל ירושלים בשנת 2008.

שחקני מכבי ראשון לציון נמרוד טישמן, איגור קולשוב, טל פלד. דני מרון
מגיעות מחמאות. טישמן, קולשוב ופלד/דני מרון

"אני גאה בכולם, זה מצב לא אידיאלי לעלות ככה כשאיבדנו את העוגן, את השחקנים המובילים שלנו, לבוא לגמר מול מכבי תל אביב", סיפר נמרוד טישמן ששימש כקפטן הקבוצה במקום נועם דוברת שנפצע וגמר את העונה, "נתנו הכל, והיינו במשחק. ידענו את הבדלי הרמות, נתנו הכל ורצינו לראות איך המשחק יתפתח, כולם נתנו את הכי טוב שלהם. אנחנו יוצאים מחוזקים מהערב הזה. הצעירים באמת עלו ושיחקו מדהים, הובילו, היה כיף לראות. הכניסו את כולם. נתנו לנו ביטחון. צריך להגיד להם כל הכבוד. הם משחקים פעם ראשונה בוגרים ועוד בגמר נגד מכבי. זה נתן לנו ביטחון".

טישמן סיפר על השבוע מהצד שלהם בעוד הקבוצה מעיר היין קוראת להופעה בהרכב שבו הופיעו כמשחק לא ספוטריבי או ביזוי המעמד, "זאת הייתה בחירה אם לקחת ללב או לקחת את זה כאתגר, לא נתנו לדיבורים להשפיע. הראו לנו כתבות מערוץ הספורט, אבל ידענו שאנחנו באים לעשות את הכי טוב שלנו. ידענו שקרו ניסים בספורט, התמקדנו בזה. לא התמקדנו בכמה ידבר".

כשנשאל האם הוכיחו ששווה לתת צ'אנס לשחקן הישראלי ענה: "הכדורסלן הישראלי כשנותנים לו הוא מוכיח את עצמו, אף אחד לא הכיר את טל פלד והוא הראה מה הוא יכול. עשינו משחקים מדהימים, גם בנס ציונה, וזה היה עם זר אחד. הכדורסל הישראלי מראה שהוא חי ובועט ויש לו עתיד טוב. אני שמח שהצלחנו להראות את זה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב חגגה עוד תואר: "זוסמן צריך לדעת שזה הבית שלו"

לכתבה המלאה
נמרוד טישמן שחקן מכבי ראשון לציון עם נועם דוברת. דני מרון
יישאר? נועם דוברת על אזרחי, אתמול/דני מרון

מחר (20:25) תעלה ראשון לציון למשחקה האחרון לעונת 2020/21 כשתפגוש את הפועל באר שבע בבית מכבי. הקבוצה של גיא גודס איבדה סיכוי להיכנס לפלייאוף בשבוע שעבר אך נחושה לסיים את העונה עם ניצחון ולהשלים ניצחון ליגה שלישי בארבעה משחקים בהרכב החסר.

אחרי המשחק תיכנס ראשון לציון לקיץ "חשוב מאוד לעתיד המועדון" כפי שהגדיר זאת השבוע אחד מחברי ההנהלה. הקבוצה צפויה להילחם על כמה מאנשי המפתח של המועדון במהלך הפגרה הזאת. המאמן גיא גודס כבר קיבל בחודש שעבר הצעה להמשיך לעוד עונה, אך לא השיב והוא צפוי להמתין להתפתחויות גם בגזרת הפועל ירושלים ואירופה לפני שישיב. לנועם דוברת אופציות יציאה לאירופה והוא יכריע האם לנצל זאת גם כן בקרוב. נועם אביבי וטל פלד ימשיכו, בקבוצה מעוניינים גם באיגור קולשוב וגולן גוט, אך השניים צפויים להיות מבוקשים מאוד בשוק השחקנים. אקיל מיצ'ל קיבל גם כן הצעה, ועשוי להמשיך.

סימן שאלה נוסף הוא סביב ההשתתפות באירופה. העובדה כי ראשון לציון סיימה במקום התשיעי בטבלה עשויה להקשות על קבלתה לאירופה, אך במועדון לא מתכוונים לוותר ומקווים כי יזכו בכרטיס לאחד המפעלים האירופיים כדי שיוכלו לשמור על חלק מהשחקנים שמעוניינים להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully