וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: הלייקרס והנאגטס עלו ל-1:2, מילווקי כבר ב-0:3 על מיאמי

רבע שלישי פנטסטי של דייויס ולברון סחף את האלופה ל-95:109 על הסאנס, בוקר הורחק. יוקיץ' הוביל את דנבר ל-115:120 בפורטלנד, הבאקס קרובים לסוויפ אחרי 84:113 בפלורידה

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים עם לברון ג'יימס. רויטרס
מי העז להספיד אותם? הלייקרס חוגגים עם לברון/רויטרס

סדרות הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA נמשכות. הלילה (בין חמישי לשישי) התקיימו שלושה משחקים: במפגש המוקדם עלתה מילווקי ל-0:3 בסדרה על מיאמי עם ניצחון חוץ משכנע, לאחר מכן הלייקרס עלו ל-1:2 על פיניקס ולקינוח גם הנאגטס עשו זאת עם ניצחון חוץ יקר בפורטלנד.

משחקי הלילה:

מיאמי (6) - מילווקי (3) 113:84 (הבאקס עלו ל-0:3 בסדרה)
ל.א לייקרס (7) - פיניקס (2) 95:109 (הלייקרס עלו ל-1:2 בסדרה)
פורטלנד (6) - דנבר (3) 120:115 (הנאגטס עלו ל-1:2 בסדרה)

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
שוב נראה בלתי ניתן לעצירה. אנתוני דייויס/רויטרס

ל.א לייקרס (7) - פיניקס (2) 95:109 (הלייקרס עלו ל-1:2 בסדרה)

זה לקח קצת זמן, אבל נראה שכעת כבר אפשר להכריז: הלייקרס הגיעו למאני טיים. ההפסד במשחק הראשון של הסדרה גרם לרבים לתהות לגבי סיכויי הריפיט של האלופה, אבל כשאנתוני דייויס שוב נראה בלתי עציר, כשלברון ג'יימס שוב מציג רגעים של גאונות, כשההגנת הברזל ממשיכה לתסכל את היריבה, הקבוצה של פרנק ווגל לפתע נראית שוב כמו מועמדת ללכת עד הסוף.

כמו במשחק השני בסדרה, גם הפעם היה זה אנתוני דייויס שלקח את האלופה על הגב. הוא שמר את הלייקרס צמודים ברבע הראשון ההתקפי, היה חלק מהחמישייה שהעלתה הילוך הגנתי ברבע השני, וחבר ללברון לרבע שלישי פנטסטי, בו שניהם חיברו 28 נקודות משותפות - הכי הרבה של השניים ברבע בודד מאז שהתחילו לשחק יחד - כדי לתת ללייקרס יתרון דו ספרתי. דווין בוקר ודיאנדרה אייטון ניסו להחזיר את הסאנס והצליחו לקזז מעט את ההפרש, אבל AD ו-LBJ לא נתנו להם לייצר קאמבק ממשי, בדרך ליתרון בסדרה.

דייויס סיים עם 34 נקודות (12 מ-14 מהעונשין) ו-11 ריבאונדים , ללברון היו 21, 9 אסיסטים, 6 ריבאונדים וגם 7 איבודים, דניס שרודר הוסיף 20, וזה הספיק מול הסאנס, שראו את כריס פול שמתמודד עם פציעה ממשיך להתקשות, ומסיים 27 דקות פושרות עם 7 נקודות בלבד לצד 6 אסיסטים. אייטון עם דאבל דאבל של 22 ו-11 ריבאונדים ובוקר עם 19 ו-6 אסיסטים נתנו תקווה, אבל המומנטום בסדרה ללא ספק עבר לצד של האלופה, ואם לא די בכך, האחרון הורחק בשניות הסיום אחרי שתי עבירות טכניות.

עוד בוואלה!

ווסטברוק זועם, מוראנט עושה היסטוריה, הוותיקים הפכו למפתח של הניקס: סיכום הלילה

לכתבה המלאה
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
הצגה. יוקיץ'/רויטרס
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס מטביע. רויטרס
37 נקודות לא הספיקו. לילארד/רויטרס

פורטלנד (6) - דנבר (3) 120:115 (הנאגטס עלו ל-1:2 בסדרה)

כמו הלייקרס, גם לנאגטס נדרש משחק אחד פושר כדי להתעורר בדרך למהפך בסדרה. הפעם ניקולה יוקיץ' וחבריו העבירו מסר מתחילת המשחק, כשטסו ל-30:39 ברבע הראשון בו ההתקפה שטפה וקלחה, מה שעזר להם לתת את הטון במשחק החוץ המאתגר. יוקיץ' שוב היה פנטסטי, כשחצה את רף 30 הנקודות בפעם השלישית ברציפות ושוב השכיח את חסרונו של ג'מאל מארי הפצוע. הסנטר הסרבי הגיע ל-30 כבר אחרי שלושה רבעים, כשהוא מוביל את הנאגטס ליתרון קל.

ברבע האחרון הוא פינה את הבמה לאקס פקטור, אוסטין ריברס. השוטינג גארד צלף 15 נקודות ברבע המכריע ועזר לדנבר להשיג מיני-בריחה, ממנה גם דמיאן לילארד הבלתי נלאה לא הצליח לחזור. יוקיץ' סיים עם 36 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ריברס סייע עם 21, מייקל פורטר ג'וניור עשה את שלו כשתרם 15 ופקונדו קמפאסו המשיך את עונת הרוקי המרשימה עם משחק טוב של 11 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

מנגד, לילארד סיים עם 37 נקודות (15 מ-30 מהשדה), סי ג'יי מקולום הוסיף 22 ו-9 ריבאונדים וגם נורמן פאוול (18) וכרמלו אנתוני (17) הופיעו, אבל זה לא הספיק, גם אחרי ניסיון קאמבק שהוריד את ההפרש לשלוש בלבד בדקה האחרונה.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול באם אדבאיו, מיאמי היט. רויטרס
הפעם זאת השנה שלו? יאניס מול אדבאיו/רויטרס
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מול יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. רויטרס
ההיט לא הופיעו לשני המשחקים האחרונים. ג'ימי באטלר/רויטרס

מיאמי (6) - מילווקי (3) 113:84 (הבאקס עלו ל-0:3 בסדרה)

אולי הפעם זו השנה של הבאקס? אחרי המשחק הראשון הצמוד והמותח, יאניס אנטטוקומפו וחבריו שוב עשו לעצמם חיים קלים עם הצגה משכנעת מול סגנית האלופה, שמלבד חסרונותיה המקצועיים נראית שבורה גם מנטליים, אולי בדרך להדחה בסוויפ. מילווקי שעדיין זוכרת היטב את ההדחה על ידי אותה מיאמי בפלייאוף אשתקד, השלימה ניצחון שלישי העונה ב-29 הפרש ומעלה על ההיט, שניים מהם בסדרה הנוכחית. במשחקים הקודמים הם הובילו ב-51 הפרש וב-36 הפרש בשיא, והפעם היתרון צמח בשיאו ל-32, בעוד משחק חד צדדי.

ההגנה של הבאקס תסכלה את ההיט שקלעו 8 נקודות בלבד ב-10 הדקות הראשונות ונקלעו לפיגור דו ספרתי מהיר. למחצית ירדה מילווקי ביתרון סביר של 13 נקודות, לפני שלחצה פעם נוספת על הגז בפתיחת המחצית השנייה, והבטיחה גארבג' טיים ארוך ל-17 אלף האוהדים המאוכזבים של ההיט שמילאו את האולם, וחלקם עזב אותו זמן רב לפני הבאזר. עכשיו ההיסטוריה כבר לא משאירה מקום לספק: מתוך 140 קבוצות שהובילו בעבר 0:3 בסדרת פלייאוף בת שבעה משחקים, כולן עברו לשלב הבא, וזה מה שיקרה גם למילווקי.

כריס מידלטון הוביל את רשימת הקלעים של הבאקס עם 22, יאניס אנטטוקומפו עשה הכל מהכל וסיים עם 17, 17 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לג'רו הולידיי היה דאבל-דאבל של 19 ו-12 אסיסטים ובחסות הגארבג' טיים, גם אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט עלה לפרקט וקלע 4 נקודות. מנגד, ג'ימי באטלר קלע 19 ובאם אדבאיו 17, אבל דאנקן רובינסון, טרבור אריזה וקנדריק נאן חיברו 6 נקודות יחדיו, ועם תרומה כזו של הצוות המסייע, להיט אין באמת סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully