וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "מי שאמר שננצח ב-40 הפרש לא מבין כדורסל"

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 0:37

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הזכייה בגביע ("אני שמח מאוד, ידעתי שהכל יהיה פתוח") והחמיא לזוסמן: "נתן הופעה שלמה במחצית השנייה". ה-MVP: "הגענו שאננים, לא חששתי לזרוק כי אני יודע שאני קלעי. אני מרגיש זקן וצעיר באותו הזמן". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

מכבי תל אביב חוגגת זכייה בגביע המדינה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

זה הלך קשה, בניגוד לכל התחזיות, אך בסופו של דבר הצליחה מכבי תל אביב להביס הערב (חמישי) 69:86 את מכבי ראשון לציון כדי להניף את גביע המדינה בפעם ה-45 בתולדותיה. היריבה שהופיעה עם זר אחד בלבד עלתה במחאה על ההחלטה לקיים את המשחק ולא לדחות אותו בחמישייה שכללה את טל פלד, נועם אביבי, עידו פליישר, עומר חממה ויוגב עובדיה, סיפקה פייט גדול מול האלופה, אך בסופו של דבר פערי הכישרון עשו את שלהם. גיא גודס ושחקניו יישארו עם המחמאות בלבד.

יובל זוסמן, שנבחר ל-MVP עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אמר בסיום: "קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד לראשון לציון, שנתנו 150 אחוז עם הסגל הקיים. ניסינו יותר להתרכז בעצמנו ולא בהם, זה לא משחק גדול שלנו אבל ניצחון זה ניצחון וגביע זה גביע. באנו שאננים, אין מילה אחרת, לא באנו מוכנים להתחלה. נתנו לי את הזריקות ואני יודע מי אני, אני יודע שאני קלעי. התחלתי לא טוב אבל כשאני לבד אני זורק, נשארתי מפוקס ואני יודע מה צריך לעשות".

במסיבת העיתונאים הוסיף: "מסופק לא, מאושר מאוד כן. פעם ראשונה שאני זוכה בגביע בתור שחקן משמעותי, כיף גדול לעשות את זה מול הקהל שלנו. לא שיחקתי מול קהל מלא הרבה מאוד זמן, זה היה מרגש. אני מאושר. ראשון באו להילחם ולא ויתרו מתחילת המשחק, הם שחקנים צעירים שלא הרבה שנים בליגה. בעיני הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל. כל הכבוד להם, הם באו להילחם, השחקן הישראלי צריך להראות שהוא בא להילחם ולשמור, אם תשמור טוב ותבנה את המשחק שלך על זה, זה ייצר לך אופציות לפתח את המשחק שלך משם. אני בתחילת הדרך, חגגתי לא מזמן 23, הזמן טס, אין לי הסבר לזה. אי אפשר להחזיר את הזמן. אני מרגיש זקן וצעיר באותו הזמן. אקח את זה צעד אחרי צעד. אני מאמין שדברים טובים יגיעו. מקווה להישאר בריא".

על עתידו אמר זוסמן: "כשיגיע הזמן לקיץ, הוא יגיע. אני לא מתעסק בזה, אפילו לא קצת. אם אני אתחיל לחשוב על העתיד אני אהיה פחות טוב ברגע הנוכחי. כשיגיע המשא ומתן נדבר על זה. אני רוצה להיות הכי טוב ברגע הזה. יש לנו פלייאוף ורוצים להשיג אליפות, יש לזה זמן. זה לא הזמן עכשיו, לא חושב על זה אפילו".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצטיין. זוסמן/דני מרון

סקוטי ווילבקין, שהוסיף 16 נקודות משלו, הוסיף: "עברו ארבע שנים מאז הזכיה האחרונה אז זה נחמד לזכות שוב. כדי לזכות בתארים נזדקק ליובל ביכולת כזו, אז זה נהדר. אני מקווה שככה ניראה גם בשבועות הבאים".

אנטה ז'יז'יץ' אמר: "אני שמח להיות חלק ממכבי, מבחינתי היתה לי עוד מוטיבציה כי בשנים האחרונות הקבוצה לא זכתה. היתה לנו הזדמנות מצוינת לזכות הפעם ואני רוצה לברך את ראשון לציון, שלא נשברה. תמיד יש לחץ במשחקי גמר, כי אף קבוצה לא מוותרת. בתחילת המחצית השנייה כבר עשינו עבודה טובה יותר ושלטנו עד הסיום".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב זכתה בגביע בפעם ה-45 בתולדותיה

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מאושר. ספרופולוס/דני מרון
ניקולה וויצ'יץ' המנהל המקצועי של מכבי תל אביב עם עומרי כספי. דני מרון
וויצ'יץ' וכספי חוגגים/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
הקהל הצהוב הדליק אבוקה ביציע/דני מרון

יאניס ספרופולוס סיכם ואמר: "אני שמח מאוד. זה גביע ראשון בקריירה שלי. כמובן שלראשון לציון לא היו את כל השחקנים שלהם, אבל הם הגיעו חדורי מטרה. כשאמרתי שהכל פתוח לפני המשחק התכוונתי לזה, מגיע להם כל הכבוד. מישהו אמר שננצח ב-40 הפרש, כל מי שאמר את זה לא מבין כדורסל ולא מבין איך זה משחקי גמר. ההגנה שלנו היתה מספיק טובה, אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל זה לא קל להיות פייבוריט.

"יובל זוסמן היה טוב מאוד בהתקפה, אבל הוא היה מצוין גם בהגנה. במחצית השנייה הוא פשוט נתן הופעה שלמה. מהרגע שהגעתי לכאן היה לו תפקיד אחר, קידמתי אותו לחמישייה גם ביורוליג. הוא סבל משתי פציעות אבל עכשיו הוא במצב הכי טוב שהוא היה גם פיזית וגם מנטלית מאז פתיחת העונה".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המנצח: "אני הרבה שנים בספורט ויש לי מספיק ניסיון כשאתה משחק גמר הכל אפשרי ואי אפשר לזלזל באף אחד, גם עם זר אחד וחמישה שחקנים. אני שמח ששיחקנו מול הקהל שלנו ושראינו אולם מלא, שראינו את האוהדים שלנו שמחים. אנחנו שמחים מאוד לחגוג איתם עוד פעם. אנחנו צריכים להמשיך, נחגוג הלילה, אבל מהיום הראשים למטה וכולם מוכנים לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully