וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ערכה שיחה עם יוסי אבוקסיס, אבל הוא ירד מהפרק

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:47

במועדון אמורים להחליט על זהות המאמן הבא עד לתחילת השבוע הבא וכרגע חיים סילבס הוא המועמד המוביל. מועמדותו של אבוקסיס לא רלוונטית בשל פערים כספיים גדולים והחוזה שלו בבני יהודה

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצה למכור את שועה ומוחמד. חוגג/דני מרון

בבית"ר ירושלים משהים את נושא מינוי המאמן עד לאחר שיסיימו את השיחות בנוגע לתקציב וההערכה הסופית היא כי עד עד תחילת השבוע הבא ימונה מאמן. חיים סילבס וקובי רפואה הם עדיין המועמדים המובילים כשהראשון זוכה לעדיפות, בעוד יוסי אבוקסיס לא יגיע בשל עלויות ואופציית זרים שנבחנה גם בשבוע האחרון ככל הנראה תרד מהפרק. בבית"ר ירושלים הגיבו לטענות בני יהודה בנוגע לאבוקסיס ואמרו: "נעשו שיחות גישוש עם אבוקסיס, הוא חזר יום למחרת ואמר שהוא תחת חוזה וזה בלתי אפשרי. מה גם שהפערים הכלכליים היו גדולים מדי והנושא ירד מהפרק".

בנוגע לתקציב, בבית"ר מבינים כי דברים יצטרכו לקרות תוך כדי תנועה ושכר השחקנים והאפשרויות של הצוות המקצועי יושפעו בצורה דרמטית ממכירה אפשרית של עלי מוחמד וירדן שועה. בשלב זה, עוד לפני שהחתימה הקבוצה שחקן אחד, משה חוגג צריך להביא מעל 15 מיליון שקל מהבית לעונה הבאה והבעלים דורש קיצוץ רוחבי במועדון בכל השדרות על מנת לצמצם את התקציב, שעוד לפני שחקן רכש אחד עומד על 40 מיליון ש"ח.

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

על פי תכנית העבודה, בית"ר תמקד את הרכש בזרים - חלוץ, בלם וקשר אחורי, כאשר מגן ושחקן כנף ישראלים ישלימו את הסגל. כל זאת רק אם הדבר יתאפשר תקציבית. בבית"ר היו רוצים לראות ישראלים בכירים כמו אבי ריקן או איתי שכטר מצטרפים, אך בשלב הזה הם לא בתכנית העבודה. נכון לעכשיו אפילו הצעה לעידן ורד לא יכולים להגיש במועדון והם ממתינים עם ההחלטות. במועדון אמרו היום: "אחרי שימונה מאמן תתחיל העבודה מול שחקנים. המשכורות יהיו שפויות, לא יהיו מספרים כמו שהיו כאן בשנים האחרונות".

אגב, בנוגע לדרישות הקיצוץ מהשחקנים, במועדון עשויים לבקש מהשחקנים לעשות זאת בצורה כוללת ולא פרטנית, כולל עובדי המועדון, אך עדיין אין החלטה סופית בעניין. בנוגע לכך ששחקנים לא מתלהבים לקצץ אמרו בבית"ר: "אי אפשר להכריח, בסוף כל אחד יעשה את השיקול שלו. מי שלא יילך לקראת המועדון יפסיד הרבה בהמשך, זה כל הסיפור".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אנשי "גשם החזקות". אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מימשו את האופציה. אנשי גשם החזקות/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בתוך כך חברת "גשם החזקות" מימשה את האופציה כנותנת החסות של בית"ר ירושלים גם לעונה הבאה. בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "במהלך העונה האחרונה נחשפה חברת גשם לפרסום המהדהד אותו קיבלה מהמועדון, בכל פלטפורמה אפשרית ואנחנו נחשפנו לחברה איכותית, מובילה בבנייה בישראל, אשר מורכבת מאנשים חרוצים ואיכותיים. לשבת כאן שוב לאחר שנה אומר ששני הצדדים מרוצים, שמח שמצאנו דרך משותפת שעובדת נהדר ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully