וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם לא צריכים לסבול כי משה חוגג גנב מכם. אז מה אם יילך לכלא?"

ערוץ 13 פרסם הקלטות הקשורות לתביעת ענק נגד בעלי בית"ר ירושלים, אותה הגישו איש סודו ורואה החשבון שלו. באחת השיחות מתבטא נגדו היועץ המשפטי של חברת סינגולרטים: "הוא הציע אולי נשים אירופיות בתמורה? הוא יילך לכלא. רק אל תכניסו את השם שלי". חוגג: "ניסיון סחיטה"

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
נציגיו טוענים כי מדובר ב"שני סחטנים קטנים". משה חוגג/דני מרון

ערוץ 13 מפרסם הערב (שלישי) הקלטות הקשורות לתביעת ענק נגד בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, וראשי חברת סינגולרטים, הנמצאת בבעלותו. את התביעה הגישו נהגו לשעבר של חוגג ואיש סודו, רועי ברוכיאל, ורואה החשבון שלו עד לאחרונה, ערן עוקשי, בסך יותר מ-16 מיליון דולר. על פי ההקלטות, יועצה המשפטי של החברה עד לחודש פברואר האחרון, סטיבן קרוגר, שנפטר לאחרונה, מתבטא כנגד חוגג ואומר דברים קשים מאוד.

בשיחות של קרוגר עם עוקשי וברוכיאל, הוא נשמע אומר: "בבקשה אל תכניסו את השם שלי בתביעה, שלא יעלה בבקשה, כל מי שמעורב במסמכים מסובך. מרגש שאתם תובעים, תעדכנו אותי אם אתם צריכים מסמכים. אז מה אם חוגג יישלח לכלא? אתם לא צריכים לסבול כי חוגג גנב מכם ומכל השאר, אתם לא צריכים להיות נחמדים כדי שהוא לא יילך לכלא".

קרוגר הוסיף: "הוא היה צריך לחשוב על זה לפני זה, הוא יילך לכלא, הוא היה צריך לחשוב על זה לפני שהוא גנב מכם. הוא הציע לכם אולי נשים אירופיות בתמורה? כדי שתשמרו על שתיקה? מאיימים לפטר אתכם? תהיו חזקים, כל הכבוד לכם. אבל מאוד מדאיג אותי שאהיה מעורב, אני לא רוצה למסור עדות, לא אצליח למצוא עבודה אחרת, תורידי את השם שלי, כל החיים שלי יסתיימו אם זה יקרה".

עוד בכתב התביעה, טוענים השניים כי חוגג וצמרת חברת סינגולרטים שכרו דירות פאר בסכום של 15 אלף דולר לחודש והפכו את זה ל"בורדל" והן שימשו כדירות תענוגות עבור הבכירים כשהן ממומנות על ידי חברת משקיעים.

תגובת נציגיו של משה חוגג: "לתביעה שהוגשה קדם הליך שלא ניתן לכנותו, אלא כניסיון סחיטה של חוגג. מדובר בטענות קלושות ותלושות שאין בהן דבר, זולת ניסיון מגונה לנסות ולקבל כספים מחוגג ושותפיו שלא כדין. הפעם העצום בין השכר אותו קיבלו נהג פשוט בחברה ומנהל חשבונות לבין סכום התביעה מלמד גם הוא, שעניין לנו בשני סחטנים קטנים. לחוגג ראיות רבות המוכיחות את הליך הסחיטה ואלה יוצגו בפני הגורמים המתאימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully