וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה מגיב למינוי: "משה חוגג החליט לקחת צעד אחורה"

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 12:58

אחרי שבית"ר הודיעה שישמש כמנהל מקצועי במקביל לתפקידו כיו"ר, אוחנה מדבר: "מאמין במאמן כאוטוריטה וביכולת שלו לקבוע את מרבית הסגל. אעבוד יחד עם יוסי מזרחי". סילבס או רפואה יתמנו עד יום ראשון, מו"מ מתקדם עם מועמד זר פוצץ בשל המצב הבטחוני

אלי אוחנה בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
תפקיד חדש. אוחנה/ניב אהרונסון

משה חוגג מרחיב את הסמכויות של אלי אוחנה: בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (שישי) ששחקן העבר האגדי של המועדון ישמש כמנהל המקצועי של המועדון, במקביל לעבודתו כיו"ר הקבוצה. אוחנה נפגש אמש עם חוגג וקיבל את הבשורה על התפקיד החדש שימלא. חוגג רוצה להתפנות לעיסוקיו ולכן החליט להפקיד את המפתחות בכל הקשור למינוי מאמן, בניית הקבוצה ושחרור שחקנים מהסגל לאוחנה ולמאמן הבא. גם יוסי מזרחי אמור להיות מעורב בקבלת ההחלטות.

"העניין לא חדש לי, זה לא שלא הייתי מעורב לפני כן, פשוט בשלב הזה משה חוגג החליט לקחת צעד אחורה ולהתרכז בעסקיו", אמר אוחנה בתגובה למינוי. "בסופו של דבר אני מאמין גם באוטוריטה של מאמן וביכולת שלו לקבוע את מרבית שחקני הסגל. אני ארצה שגם יוסי מזרחי אהיה מעורב ויחד נקבל את ההחלטות הכי טובות עבור בית"ר ירושלים. מעבר לזה אין יותר מדי מה להוסיף על כך בשלב הזה. בשבוע הבא נמנה מאמן ומכאן נתקדם, יש לנו הרבה עבודה".

אלי אוחנה בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
"המטרה תהיה להגיע לאירופה". אוחנה/ניב אהרונסון

מאוחר יותר אוחנה התראיין לרדיו ירושלים והתייחס לתפקידו החדש: "למאמן תהיה את החשיבות והמשמעות הכי גדולה בבחירת הסגל. נסייע לו ונכוון אבל הוא האיש שצריך להוביל את הבחירות. אני אתייעץ עם יוסי מזרחי ויהיה לו משקל גדול בהחלטות. אני תמיד אעשה הכל בשביל בית"ר וגם שחקנים יצטרכו להבין את זה. חייבים רצון, איכפתיות, הקרבה, לחימה, זה א-ב של כדורגל ולא היה את זה השנה".

אוחנה הוסיף: "יש הרבה עבודה, נקצץ בחוזים הקיימים ונעשה הכל כדי להתחזק נכון. נשתחרר גם משחקנים בעלי חוזים למרות שזה יהיה קשה, אבל רק אחרי מינוי מאמן נקבל החלטות. אני לא מכוון למקום ראשון או שני, מובן מאליו שנצטרך להיות בפלייאוף העליון, זה דבר ברור, וברגע שנגיע לשם נרצה כרטיס לאירופה, זאת המטרה".

על היחסים עם הקהל הוסיף: "בשנים האחרונות לא היו הרבה קריאות גזעניות והיה שיפור אדיר, אבל הקללות והנאצות לחוגג וגם חלק ממה שאני ספגתי זה בלתי נסבל. קללות מכוערות לבני משפחה או בעלי תפקיד זה מכוער ולא מוביל לשום דבר. אפשר להביע מחאות ולבקש להתפטר אבל יש גבול. אין מטרה להשאיר אוהדים בחוץ, אנחנו רוצים שכולם ייכנסו וישמחו, ואם זה ייפסק אז הכל יבוא על מקומו בשלום".

במסגרת התפקיד החדש, אוחנה יצטרך לקבל החלטות מהירות. אוחנה ימנה עד יום ראשון אחד מבין שני מאמנים - חיים סילבס או קובי רפואה. אתמול הגיעו השניים לפגישות עם משה חוגג ואוחנה. תחילה הגיעה רפואה ואחריו סילבס, בעוד מרקו בלבול שהיה על הכוונת ירד מהפרק בשל חוזהו בהתאחדות והבעיות הכרוכות בכך.

עד לפני מספר ימים משה חוגג היה במגעים עם שני מאמנים זרים, אבל מועמדותו של אחד מהם נפלה בשל עלויות גבוהות שדרש עבור הצוות שיצטרך אליו. השני שכבר היה במגעים מתקדמים, בחר שלא להגיע בשל המצב הביטחוני ולכן בבית"ר שינו קונספציה ועברו לאופציה ישראלית.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: מרקו בלבול ירד מהפרק, סילבס או רפואה יתמנו למאמן

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים שי קונסטנטין מול שחקן בני יהודה עמית זנטי. דני מרון
המהפכה בסגל בדרך. קונסטנטין/דני מרון

מי שלא יהיה המאמן הבא, הקבוצה צפויה לשנות את פניה. שי קונסטנטין סיכם עם הקבוצה על עזיבה ועדיין לא ברור אם לעמדה זאת יצורף מגן זר ומה יהיה עתידו של סנטיאגו אוקמפוס. המאמן הבא ירצה בוודאות לצרף בלם, קשר אחורי וחלוץ זרים, אבל עדיין לא ברור אם יהיו הצעות אטרקטיביות על ירדן שועה ועלי מוחמד, אותם שואפים במועדון למכור. חלאופילו פלייטר עשוי לפתוח את העונה עם הקבוצה, אבל בכל מקרה המטרה היא להשאילו ולצרף חלוץ זר.

במועדון ירצו לחזק את הקבוצה בשחקן ישראלי בכיר ומנוסה. שני שמות שהיו לאחרונה על הפרק הם של אבי ריקן ואיתי שכטר, אבל רק כאשר יובהר עתידם במכבי תל אביב יידעו בבית"ר אם ניתן להתקדם איתם. ההחלטה לגבי מתאוסיניו תהיה של המאמן הבא, רק לאחר שיראה אותו בהכנה לעונה. בנוסף, המטרה היא לצרף לסגל גם מספר שחקנים מוכשרים מהליגה הלאומית. גורם במועדון סיכם את הדברים אתמול ואמר: "צריך להחזיר לקבוצה הזאת רעב ונשמה לפני הכל, מה שהיה השנה זאת נקודת שפל בהיסטוריה של בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully