וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מרקו בלבול ירד מהפרק, סילבס או רפואה יתמנו למאמן

20.5.2021 / 21:50

עוזר מאמן הנבחרת כלל לא זומן לפגישה עם משה חוגג. בשבוע הבא יוכרע סופית מי מבין שני המועמדים האחרונים יקבל את התפקיד

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל את התפקיד? סילבס/מאור אלקסלסי

מרקו בלבול לא יאמן את בית"ר ירושלים בגלל חוזהו בנבחרת ישראל ורצונו להישאר בתפקיד. הוא לא נכלל ברשימת המאמנים שהוזמנו לפגישות עם חוגג. שני המועמדים האחרונים במירוץ הם חיים סילבס וקובי רפואה, ובשבוע הבא תתקבל החלטה סופית, מי מבין שניהם יאמן את הקבוצהץ

רק לאחר מינוי מאמן והסכמה לגבי השחקנים שיישארו בסגל, יחלו בבית"ר בשיחות רציניות עם השחקנים על קיצוצים. עדיין לא ברור אם הקיצוץ יחול על שחקנים ספציפיים או שמא יהיה זה קיצוץ רוחבי לכל בעלי החוזים במועדון. חלק מהשחקנים כבר הביעו התנגדות לקיצוץ והדברים לא אמורים להיות פשוטים, כאשר ייתכן כי בסופו של דבר יהיה מדובר בקיצוץ של עד 10% לכולם ולא יותר מכך, כדי למנוע חיכוכים שעשויים להשפיע גם על העונה הבאה.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
חוגג יודע: שיחות הקיצוץ לא אמורות לעבור חלק/דני מרון

שחקנים בקבוצה אמרו על כך הבוקר: "יש להרבה שחקנים התחייבויות וזה לא פשוט. ברור שהייתה עונה רעה ואפשר להבין מאיפה זה בא, אבל אסור שזה יהיה באיום שמי שלא יקצץ יכול ללכת. זה רק יעשה בלאגן גדול, צריך לשבת עם נציגי השחקנים ולקבל החלטה משותפת. בשנה שעברה שחקנים קיצצו ואחרי יומיים אמרו להם שהם לא בתכניות וקנו שחקנים במיליון יורו. אם יישבו מסודר ולא באופן חד צדדי, אולי יהיה על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully