וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ לא מוותר על האליפות: "הכול עוד פתוח, מבחינתנו המרוץ ממשיך"

25.5.2021 / 17:23

הצהובים עדיין לא ויתרו על מאבק האליפות ("אם חיפה לא תנצח וגם אנחנו לא, זה יהיה פספוס") ויקוו לנצח באשדוד (רביעי, 20:00, ספורט4) כדי להותיר לעצמם סיכוי, גם אם קלוש. רן בן שמעון: "נרצה שהעונה הזאת תיזכר כעונה אדירה עבור מ.ס. אשדוד"

מחזור 35הסתיים26/05/2021
מ.ס. אשדוד
  • מוגיס (89)
2:1
  • (77) גררו
  • (88) אלמוג
מכבי תל אביב
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
שוב יקח נקודות לאלופה? רן בן שמעון/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד

אחרי ההופעה הרעה מול מכבי חיפה שלשום, במ.ס. אשדוד רוצים לחזור ולהציג את הכדורגל החיובי שאיפיין אותם לאורך רוב חלקי העונה והם מכוונים לניצחון על מכבי תל אביב (רביעי, 20:00, ספורט4). אשדוד ניצחה העונה בליגה במשחק שנערך באשדוד, אבל הפסידה בגביע באיצטדיון הי"א. זה יהיה המפגש החמישי בין שתי הקבוצות ואשדוד רוצה להשוות את הסטטיסטיקה במפגשים בין השתיים בשני המפעלים.

רן בן שמעון החליט להזמין את כל מי שכשיר למחר ורק בסמוך למשחק יחליט מי מתלבש. חמודי כנעאן סובל מפציעה קלה ונראה שלא ישחק. מאמן אשדוד גם יכריע מחר אם לפתוח עם דין דוד שלא עלה באחד עשר זמן רב.בן שמעון אמר לקראת המשחק: "עושים את המקסימום להגיע מוכנים, נרצה לשחק יותר טוב ממה שיחקנו במשחק הקודם. נרצה שהעונה הזאת תיזכר כעונה אדירה עבור מ.ס אשדוד, ובשביל זה נצטרך לשחק טוב בשני המשחקים האחרונים, ויש לי שותפים לזה, ואני מאמין שזה יקרה". דין דוד: "רוצים להיות תלויים בעצמנו, ונעשה הכל בשביל זה".

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 1620
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ישוב להרכב מול אשדוד. ייני/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב רוצה להמשיך ולמתוח את קרב האליפות למרות שהדברים כבר לא תלויים בה. גם אם תנצח מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) באשדוד, חגיגות האליפות של מכבי חיפה עשויות להיפתח אם ברק בכר ושחקניו ינצחו במקביל בקרית שמונה. אבל כדי להשאיר לעצמם סיכוי לתסריט חלומי, במכבי תל אביב רוצים לאסוף מחר עוד שלוש נקודות ולקוות לפחות לתיקו בין קרית שמונה למכבי חיפה. "אנחנו נעשה את שלנו ונקווה לטוב", אמרו בצהריים במכבי תל אביב. "אם חיפה לא תנצח וגם אנחנו לא, זה יהיה פספוס".

ארבעה שחקנים של מכבי תל אביב יהיו מחר בסכנת צהובים. אנריק סבוריט, דן גלזר, אדוארדו גררו ולואיס הרננדס יצטרכו להיזהר מצהוב שימנע מהם לשחק בגמר הגביע עוד שמונה ימים. ההערכה היא שפטריק ואן לוון ישאיר חלק מהארבעה מחוץ לסגל. קרוב לוודאי שדן גלזר לא ישותף גם כדי לקבל מנוחה וגם כדי להישמר מצהוב תשיעי. נראה שלואיס הרננדס ואנריק סבוריט שלא שיחקו זמן רב כיוון שעזבו את הארץ ובמשחק שלשום ישבו על הספסל, דווקא כן יפתחו וינסו להימנע בכל מחיר מספיגת כרטיס צהוב.

יונתן כהן שסבל שלשום ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי, עשוי לנוח עוד משחק. אייל גולסה עדיין לא יכול לחזור לשחק. שרן ייני יחזור להרכב אחרי שריצה עונש בגין כרטיסים צהובים.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יצטרכו להיזהר מכרטיס צהוב שימנע מהם לשחק בגמר הגביע. סבוריט והרננדס/אריאל שלום

קשר הצהובים דור פרץ התייחס לסיכוי לזכות באליפות: "מבחינתנו המירוץ ממשיך. כל עוד הכל פתוח אנחנו נותנים הכול, רוצים לנצח כל משחק ובוא נגיד שאנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות ומה שמעלינו - לא שייך לנו. אני תמיד האמנתי, גם כשהיינו בפער מינוס 11. הגענו למצב הזה שאנחנו בפיגור ארבע נקודות שני מחזורים לסיום, והכול פתוח. הדבר החשוב מבחינתנו זה לשחק את המשחק שלנו ולנצח אותו".

על אשדוד אותה קבוצתו תפגוש מחר: "משחק קשה מול קבוצה קשה ומצוינת. נצטרך להיערך בהתאם כמו תמיד. המאמן יכין אותנו כמו שהוא רואה לנכון ואנחנו נצטרך להופיע ולתת הכול. יש טירוף כמו לפני כל משחק. התמיכה שהאוהדים נותנים לנו היא מאוד גדולה ואנחנו מקווים להחזיר להם בניצחונות".

מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון: "נשחק גם מחר כדי לנצח ולעשות את שלנו.אני חושב שהשחקנים עשו עובדה טובה במשחקים האחרונים. זה אומר שהם עבדו היטב בשבועות שקדמו לכך והיו כשירים לבצע פעילות בעצימות גבוהה שכזו". לגבי הסגל אמר המאמן: "אין סימני שאלה לאחר המשחק האחרון, כמובן שיש נזקים בגלל פרק הזמן הקצר להתאוששות. השחקנים הזרים נוספו לסגל, זה אומר שנצמצם את כמות שחקני הנוער ונחזור לסגל דומה למה שהיה לנו בשבועות הקודמים".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מאמין שמאבק האליפות עוד פתוח. פרץ/אריאל שלום

טריוויה

* אם מכבי תל אביב תישאר בפיגור של יותר משלוש נקודות ממכבי חיפה בסוף המחזור, הירוקים יוכתרו רשמית והצהובים יסתפקו בסגנות בפעם ה-14 בהיסטוריה.

* מ.ס. אשדוד השיגה את הכרטיס לאירופה אחרי 16 שנה. נקודה ביתית הפעם, או תיקו במשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע, והיא תבטיח גם את המקום השלישי ותשווה את הישג השיא שלה בליגה מ-2004/05.

* אשדוד ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים: שני הפסדים למכבי חיפה וביניהם ארבע תוצאות תיקו רצופות.

* מכבי תל אביב ניצחה באשדוד בגביע בחודש שעבר, אבל בליגה הפסידה שם 3:2 בסיבוב הראשון. הפעמים היחידות שרשמה שני הפסדי ליגה מול אשדוד באותה עונה היו ב-1999/00 וב-2004/05.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully