וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עבור רוב השחקנים זה המשחק המרגש בקריירה". המשטרה כבר מתכוננת לחגיגות האליפות

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 14:17

הירוקים מתכוננים למשחק האליפות בקרית שמונה (רביעי, 20:00): הקהל צפוי למלא את האצטדיון, המשטרה הבהירה: לא להגיע בלי כרטיסים, לא תורשה כניסת אוהדים לגבעות, ניתן יהיה לחגוג עם השחקנים בעיר. מלבד גרשון, לא צפויים שינויים בהרכב. רוקאביציה זומן לסגל אוסטרליה

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) בצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי) מול קרית שמונה, ומשם ייצאו השחקנים למלון באזור קרית שמונה, שבו ישהו עד המשחק הגורלי (20:00, ערוץ הספורט). הדריכות בחיפה גדולה כאשר המנטרה החוזרת היא לא להיתפס לשאננות או לחגיגות מוקדמות ולהבין שהמשחק מול קרית שמונה לא יהיה פשוט. "נכון שאנחנו במצב מצוין ואי אפשר להתכחש לזה", הסביר שחקן בקבוצה, "אבל יש לנו עוד שני משחקים מול קבוצות שנלחמות על כרטיס לאירופה והמטרות שלנו לא מעניינות אותן, ככה שאסור לזלזל".

שחקני מכבי חיפה. אריאל שלום
אוטוטו. מכבי חיפה/אריאל שלום

"אין ספק שעבור מרבית השחקנים, אם לא כולם, זה המשחק הכי מרגש בקריירה", קבע אחד מהשחקנים הבכירים בשורות הירוקים, "רובנו לא לקחנו אליפות אבל אנחנו מבינים שעוד לא השלמנו את המשימה והיא לא תגיע לבד אלא רק בעבודה קשה".

בכר יתרגל ככל הנראה באימון את ההרכב אך עושה רושם שמלבד השינוי הכפוי של רמי גרשון במקומו של בוגדאן פלאניץ' הפצוע לא יהיו שינויים בהרכב. פלאניץ', כידוע, סובל מקרע קטן בשריר וגמר את העונה, אך ההערכה שיהיה מוכן כבר לאימון הראשון של טרום העונה הבאה. מי שיחזור לסגל הוא מוחמד אבו פאני. גם טאלב טוואטחה חש לא טוב אך בכל מקרה לא היה אמור להיות בסגל למשחק ובסוף העונה יערוך שיחה עם ראשי המועדון כשהוא עשוי לעזוב את הקבוצה.

בגזרת הקהל, 5,300 אוהדים (מתוכם בערך 5,000 ירוקים) הבטיחו את מקומם במגרש אך לפי ההערכות והשיח ברשתות, אלפים נוספים יקוו להתמקם בגבעות בסמוך למגרש כדי לנסות ולחזות מקרוב במשחק, שניצחון בו יבטיח למכבי חיפה אליפות ראשונה אחרי עשר שנים. במשטרה מתכוננים לתרחיש כזה כאשר ייתכן ואוהדים שיגיעו ללא כרטיס יורחקו מהאזור של המגרש ותיחסם אליו הגישה.

* ניקיטה רוקביציה זומן לסגל נבחרת אוסטרליה לקראת מוקדמות מונדיאל 2022. אוסטרליה צפויה לשחק מול כוויית (4 ביוני), טייוואן (8 ביוני), נפאל (12 ביוני) וירדן (16 ביוני).

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
החגיגות ייערכו בעיר. אוהדי חיפה/מאור אלקסלסי

משטרת ישראל הודיעה לקראת המשחק

כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס"מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים פרושים במעגלים קרובים ורחוקים על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור.

שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה, והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות.

* אוהדים המצויידים בכרטיסים שיגעו ברכב יופנו למגרשי חניה יעודיים באזור התעשיה ובביג קרית שמונה ויצעדו ברגל אל המגרש. רכבים שייחנו שלא כחוק - יגררו.

* גבעת שחומית תסגר גם היא וכוחות יס"מ ופרשים ימנעו כניסה אליה.

* כל הכרטיסים נמכרו, אין איסוף בקופות. ספסרות ומכירת כרטיסים בסמוך למגרש ובשכונות הסובבות אותו, כמו גם רוכלות, אסורות בהחלט וקנסות ינתנו לעבריינים. לאוהדים ללא כרטיסים - אין למה להגיע לעיר קרית שמונה.

* יבוצע בידוק קפדני ברכבי האוהדים ולנכנסים לאצטדיון, לא תותר הכנסת נשק, אלכוהול ואמצעי פירוטכניקה, שוטרים מחוץ לאצטדיון ובתוכו יעזרו בכלבים ויבצעו חיפוש על גוף ובתיקי הבאים.

* אוהדים שיגיעו שיכורים או תחת השפעת אלכוהול גם אם יש בידם כרטיס כחוק לא יורשו להיכנס לאיצטדיון.

* האוהדים שרכשו כרטיסים, מתבקשים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון. השערים לאיצטדיון יפתחו בשעה 17:30.

* כוחות משטרה גדולים ביניהם שוטרים סמויים וכמאה סדרנים ישמרו על הסדר בתוך המגרש וימנעו ירידת אוהדים לכר הדשא - (ירידה לכר הדשא מורידה 10 נקודות). לא יותרו חגיגות של אוהדי מכבי חיפה במקום.

* משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות פיזית ומילולית בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, או פגיעה ברכוש. המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים.

* לטענת המשטרה - הנהלת מכבי חיפה ועירית חיפה נערכים לאפשר צפיה במשחק במסכי ענק בעיר חיפה - מרכז הקונגרסים, בסיטי סנטר ובמרכז כרמל ובהמשך ניתן יהיה לחגוג עם שחקני הקבוצה שצפויים להגיע לעיר חיפה מיד עם סיום המשחק.

עם זאת, ממכבי חיפה נמסר שבניגוד להודעה, היא "איננה ערוכה ואינה מארגנת צפייה משותפת במסכי ענק".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully