וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נערכת: נרכש ציוד כפול לטקס הכתרת האלופה

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 12:10

על אף שמכבי חיפה בדרך הבטוחה לאליפות, במנהלת לא מבטלים את סיכוייה של מכבי תל אביב, לא לוקחים סיכונים והתכוננו לאפשרות שהקרב יוכרע רק במחזור האחרון: נרכשו שתי במות, שתי צלחות וכמות כפולה של זיקוקים. בכל מקרה, הטקס לא ייערך ביום רביעי

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

למרות שנותרו שני מחזורים לסיום העונה, ועל אף שמכבי חיפה מוליכה בפער של 4 נקודות מול מכבי תל אביב וייתכן שכבר מחרתיים תוכרז רשמית כאלופה, במנהלת הליגות בכדורגל לא לוקחים סיכון ולא מחכים לסוף השבוע או לרגע האחרון - וכבר רכשו כמות כפולה של הציוד הדרוש לטקס הרשמי להכתרת האלופה.

וכך המנהלת רכשה שתי צלחות אליפות קבוצתיות, עשרות צלחות אישיות לשחקנים ולצוותים משתי הקבוצות, וכן הכינה מבעוד מועד שתי במות וכמות כפולה של זיקוקים לטקס, איפה שלא יהיה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
תחגוג רק בבית. חיפה/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני מניף את צלחת האליפות עם איתן טיבי. דני מרון
בשנה שעברה לא היה בזה צורך. מכבי תל אביב/דני מרון

ההערכה כמובן היא שמכבי חיפה תזכה באליפות בשל היתרון הגדול שיש לה בפסגה, אבל כדי להיערך לכל תרחיש הוזמנה כמות כפולה של אביזרים הנדרשים, מכיוון שבסיטואציה מסוימת עשויה ההכרעה להידחות למחזור האחרון ביום ראשון הבא.

כך למשל, אם מכבי חיפה לא תנצח בקרית שמונה ביום רביעי ומכבי תל אביב תנצח באשדוד - האליפות תוכרע במחזור האחרון, שבו מכבי תל אביב תארח בבלומפילד את קרית שמונה ומכבי חיפה תפגוש באצטדיונה הביתי את הפועל באר שבע. מאחר ששני המשחקים ייערכו במקביל, המנהלת חייבת להיערך לטקס אליפות בשני המגרשים.

במשחק של מכבי חיפה בקרית שמונה לא תהיה במה, כשמבחינת המנהלת האליפות תוכרז ותיחגג רשמית בטקס רק במחזור הנעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully