וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס לא סולח לברתומאו וקומאן ועוקץ: "אין לו אופי"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:07

אחרי ששוחרר מברצלונה והוליך את אתלטיקו מדריד לאליפות, לואיס סוארס תוקף את הנשיא לשעבר וחושף את התנהלות המועדון סביבו

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא שוכח, לא סולח. סוארס/רויטרס

לואיס סוארס עדיין לא סולח לראשי ברצלונה על הדרך שבה שוחרר. בימים האחרונים חלוץ אתלטיקו מדריד בעננים אחרי שהוליך את הקולצ'נרוס לאליפות, עם שני שערי ניצחון מכריעים בשני המשחקים האחרונים של העונה (אותה סיים עם 21 שערים), כשמנגד בברצלונה מתייסרים על ההחלטה לשחררו דווקא ליריבה הגדולה. סוארס, שהיה אחד הכוכבים הכי גדולים של בארסה בשנותיה הגדולות, עדיין כועס על הדרך שבה הנשיא לשעבר ג'וספ מריה ברתומאו שיחרר אותו מהמועדון.

"סבלתי כשאמרו לי להתאמן לבד", אמר סוארס בריאיון ל"COPE" הספרדית: "מי התייחס אליי לא יפה? קודם כל הנשיא, שאמר הכול בתקשורת במקום לדבר איתי באופן אישי ולהגיד לי שהם לא רוצים אותי. למה לא לדבר איתי ישירות? שחקן מבין כשקבוצה לא רוצה אותו".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
לא רציני. קומאן/רויטרס

כמו כן, סוארס לא אהב את ההתנהלות של המאמן רונלד קומאן: "המילים שהמאמן אמר לי היו 'הם אמרו לי להגיד לך...'. ואחרי שהוא אמר לי שלא בונים עליי, הוא אמר לי שאם העניינים שלי לא ייפתרו, הוא ישתף אותי מול ויאריאל. הבנתי שאין לו אופי. אתה רואה שזה לא מגיע מהמאמן, זה מגיע מלמעלה - אני לא מבין את הדרך".

סוארס אף נשאל אם מסי הודיע לו שהוא נשאר ואמר "עדיין לא", וכאשר נשאל האם מישהו מברצלונה בירך אותו ענה: "ברתומאו או בורדאס או קומאן בירכו אותי? לא. אבל עמדתי לשלוח להם תמונה שלי".

עוד בוואלה!

הכי הוגן שיש: סיכום הזכייה הנהדרת של אתלטיקו מדריד באליפות ספרד

לכתבה המלאה

עוד סיפר האורוגוואי שברתומאו "רצה שאני אדבר עם ליאו מסי כדי לשכנע אותו להישאר, ולפני זה התקשר אליי כדי שאני אשכנע את פיליפה קוטיניו, וגם רצה שאתקשר לשכנע את גריזמן להגיע, ועשיתי את זה. אבל ברגע שהיה צריך לדבר איתי ישירות, לא עשו את זה".

אגב, דייגו סימאונה מספר שהוא לא האמין שהוא קיבל הזדמנות לצרף את סוארס, ואמר בריאיון ל ESPN:
"רציתי לצרף אותו עוד כשהוא היה בליברפול, אבל הוא בחר בברצלונה ובצדק, הוא להט שם. כאשר ההזדמנות להחתים אותו הגיעה, שאלו אותי אם אני מעוניין בו. אמרתי - 'אתם משוגעים?! אנחנו הולכים לעשות הכל כדי לקחת אותו. תנו לי להתקשר אליו'. אמרתי לו 'לואיס, אתה צריך לנצח ואנחנו צריכים לנצח, הדלת שלנו פתוחה".

* בינתיים ברצלונה עדיין לא החליטה סופית אם קומאן יישאר לעונה נוספת, וב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהמאמן יערוך היום פגישה אישית עם הנשיא ז'ואן לאפורטה. "המועדון שם גבול, וקבע שהמאמן החדש ייבחר בשבעה ימים הקרובים", נכתב, "בין אם זה קומאן או מישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully