וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "כואב לי שלא הייתי עם הקבוצה מול פ.ס.ז' באלופות". האזינו לסיכום העונה בבונדסליגה

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 12:54

כוכב באיירן סיכם את העונה והתייחס גם להיעדרות ברבע הגמר. על השמועות סביב הולאנד: "לא מעניין אותי, לא מתעסק בזה". וגם: פרק סיום העונה של "בונדספוד"

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי אחרי ששבר את שיא הכיבושים של כל הזמנים בליגה הגרמנית. רויטרס
כמה שיאים של מולר הוא עוד יכול לשבור? לבנדובסקי/רויטרס

אחרי ששבר את שיא הכיבושים עם 41 שערי בונדסליגה בעונה, התפנה רוברט לבנדובסקי לסכם את העונה ולדבר לגבי העתיד. החלוץ הפולני המצטיין התראיין ודיבר גם על המחווה שעשה לאושי מולר, אשתו של גרד, שאת החולצה איתה חגג לאחר שהשווה את השיא העניק לה והיא תיכנס למוזיאון של המועדון עם חתימה שלו.

צפו ברוברט לבנדובסקי שובר את השיא

רוברט לבנדובסקי שובר את שיא הכיבושים לעונה אחת בבונדסליגה/ספורט1

לבנדובסקי נשאל האם לדעתו באיירן מינכן הייתה עוברת את פריז סן ז'רמן במקרה שהוא לא היה נפצע ומשחק ואמר: "מה שבטוח הוא שהייתי נלחם עד הסוף. אפילו אם זה לא היה קורה, זה היה בסדר. אבל זה שלא הייתי שם זה כואב לי מאוד". החלוץ נשאל האם השמועות שקושרות את ארלינג הולאנד לבאיירן פוגעות בו וענה: "לא. שמועות על העברות זה משהו שלא מעניין אותי".

לבנדובסקי קבע את השיא שלו במסגרת הבונדסליגה, שם יש 34 מחזורים לעומת ספרד, אנגליה ואיטליה, שם יש 38 משחקים. כשנשאל האם היעד הבא שלו הוא השוואת השיא של ליאונל מסי, שכבש 50 שערים ב-2011/12 או כריסטיאנו רונאלדו שהפציץ 48 ב-2014/15, הוא ענה: "אני צריך עוד ארבעה משחקים כמו שיש בספרד בשביל זה. זה עושה הבדל גדול". הוא נשאל האם הוא יכול גם להגיע לשיא הכיבושים בבונדסליגה, ששייך לגרד מולר ועומד על 365, ענה הפולני: "לא חשבתי עדיין על 365 השערים של גרד מולר. השיא הזה כל כך רחוק ולא בראש שלי בכלל". לבנדובסקי כבר נמצא במקום השני בטבלת כל הזמנים עם 277 כיבושים, רחוק 78 שערים מהשיא.

החלוץ הפולני כמובן זכה בנהל הזהב האירופית העונה ואמר: "עשיתי את זה עם יתרון משמעותי על פני שחקני מאנגליה, ספרד, צרפת ואיטליה למרות שאנחנו בבונדסליגה עם 18 קבוצות ופחות משחקים. זה מסב לי גאווה. העובדה שכבשתי יותר מ-40 שערים היא משהו מיוחד". לבנדובסקי הוכתר כמלך השערים של הבונדסליגה כבר שש פעמים, גרד מולר מחזיק גם בשיא הזה עם שבע פעמים ועל זה אמר הפולני: "לא ידעתי שהוא זכה בזה כל כך הרבה פעמים".

עוד בבאיירן מינכן: אתמול פורסם שקשר ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום במגעים מתקדמים עם הקבוצה ועשוי לחתום בימים הקרובים ולהצטרף אליה בהעברה חופשית. המגעים בין הצדדים החלו בשבועות האחרונים, אבל נותרו פרטים אחרונים שההולנדי ביקש להמתין איתם כי רצה להתרכז רק בסיום העונה עם ליברפול.

"בונדספוד": האזינו לפודקאסט על הליגה הגרמנית

פרק סיום העונה! השיא החדש של רוברט לבנדובסקי, אנדרה סילבה וארלינג הולאנד המשיכו להפגיז, הבכי של ברמן ושל קיל לעומת החגיגות של בוכום וגרויתר פורת. אור טייטר, ענבל מנור, שימי ששון ואורח מיוחד שכמעט בכה בעלייה של בוכום מסכמים העונה בגרמניה. מי הפתיע, מי אכזב, מי צדק בהימורים, כמה שחקנים ישראלים ישחקו בעונה הבאה בגרמניה והכי חשוב, כמה פעמים מכבי נתניה הוזכרה בפרק המיוחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully