וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג נפרד בדמעות, לבנדובסקי: "זה ללא ספק רגע שיא בקריירה"

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 20:58

הפולני של באיירן מינכן שבר את שיא הכיבושים: "מדהים להבקיע בבעיטה האחרונה במשחק". אלאבה, מרטינס ובואטנג הניפו את הצלחת ביחד

שערי המחזור ה-34 בבונדסליגה/ספורט1

"מספר 9 הכי טוב בעולם", צייצו בחשבון הטוויטר הרשמי של באיירן מינכן לצד תמונה של רוברט לבנדובסקי, והפולני עצמו צייץ: "אף פעם אל תפסיקו לחלום". המפציץ של אלופת גרמניה כבש בדקה ה-90 ב-2:5 על אוגסבורג המחזור הנעילה של הבונדסליגה והגיע ל-41 כיבושים באותה עונה - שיא כל הזמנים ואחד יותר מגרד מולר 1971/72.

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי אחרי ששבר את שיא הכיבושים של כל הזמנים בליגה הגרמנית. רויטרס
התקשה להישאר סבלני. לבנדובסקי/רויטרס

"באמת שאין לי מילים לתאר את זה", אמר לבדנובסקי, "כשאתה מנסה במשך 90 דקות לכבוש שער וזה פשוט לא קורה, ואז אתה כובש בבעיטה האחרונה במשחק, התחושה היא פשוט מדהימה. אני מאושר, זה ללא ספק רגע שיא בקרייירה".

לבנדובסקי, שכבר עכשיו מדורג שני ברשימת כובשי כל הזמנים בגרמניה (277 מול ה-365 של מולר), החמיץ לאורך כל המשחק ופספס שורה ארוכה של הזדמנויות. "היה לי קשה להישאר סבלני", הודה הפולני, "אבל המשכתי להאמין שיגיע המצב שלי, ושאהיה חייב להיות מוכן שתגיע ההזדמנות".

עוד בוואלה!

ורדר ברמן ירדה אחרי 40 שנה, לבנדובסקי שבר את שיא הכיבושים

לכתבה המלאה
שחקני באיירן מינכן מניפים את האנזי פליק. רויטרס
גם האנזי פליק נפרד היום/רויטרס

לבנדובסקי נכנס לדפי ההיסטוריה שוב, אבל עם כל הכבוד, המסיבה הערב הייתה לכבוד שלושה חברים אחרים שלו: חאבי מרטינס, דייויד אלאבה וג'רום בואטנג. שלושת השחקנים שלבשו את המדים האדומים במשך שנים ארוכות, זכו לטקסים מרגשים לפני ההתמודדות ובסיום הניפו ביחד את הצלחת. בואטנג הוחלף על ידי מרטינס בדקה ה-61 וירד מהמגרש בבכי.

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן דומע בהופעת הפרידה. רויטרס
ירד בדמעות. בואטנג/רויטרס
חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן מקבל שי פרידה מהמנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ'. רויטרס
יום שמח וגם קצת עצוב. מרטינס/רויטרס

אלאבה שיחק במדי הבווארים מ-2009 ועזב רק לתקופת השאלה קצרה בהופנהיים בעונת 2010-11. בואטנג שיחק בבאיירן מינכן מ-2011 ומרטינס מ-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully