וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה: "כמו גמר גביע שני בתוך שנה"

הקבוצה של רוני לוי דרוכה לקראת המשחק מול המלאבסים והקרב על אירופה (רביעי, 20:00, ספורט2): "כבר הרבה זמן רוצים את המקום הרביעי". המאמן לא צפוי לבצע שינויים גדולים בהרכב

מחזור 35הסתיים26/05/2021
הפועל באר שבע
  • וארן (73)
  • ינקו (84, גול עצמי)
0:2
    מכבי פתח תקוה
    רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
    לא יבצע שינויים גדולים בהרכב. לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע

    למרות שהשיגה את ניצחונה הראשון בפלייאוף העליון רק שלשום, הפועל באר שבע נמצאת הבוקר (שלישי) בעמדת זינוק שיכולה וצריכה להספיק לה כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. המשחק מחר (20:00, ספורט 2) מול מכבי פתח תקוה מוגדר בשל כך כלא פחות חשוב מגמר הגביע של העונה שעברה. "שוב אנחנו מול מכבי פתח תקוה וזה כמו גמר גביע שני נגדה בתוך שנה", אמרו בהפועל באר שבע שכזכור זכתה בגביע המדינה בעונה שעברה אחרי ניצחון בגמר על המלאבסים. "נכון שיהיה אחרי זה עוד מחזור ואנחנו צריכים לנסוע לשחק מול מכבי חיפה, אבל יכול להיות שהיא כבר תהיה אלופה רשמית ויהיה קצת יותר קל. בכל מקרה צריך קודם לנצח את מכבי פתח תקוה במשחק מחר ולהעפיל למקום הרביעי אותו רצינו להשיג הרבה זמן". אתמול כזכור דחתה ועדת רישוי המועדונים לאירופה את ערעורה של הפועל תל אביב, כך שגם אם היא תזכה בשבוע הבא בגביע המדינה היא לא תוכל לייצג את ישראל באירופה.

    להפועל באר שבע 45 נקודות, נקודה פחות ממכבי פתח תקוה ונקודה יותר מעירוני קרית שמונה. ניצחון מחר והיא תפתח פער של שתי נקודות על הקבוצה של אבי לוזון. הפרש השערים של הפועל באר שבע טוב יותר מזה של המלאבסים וזה גם יתרון מבחינת הקבוצה של אלונה ברקת, אבל בכל מקרה באר שבע חייבת לנצח מחר.

    רוני לוי לא צפוי לערוך שינויים גדולים בהרכב לעומת המשחק האחרון מול קרית שמונה ואולי אף ישאיר את אותו הרכב. "המוטיבציה מאוד גבוהה אצל השחקנים. כולם רוצים לשחק", אמרו בקבוצה. במועדון גם מקווים להתעוררות של הקהל שיכול למלא רק 7,000 כיסאות בטרנר בשל השיפוץ שעובר האצטדיון. כרגע נרכשו 2,500 כרטיסים, אבל המכירה המוקדמת ערה ונמשכת.

    בתוך כך רוני לוי ממשיך לעבוד על בניית הצוות המקצועי שלו לעונה הבאה בשל המעבר של אליניב ברדה ומאור מליקסון לתפקידים אחרים במועדון. אל חיים שאבו שמועמד לשמש כעוזר מאמן הצטרף גל כהן. שי הס מוזכר כמי שעשוי להצטרף כמאמן שוערים.

    חיים שאבו עוזר מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
    מועמד להיות עוזרו של רוני לוי. שאבו/דני מרון

    מכבי פתח תקוה

    המקום הרביעי והכרטיס לאירופה נמצאים כרגע בידיים של מכבי פתח תקוה, וכדי לשמור על זה היא תצטרך לפחות נקודה בטרנר. עמית מאיר ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ואור אינברום צפוי לשוב ל-11.

    המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "קרב ישיר על אירופה זה בלשון המעטה. חשיבות המשחק ברורה ואנחנו מגיעים דרוכים מתמיד לאתגר הזה". ארד בר הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, הוא יכריע אם נהיה באירופה וברור שאנחנו באים לנצח".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    שחקן מכבי פתח תקוה ארד בר. מאור אלקסלסי
    משחק מכריע. ארד בר/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * ניצחון של מכבי פתח תקוה, במקביל לאיבוד נקודות של עירוני קרית שמונה, יבטיח לה כרטיס לאירופה לראשונה מאז 2005/06.

    * בסיבוב הראשון ניצחה מכבי פתח תקוה 1:2 את הפועל באר שבע שאירחה אותה בטדי, ובכך קטעה רצף של 26 משחקים ללא ניצחון מולה. עכשיו היא רוצה לעשות את זה בבאר שבע, לראשונה מאז מאי 2010.

    * שני המפגשים הנוספים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:0, כך שמכבי פתח תקוה תנסה גם להשלים עונה בלי הפסד מול הפועל באר שבע לראשונה מאז 2009/10, אז ניצחה בשלושת העימותים.

    * הפועל באר שבע קטעה במחזור הקודם רצף של חמש תוצאות תיקו וכעת תנסה לחבר שני ניצחונות בית לראשונה העונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 3687

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully