וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה: ברק בכר "רוצה לשמח את הקהל"

25.5.2021 / 18:43

מאמן הירוקים לקראת המשחק שבסיומו קבוצתו יכולה לחגוג אליפות (ד', 20:00): "המטרה היא לעשות את הדברים נכון ולנצח את המשחק"

מחזור 35הסתיים26/05/2021
עירוני קרית שמונה
  • אמאנגה (90)
1:1
  • (72) דוניו
מכבי חיפה
אדריאן רוצ'ט, שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
צפוי לפתוח. אדריאן רוצ'ט/אריאל שלום, .

עירוני קרית שמונה

בצל העניין סביב מכבי חיפה, בעירוני קרית שמונה ינסו להדהים מחר (רביעי, 20:00) את המוליכה, לדחות לה את חגיגות האליפות האפשריות ולהשיג את הכרטיס לקונפרנס ליג. המאמן קובי רפואה יחסר את יואב הופמייסטר, סמואל בראון ואופיר מזרחי הפצועים שסיימו את העונה. אדריאן רוצ'ט צפוי לפתוח, כשבקרית שמונה מקווים שההרכב ההתקפי איתו צפויה חיפה לעלות יותיר מקום לרביעייה ההתקפית שלהם להפתיע.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יסתפק בשינוי אחד בהרכב. ברק בכר/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

בזמן שהאוהדים בטירוף לקראת האפשרות לחגוג אליפות מחר (רביעי, 20:00) בקרית שמונה, ברק בכר מנסה להרגיע את שחקני מכבי חיפה כדי שיגיעו כמה שפחות לחוצים לרגע האמת של העונה מבחינתם, בו ניצחון יכתיר את הקבוצה אחרי 10 שנים עמוסות אכזבות. "אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה נגד קבוצה שנלחמת על המקום שלה באירופה", אמר המאמן. "אנחנו אחרי משחק טוב ורוצים להמשיך ולמנף את זה. אנחנו רוצים לשמח את הקהל שלנו ומפוקסים במטרה שהיא לעשות את הדברים נכון ולנצח את המשחק".

מלבד השינוי הכפוי של רמי גרשון במקומו של בוגדן פלאניץ' הפצוע לא יהיו שינויים בהרכב. פלאניץ', כידוע, סובל מקרע קטן בשריר ולא יוכל לשחק בשני מחזורי הסיום, אך ההערכה שיהיה מוכן כבר לאימון הראשון של טרום העונה הבאה. מי שיחזור לסגל הוא מוחמד אבו פאני. גם טאלב טואטחה חש לא טוב, אך בכל מקרה לא היה אמור להיות בסגל למשחק ובסוף העונה יערוך שיחה עם ראשי המועדון כשהוא עשוי לעזוב את הקבוצה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: "עבור רוב השחקנים זה המשחק המרגש בקריירה". המשטרה כבר מתכוננת לחגיגות האליפות

לכתבה המלאה
תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

טריוויה

* ניצחון של מכבי חיפה יקבע אליפות 13 בתולדות המועדון וראשונה זה עשור. הירוקים יוכתרו אפילו במקרה של הפסד, אם מכבי תל אביב תפסיד במקביל באשדוד.

* תזכורת: את האליפות הקודמת שלה, במאי 2011, הבטיחה מכבי חיפה עם 0:2 על עירוני קרית שמונה בזכות צמד של ליאור רפאלוב בקרית אליעזר.

* שתי הקבוצות נפגשו 38 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 14:19 בניצחונות ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו.

* בתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) היו שמונה ניצחונות ירוקים, כולל רצף פעיל של שבעה. יוצא הדופן? ה-2:2 בדצמבר 2018, בו השוער זיגוס ברטקוס השווה בתוספת הזמן.

* אם לא יקרה משהו בלתי צפוי ב-180 הדקות שנותרו לעונה הזו, ניקיטה רוקאביציה יסיים כמלך השערים בפעם השנייה ברציפות. היחיד שעשה את זה במדי מכבי חיפה הוא חיים רביבו באמצע שנות ה-90'. לרוקאביציה כרגע 18 כיבושים, והוא מרחק צמד מהיסטוריה כראשון שרושם שתי עונות של 20 שערים לפחות במדים הירוקים.

* מאז עזב את קרית שמונה, ברק בכר אימן מולה 12 פעמים בליגה והשיג 11 ניצחונות ותיקו. שני ההפסדים היחידים שלו היו בגביע.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 5300

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully