וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו מסביר את הספסול של רונאלדו ומצהיר: "רואה את עצמי נשאר בעונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 7:06

מאמן יובנטוס נשם לרווחה לאחר ההעפלה לליגת האלופות וטען: "כריסטיאנו סופסל בהחלטה משותפת, הוא היה עייף". גאטוזו עוזב את נאפולי

כמה מזל יש ליובנטוס. האלופה הנצחית שאיבדה את התואר שלה העונה לאינטר הגיעה למחזור הסיום כשגורלה לא ברגליים שלה. כריסטיאנו רונאלדו נותר על הספסל וראה את החברים שלו מנצחים בקלות 1:4 בבולוניה. אלא שהבשורות הגדולות הגיעו מהסאו פאולו, שם ורונה עשתה את הבלתי ייאמן וחילצה 1:1 מנאפולי, מה שהדיח את התכולים מהטופ 4 והכניס לשם את הקבוצה של פירלו, שחגגה בסיום כאילו היא זכתה באליפות.

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
ימשיך בעונה הבאה? פירלו/רויטרס

אנדראה פירלו סיכם ואמר: "מבחינתי היה חשוב לסיים את המשימה, לזכות בגביע ולהעפיל לליגת האלופות. מי שצריך להחליט לגבי העתיד שלי יחליט לגבי העתיד שלי, מבחינתי, אני רואה את עצמי על הספסל של יובנטוס בעונה הבאה. אני מדמיין פה קבוצה חזקה יותר, חלק מהשחקנים לא מבינים כמה פוטנציאל יש להם".

כשנשאל מדוע החליט לספסל את כריסטיאנו רונאלדו במשחק כה חשוב, אמר המאמן: "זו היתה החלטה משותפת, הוא היה עייף אחרי גמר הגביע ביום רביעי אז החלטתי לפתוח עם מוראטה, עוד שחקן מצוין. יש לי סגל עמוק מאוד".

ג'ורג'יו קייליני, הבלם הוותיק של יובנטוס אמר לאחר המשחק: "לא נתנו ללחץ להשפיע עלינו ושיחקנו בגישה נכונה. ההפסד למילאן היווה סוג של נקודת מפנה, ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות אחריו. זה היה חשוב. אם הייתה לנו את אותה מחוייבות כל העונה, לא היינו במצב הזה. אינטר ראויה לאליפות". על העתיד שלו במועדון, אמר: "עכשיו בלתי אפשרי לדבר על זה. אני לא צריך להוכיח שום דבר. אם זה היה המשחק האחרון שלי אני שמח שהשארתי זיכרון טוב, אם לא אז אמשיך. עכשיו אני מתרכז בנבחרת, זו תהיה חוויה נהדרת".

פאביו פראטיצ'י המנהל הספורטיבי של יובה, ניסה גם הוא להסביר את החלטה לספסל את רונאלדו עוד לפני שהתחיל המשחק ואמר: "הוא מרגיש טוב, שיחקנו חמישה משחקים ב-15 ימים. יחד עם המאמן, הם לקחו את ההחלטה הזו. אם יהיה צורך, הוא ייכנס למשחק במחצית השנייה, הוא זמין".

על מעמדו של פירלו, אמר: "משחק אחד לא ישנה את האסטרטגיה של המועדון, אנחנו לא חושבים עדיין על מה שיקרה בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

איטליה: יובנטוס ומילאן ישחקו בליגת האלופות, נאפולי בליגה האירופית

לכתבה המלאה
ג'נארו גאטוזו מאמנה של נאפולי. GettyImages
נגמר הסיפור. גאטוזו/GettyImages

המאכזבת הגדולה של מחזור הסיום היתה נאפולי, שסיימה ב-1:1 בלבד עם ורונה ופספסה את הכרטיס לליגת האלופות. כשעה לאחר שריקת הסיום, הודיע הנשיא אורליו דה לורנטיס על עזיבתו של ג'נארו גאטוזו: "אני שמח שזכיתי לבלות איתך כמעט שתי עונות. מודה לך על עבודתך ומאחל לך הצלחה בכל מקום שתלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully