וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ומילאן ישחקו בליגת האלופות, נאפולי בליגה האירופית

הגברת הזקנה הביסה 1:4 בחוץ את בולוניה וניצלה את ה-1:1 הביתי של נאפולי מול ורונה בשביל לתפוס את המקום ברביעייה הראשונה. מילאן ניצחה 0:1 את אטאלנטה וסיימה שנייה. רומא תפסה ברגע האחרון את הכרטיס לקונפרנס ליג

שחקני יובנטוס חוגגים לאחר שהבטיחו את מקומם בליגת האלופות. רויטרס
הצליחו להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. שחקני יובנטוס חוגגים הסיום הניצחון על בולוניה/רויטרס

עונת 2020/21 בסרייה A הגיעה ערב (ראשון) לסיומה עם מחזור הנעילה בו התקבלה הכרעה בדבר המשתתפות במפעלים האירופיים השונים. מחזיקת הגביע הטריה והאלופה היוצאת יובנטוס הצליחה להימנע ממבוכה כשהביסה 0:4 בחוץ את בולוניה וניצחה את המעידה של נאפולי מול ורונה (1:1) כדי לתפוס את המקום הרביעי ולהבטיח את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אל הגברת הזקנה הצטרפו מילאן שגברה 0:1 על אטאלנטה וסיימה במקום השני, בעוד הקבוצה מברגמו סיימה שלישית.

ססואולו אמנם איבדה שחקן בכרטיס צהוב שני, אך הצליחה לנצח 0:2 על לאציו, זאת למרות שהורחק לה שחקן. לצערה הרב, רומא הצליחה לחזור מפיגור 2:0 מול ספציה ל-2:2 והצליחה לתפוס את הכרטיס לקונפרנס ליג.

אלופה: אינטר
ליגת האלופות: מילאן, אטאלנטה ויובנטוס
ליגה אירופית: נאפולי ולאציו
ליגת הקונפרנס: רומא
יורדות: בנבנטו, קרוטונה ופארמה
עולות: אמפולי ועוד שתי קבוצות שיגיעו דרך הפלייאוף.

שחקן מילאן פרנק קסי. רויטרס
מילאן חוזרת לצ'מפיונס לאחר עשור. קסי/רויטרס

אטאלנטה - מילאן 2:0

המארחת הבטיחה כבר את מקומה בליגת האלופות במחזור שעבר, בעוד הרוסונרי ידעו שאם לא ינצחו, אזי המקום בצ'מפיונס בעונה הבאה בסכנה. הקבוצה של סטפנו פיולי התקשתה מול אטאלנטה, שידעה שניצחון יבטיח לה את המקום השני, וזה יהיה מיקום שיא עבור הקבוצה מברגמו. בסופו של דבר הייתה זו מילאן שהצליחה לצאת עם הניצחון בזכות פנדל מדויק של פרנק קסי, זאת לאחר הכשלה ברחבה על תיאו הרננדס. במחצית השנייה קיבלה האורחת עוד פנדל, הפעם לאחר נגיעת יד ברחבה של מרטן דה רון (שעלתה לו גם בכרטיס אדום), וגם אותו שלח קסי פנימה. הרוסונרי חוזרים לליגת האלופות לאחר עשר שנים בהן נעדרו מהמפעל הבכיר של אופ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • דקה 43: מילאן עולה ל-0:1: תיאו הרננדס הוכשל ברחבה והרוסונרי קיבלו פנדל. פרנק קסי דייק מהנקודה והעלה את האורחת ליתרון.
  • דקה 91: כרטיס אדום! אטאלנטה נותרת בעשרה שחקנים: מרטן דה רון רואה את הכרטיס האדום לאחר שנגע בידו ברחבה ומנע שער מהאורחת.
  • דקה 92: מילאן עולה ל-0:2: עוד פנדל הוענק למילאן, לאחר נגיעת היד של דה רון, ושוב היה זה פרנק קסי ששלח אותו פנימה.
שחקני יובנטוס חוגגים עם פדריקו קייזה. רויטרס
כבש ראשון לזכות הגברת הזקנה. קייזה חוגג עם חבריו/רויטרס

בולוניה - יובנטוס 4:1

הגברת הזקנה הגיעה למחזור הסיום בכושר טוב ובמצב רוח נהדר לאחר הזכייה בגביע, אך ידעה שגורלה לא בידה. בהחלטה מפתיעה מאוד החליט אנדראה פירלו להציב את כוכבו כריסטיאנו רונאלדו על הספסל, וחסרונו של הפורטוגלי אכן לא הורגש. כבר בדקה ה-6 השתלט פדריקו קייזה על כדור שניתז מהמשקוף לאחר בעיטה של אדריאן ראביו והעלה את האורחת ליתרון. מוראטה הכפיל בדקה ה-30, כשראביו הוסיף את השלישי לאחר הירידה להפסקה. אלברו מוראטה השלים צמד בדקה ה-48 כששער מצמק של אורסוליני לא שינה דבר. יובנטוס תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

  • דקה 6: גול! יובנטוס עולה ל-0:1: בעיטה של אדריאן ראביו מתוך הרחבה נהדפה אל המשקוף על ידי השוער, אך פדריקו קייזה היה שם כדי לגלגל מקרוב את הראשון של הגברת הזקנה.
  • דקה 30: גול! יובנטוס עולה ל-0:2: פאולו דיבאלה מצא את אלבארו מוראטה, וזה הכפיל את יתרונה של האורחת.
  • דקה 45: גול! יובנטוס עולה ל-0:3: אדריאן ראביו שהחמיץ בדקה השישית, הצליח לכבוש הפעם והוריד את הגברת הזקנה להפסקה ביתרון של שלושה שערים.
  • דקה 48: גול! יובנטוס עולה ל-0:4: אלברו מוראטה השלים צמד במשחק וכבש את הרביעי של הגברת הזקנה.
  • דקה 86: גול! בולוניה מצמקת ל-4:1: ריקרדו אורסוליני הצליח להמתיק במעט את הגלולה המרה מבחינת המארחת.
שחקני נאפולי פביאן רויס עם פיטור ז'לינסקי. רויטרס
אכזבה עצומה לנאפולי/רויטרס

נאפולי - ורונה 1:1

איזו אכזבה לנאפולי. הקבוצה של ג'נארו גאטוזו הגיעה למחזור הסיום עם שלושה ניצחונות רצופים וחמישה בששת משחקיה האחרונים, אך זו פישלה בגדול ולא הצליחה לגבור על ורונה, שסיימה מזמן את העונה ולא היה לה על מה לשחק. בדקה ה-60 הצליחה סוף סוף נאפולי להשיג את השער שכה חיפשה כשאמיר רחמני העלה אותה ליתרון, אך תשע דקות לאחר מכן דוידה פראוני השתלט על כדור עומק ושלח אותו לפינה ופנימה - 1:1. נאפולי שיחקה עם משקולות על הרגליים את הדקות שנותרו ולא הצליחה להשיג את שער הניצחון. גאטוזו עם נקודה בלבד והקבוצה שלו תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

  • דקה 60: גול! נאפולי עולה ל-0:1: אמיר רחמני העלה את המארחת ליתרון עם שער חשוב מאוד, וכרגע נאפולי עולה על חשבון יובנטוס למקום הרביעי.
  • דקה 69: גול! ורונה משווה ל-1:1: דוידה פראוני קיבל כדור עומק נהדר ומצא את הפינה בדרך לשער שוויון שמוריד שוב את נאפולי מהרביעייה הראשונה.
שחקני אינטר חוגגים אליפות. רויטרס
חגגו על המגרש וגם מחוץ לדשא. שחקני אינטר/רויטרס

אינטר - אודינזה 1:5

הנראזורי הבטיחו מזמן אליפות, אך קיבלו את הצלחת במשחק היסטורי מבחינתם: אינטר הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה העליונה שהגיעה ל-3,000 משחקים. הקבוצה של קונטה גם סיימה עונה מופלאה בסטייל עם ניצחון מספר 28. כ-1,000 אוהדים הורשו להיכנס לסן סירו ועוד אלפי אוהדים התקהלו מחוץ לאצטדיון כדי לחגוג כמו שצריך את התואר הזה. כבר אחרי שמונה דקות אשלי יאנג כבש לנראזורי. בדקה ה-39 כריסטיאן אריקסן הוזעק לדשא במקום סטפנו סנסי שנפצע וכעבור חמש דקות בלבד הקשר הדני כבש את השני בבעיטה חופשית. לאוטרו מרטינס הוסיף בפנדל (55) ופרישיץ' קבע 0:4 עם בעיטה מסובבת יפה (64) לפני שרומלו לוקאקו דחק ממטר את החמישי (71) כדי לכבוש את שערו ה-24 העונה. רוברטו פריירה רק צימק בפנדל (79) אחרי נגיעת יד של של אריקסן ברחבה.

משחקים נוספים:

ססאולו - לאציו 0:2
לססואולו: יורגוס קיריאקופולוס (10), דומניקו ברארדי (78, בפנדל), יורגוס קיריאקופולוס הורחק (61).

ספציה - רומא 1:2
לספציה: דניאלה ורדה (6), תומאסי פודגה (38). לרומא: סטפן אל שעראווי (52).

טורינו - בנבנטו 1:1
לטורינו: ברמר (29). לבנבנטו: אנדרס טלו (72).

אוהדי אינטר. רויטרס
אוהדי אינטר חוגגים מחוץ לאצטדיון/רויטרס

משחקי שבת

קרוטונה - פיורנטינה 0:0

קליארי - גנואה 1:0
לגנואה: אלדור שומורודוב (15)

סמפדוריה - פארמה 0:3
לסמפדוריה: פאביו קוואליירלה (20), עומאר קולי (44), מנולו גביאדיני (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully