וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בוכום וגרויטר פירת עלו אל הבונדסליגה

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 18:49

הכחולים ניצחו 1:3 את זנדהאוזן והשיגו את הכרטיס אל הבונדסליגה אחרי 11 שנים. פירת ניצחה 2:3 וניצלה מעידה של הולשטיין קיל, שתתמודד במבחנים

אחרי מחזור דרמטי מאוד בבונדסליגה אתמול (שבת), היום קיבלנו דרמה גדולה גם בבונדסליגה השנייה. בסופו של דבר בוכום חגגה אליפות ועלייה אל הבונדסליגה לראשונה זה 11 שנה, גרויטר פירת הצטרפה אליה אחרי שמונה שנים, הולשטיין קיל אכזבה, הפסידה 3:2 לדרמשטאדט ותצטרך להילחם על העלייה נגד פ.צ. קלן.

שחקני בוכום חוגגים. רויטרס
חוגגים עלייה. שחקני בוכום/רויטרס

בוכום - זנדהאוזן 1:3

הקבוצה שהייתה הטובה ביותר בליגת המשנה העונה אחרי הדעיכה של המבורג הצליחה לסיים אותה כמו שצריך והיא במקום הראשון ועם הכרטיס לבונדסליגה אחרי 11 שנה. מילוש פאנטוביץ' (29), קווין בהרנס איזן (60), אבל אנתוני לוסילה (78) ורוברט ז'ולי (87) סידרו את הניצחון למארחת שחגגה בענק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנתוני לוסילה שחקן בוכום. רויטרס
חוגג עלייה. לוסילה/רויטרס

גרויטר פירת - פורטונה דיסלדורף 2:3

המארחת השיגה ניצחון בתום משחק דרמטי והשיגה את המקום השני והכרטיס אל הבונדסליגה. קריסטופר פטרסון השבדי כבש לזכות פורטונה דיסלדורף בדקה ה-26 ואנטון שטאך הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והותיר את פירת בעשרה שחקנים. למרות זאת ברנימיר הרגוטה הצליח לאזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-53. דיסלדורף חזרה להוביל בדקה ה-57 משער של שינטה אפלקאמפ, ג'וליאן גרין איזן (69) ודיקסון אביאמה, שרק נכנס בדקה ה-81, כבש בדקה ה-83 וחגג בטירוף עליית ליגה.

דיקסון אביאמה שחקן גרויטר פירת. רויטרס
שער ניצחון ששווה כרטיס אל הבונדסליגה. אביאמה/רויטרס

הולשטיין קיל - דרמשטאדט 3:2

המארחת הגיעה אל המשחק כשהיא תלויה בעצמה בלבד וניצחון מבטיח לה את העלייה האוטומטית אל הבונדסליגה. יאני לוקה סרה גם סידר לה יתרון בדקה ה-18, אבל אז סרדאר דורסון כבש פעמיים (51 ו-58) ועמנואל הוהן הוסיף עוד אחד (75) כדי לקבור את הסיכויים של קיל. המארחת עוד הצליחה לצמק משער של פין בארטלס בדקה ה-87, אבל זה לא הספיק והיא תלך למבחנים מול פ.צ. קלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully