וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מודים: לואיס סוארס גיבור האליפות, "עשה את ההבדל באתלטיקו"

מודים בטעות? בתקשורת בברצלונה ידעו מי "מסמל את השינוי" באתלטיקו העונה. וגם, טרגדיה בחגיגות: אוהד בן 14 נהרג בתאונה, אחרי שהוציא חצי גוף מחוץ לרכב

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד בוכה. מתוך טוויטר, צילום מסך
הדמעות שריגשו את העולם. סוארס/צילום מסך, מתוך טוויטר

אין ספק שהגיבור הגדול של האליפות של אתלטיקו מדריד הוא לואיס סוארס, שאתמול (שבת) כבש בפעם השנייה ברציפות שער ניצחון, כשבפעם השנייה ברציפות אתלטיקו חזרה מפיגור בדרך לניצחון, והוכיחה את הווינריות שלה ושל הכוכב שלה. אתמול זה קרה מול ויאדוליד, כשהחלוץ האורוגוואי כבש והפך ל-1:2, שהבטיח את התואר לקולצ'ונרוס. בדיעבד, אילו לא היה כובש, האליפות הייתה הולכת לריאל מדריד, שניצחה 1:2 את ויאריאל. סוארס הנרגש שוחח עם משפחתו בסיום ולא יכול היה לעצור את הדמעות שלו, בתמונות ושהפכו לוויראליות וריגשו לא רק את מדריד, אלא את העולם כולו.

מי שפירגנו לסוארס מכל הלב היו אנשי ברצלונה, הקבוצה שבה החלוץ האורוגוואי רשם את ימין הגדולים. בארסה היא זאת שוויתרה על סוארס בקיץ, וכזכור, חברו הקרוב ליאו מסי תהה "איך משחררים את אותו דווקא ליריבה שלנו במירוץ לאליפות", וכעת בברצלונה מרגישים איך הווינריות של "הטורף" מאורוגוואי כל כך חסרה להם.

"זה היה חייב להיות לואיס סוארס", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", "הוא ההבדל הכי גדול בין אתלטיקו של העונה לקבוצה של שנים קודמות. לאורך עונה שלמה הוא כיפר על ימים גרועים של הקבוצה, נתן לה את האופי שהיה חסר לה בשנים קודמות, והוא היה זה שעשה את ההבדל". כזכור, סוארס הנרגש אמר בסיום ש"ברצלונה זלזלה בי, ואתלטיקו פתחה לי את הדלת", כדי להביע עד כמה הוא אסיר תודה לקבוצתו הנוכחית, אחרי שסיים עונה מוצלחת עם 21 שערי ליגה.

עוד בוואלה!

לואיס סוארס בכה: "ברצלונה לא העריכה אותי, אתלטיקו פתחה לי את הדלת"

לכתבה המלאה

זוכרים מה ניימאר ומסי אמרו על השחרור של סוארס?

על אף שניתן היה להבין את עוצמת החגיגות, על אליפות ראשונה אחרי 7 שנים, בספרד ביקרו את שחקני אתלטיקו מדריד, שיצאו מחוץ לאצטדיון אחרי המשחק וחגגו עם אוהדי הקבוצה - בניגוד לתקנות הבריאות ודרישות הקורונה. "זה יצא משליטה", נכתב ב"אס", "אלה תמונות שאסור היה שנראה", נכתב ב"מארקה".

כמו כן, טרגדיה נרשמה במהלך החגיגות כאשר אוהד בן 14 נהרג. הנער הגיע לחגיגות מחוץ לאצטדיון ועל פי הדיווחים, הוציא חצי מהגוף שלו מחוץ לרכב בעודו מנופף בדגל המועדון. הרכב התנגש בקיר, והנער נפגע קשה בראשו, וכאמור נהרג. אחיו וחבריו הקרובים שהו עמו באוטו והיו עדים לטרגדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully