וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופתו נמצאה על פסי הרכבת: מותו של שוער ברצלונה לשעבר

בבוקר נפגש פרננסק ארנאו עם עוזרו באוביידו, אחר הצהריים שוחח עם סוכני שחקנים לקראת הקיץ, אבל בשעות הערב ככל הנראה שם קץ לחייו

פרנססק ארנאו בשערה של מלאגה מול זינדין זידאן במדי ריאל מדריד, 2005. Jasper Juinen, AP
פרננסק ארנאו בשערה של מלאגה מול זינדין זידאן ב-2005/AP, Jasper Juinen

בספרד מתחילים להתגלות פרטים על מותו של פרנססק ארנאו, שוער ברצלונה לשעבר שמת אמש (שישי) בגיל 46. על פי הפרסומים, גופתו של ארנאו, ששימש מאז דצמבר 2019 כמנהל הספורטיבי של אוביידו מהליגה השנייה, נמצאה בשעות הערב על פסי הרכבת בתחנת לה קורדוריה בעיר, כך שהסימנים מעידים על מקרה התאבדות. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

אוביידו הייתה אמורה לשחק מול מיראנדס מחר, אבל המשחק נדחה ביממה והמועדון נפרד: "המנהל הספורטיבי שלנו, פרנססק ארנאו גראבלוסה, הלך לעולמו. אנחנו מביעים צער עמוק על האובדן ונמשיך ללוות את המשפחה ברגעיה הקשים".

אתמול עוד נפגש ארנאו עם סגנו כדי להכין תכניות לעונה הבאה, ובמהלך אחר הצהריים שוחח עם סוכנים של שחקנים אותם תכנן להביא בקיץ לאוביידו.

לפני הגעתו לאוביידו, ארנאו החזיק בתפקיד דומה במלאגה, בה העביר את 10 שנותיו האחרונות בקריירה. הוא מוכר יותר מתקופתו בברצלונה, אליה השתייך מגיל 15. הוא רשם 24 הופעות בקבוצה הבוגרת של המועדון והיה שותף לזכייה בגביע ב-1997 ולאליפות ב-1999. בחודש שעבר הופיעו דיווחים כי הוא עשוי לשוב לברצלונה ולהצטרף לצוות של הנשיא ז'ואן לאפורטה, כאחד מיועציו המקצועיים.

עוד בוואלה!

"אנקה כבר מת", נכתב בעיתון בברצלונה: סיפור חייו והתאבדותו של רוברט אנקה

לכתבה המלאה

פרננדו סאנס, ששיתף פעולה עם ארנאו במלאגה, היה המום: "אני בשוק, פשוט בשוק. חווינו יחד כל כך הרבה רגעים יפים. הוא היה חבר יקר. אני משתתף בצער המשפחה".

פפה ריינה, שעלה לקבוצה הבוגרת של ברצלונה כאשר ארנאו היה שוער המשנה, נפרד: "כמה לא הוגנים החיים. הבשורה הזו היכתה אותי בהלם. תנחומיי למשפחתו ולחבריו".

שוער העבר ויקטור ואלדס: "הצטערתי מאוד לשמוע על מותו של ארנאו. הוא היה הראשון בדור של כדורגלנים נפלאים. תנחומיי למשפחה ולחברים. נוח על משכבך בשלום, שוער".

חואן מנואל אסנסי, שחקן העבר של ברצלונה שאימן את ארנאו במחלקת הנוער של המועדון, אמר: "זה יום עצוב, חדשות קשות לקבל בשבת הזו. אני זוכר אותו כשוער מצוין ואדם מצוין אף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully