וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה: אקולטסה צפוי לשוב להרכב, באריירו יפתח כבלם?

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 20:08

רוני לוי מקווה שהחזרה לעיר ולטרנר תסייע לו לניצחון ראשון בפלייאוף העליון, מלי או יוספי עשויים לפתוח בקישור. לוין ב-11 של האורחת, גם אמנגה בתמונת ההרכב (ראשון, 18:00, ספורט3)

מחזור 34הסתיים23/05/2021
הפועל באר שבע
  • אקולטסה (24)
  • ז'וסוואה (55, פנדל)
  • קלטינס (90)
2:3
  • (45, פנדל) קהת
  • (78) אנסה
עירוני קרית שמונה
אלטון אקולטסה, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ריצה עונש צהובים ואמור לפתוח. אקולטסה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מרוצים מהחזרה לעיר אחרי ימים ארוכים בהם התאמנו בבית הנבחרות בשפיים ומקווים שאיצטדיון טרנר והאוהדים יסייעו מחר לניצחון ראשון בפלייאוף העליון על עירוני קרית שמונה. המשחק בקרית שמונה בסיבוב הקודם של הפלייאוף, היווה סוג של תפנית ביכולת של הקבוצה ובכל זאת היא לא הצליחה לנצח וסיימה את כל המשחקים מאז בתוצאות תיקו. מחר זו תהיה ההזדמנות האחרונה בהחלט להישאר עדיין בחיים במאבק על המקום הרביעי וכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג אבל גם היריבה רוצה בדיוק אותו דבר ולכן יודעים בבאר שבע שמצפה להם משחק קשה.

אלטון אקולטסה צפוי לשוב להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים במשחק ביום חמישי מול מ.ס. אשדוד. חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיעדר וככל הנראה סיים את העונה כמו גם לואי טהא. יתכן שרוני לוי יסיט את מריאנו באריירו לעמדת הבלם ויעלה לקישור את מרסלו מלי או תומר יוספי.

יובל לוין שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בונים עליו לעונה הבאה. יובל לוין/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה

בעירוני קרית שמונה מבינים שניצחון מחר עשוי להעלות אותם למקום הרביעי ממנו יגיעו לאירופה בעונה הבאה (אלא אם הפועל תל אביב תזכה בגביע ותקבל את האישור לשחק במפעלים האירופים אחרי הערעור שהגישה). המאמן קובי רפואה יחסר לא מעט שחקנים, ביניהם דור אלו המוצהב ויואב הופמייסטר, סמואל בראון ואופיר מזרחי הפצועים.

מי שצפוי להיכנס להרכב הוא יובל לוין. המגן הצעיר צפוי לקבל קרדיט נרחב יותר בעונה הבאה ומחר ימלא את מקומו של אלו. במרכז המגרש נראה שרפואה מתלבט בין אדריאן רוצ'ט למייק אמנגה הצעיר. בחוד ימשיכו לוסיו, יוג'ין אנסה ומוחמד שכר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-28 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. ב-27 המשחקים עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:12 בניצחונות ועוד תשעה לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הייתה 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת ב-24 במאי 2015 (בחוץ זה לא קרה מאז ה-0:2 באוקטובר 2013).

* ב-13 מפגשי הליגה מאז היו תשעה ניצחונות של הפועל באר שבע ועוד ארבע תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון ומאז מינויו של רוני לוי ניצחה רק את בני יהודה (0:2 בטרנר). סך הכול צבר המאמן 11 נקודות מ-36 אפשריות, כולל רצף פעיל של חמש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טרנר
קהל: 2500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully