וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: גם ייני המוצהב ייעדר, דן ביטון יחליפו?

האלופה תצטרך להסתדר גם ללא המצטיין של חצי גמר הגביע, טל בן חיים עדיין בספק, הזרים ככל הנראה לא יספיקו לשוב בזמן. גיא לוזון רוצה כרטיס לאירופה (ראשון, 21:00, ספורט4)

מחזור 34הסתיים23/05/2021
מכבי פתח תקוה
    0
    • (62) גררו
    • (68) שכטר
    • (78) פרץ
    מכבי תל אביב
    מורגן פרייר שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
    חוויה קשה בימי הלחימה. מורגן פרייר/אודי ציטיאט

    מכבי פתח תקוה

    המקום הרביעי שווה כרטיס לאירופה, ומכבי פתח תקוה שלא הייתה שם מאז 2005/06, רוצה לשמור עליו גם אחרי המשחק הביתי מחר (ראשון, 21:00, ספורט4) מול מכבי תל אביב. המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים קבוצה שעשתה משחק מצוין בחצי הגמר ואנחנו מודעים ליכולות שלה. מנגד לנו יש את המטרות שלנו, שזה לקחת נקודות לעבר הכרטיס לאירופה".

    החלוץ מורגן פרייר דיבר על תקופת הלחימה בישראל: "זאת הייתה חוויה קשה, אף פעם לא חוויתי דבר כזה, אבל כולם כאן נתנו לי הרגשה טובה ועברנו את זה. כל משחק הוא כמו גמר גביע עד הסוף, כל המשחקים קשים, אבל אנחנו נעשה הכול כדי להביא נקודות". אור אינברום ייעדר בשל צהובים, ירדן כהן פצוע.

    דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
    יפתח בשל הסגל הקצר? דן ביטון/אריאל שלום

    מכבי תל אביב

    האלופה תרצה לנצח מחר במושבה כדי להשאיר לעצמה סיכוי למהפך בצמרת הטבלה, אם במקרה מכבי חיפה לא תנצח את מ.ס. אשדוד. כעת הפער בין מכבי תל אביב למכבי חיפה הוא 4 נקודות, כך שאם הצהובים יפסידו כבר מחר והמוליכה תנצח במקביל, האליפות תהיה ירוקה כבר מחר בערב.

    שרן ייני שהצטיין מול מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה ביום חמישי האחרון ייעדר מחר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מי שיחליף אותו יהיה דן ביטון או עדן קארצב. עדיין לא ברור אם טל בן חיים יהיה כשיר לחזור לסגל. ההערכה היא שהשחקנים הזרים לא יספיקו להגיע הערב לאימון בשל הקושי למצוא טיסות ישירות לישראל והם לא יהיו מחר בסגל למשחק. שחקנים רבים מקבוצת הנוער ימשיכו לאייש את הספסל ואולי יקבלו דקות כמחליפים.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

    טריוויה

    * המאזן ב-17 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 13 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות של מכבי פתח תקוה (כולל במחזור הפתיחה העונה) ושתי תוצאות תיקו.

    * מאז ה-0:2 בקרית שמונה במחזור ה-25, מכבי תל אביב הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת בכל שמונת משחקי הליגה שלה. בארבעת המחזורים האחרונים גם איבדה נקודות.

    * רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון? זה לא קרה למכבי תל אביב מאז ינואר-פברואר 2012. אז היו לה שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, כולל 2:1 בחוץ מול מכבי פתח תקוה.

    * טל בן חיים, שכבש אז את השער הראשון לזכות מכבי פתח תקוה, מעולם לא הפסיד לה. יש לו 11 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ב-14 מפגשים כשחקן הפועל ומכבי תל אביב, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל אחד. בהפסד במחזור הפתיחה הוא לא שותף.

    * מאז ה-1:2 ההוא לפני יותר מתשע שנים, מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב במשחק בית רק עוד פעם אחת, ושוב באותה תוצאה: 1:2 במאי 2017 עם שוויון של מנור סולומון ושער ניצחון של לידור כהן בתוספת הזמן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 3800

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully