וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לפלייאוף: וושינגטון הביסה 115:142 את אינדיאנה במשחק המכריע בפליי אין

המהפך הושלם: אחרי העונה ההפכפכה, הוויזארדס חוזרים לבמה הגדולה לראשונה מאז 2018. ווסטברוק (18 ו-15 אסיסטים) וביל (25) הצטיינו וקבעו סדרה מול פילדלפיה

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס, חוגג מול שחקני אינדיאנה פייסרס דאג מקדרמוט, מלקולם ברוגדון. Nick Wass, AP
מי זוכר שהם נראו כמו קבוצת תחתית? ווסטברוק חוגג/AP, Nick Wass

אחרי שלוש שנות היעדרות, וושינגטון חוזרת לפלייאוף. הוויזארדס הביסו הלילה (בין חמישי לשישי) 115:142 את אינדיאנה במשחק המכריע בפליי אין, ממנו לא הייתה דרך חזרה: הפסד היה שולח אותם הביתה ומותיר את ווסטברוק, ביל וחבריהם מחוץ לבמה הגדולה, בעוד ניצחון היה מקנה את הזכות להתמודד עם פילדלפיה בסיבוב הראשון.

הוויזארדס עלו למשחק בידיעה שעלולות להיות לו השלכות קריטיות על עתידם של כמה מהדמויות הבכירות בקבוצה, כמו המאמן סקוט ברוקס, שייתכן שבזכות הניצחון הרוויח חוזה חדש. הרבע הראשון עוד היה מאוזן, אבל ריצת 0:14 ברבע השני נתנה את האות לבריחה מול הפייסרס הקצרים ששוב חסרו את מיילס טרנר, קריס לוורט, טי ג'יי וורן וג'רמי לאמב, ולא הצליחו לעמוד בקצב שהכתיבו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, ששם את הפציעה ממנה הוא סובל בתקופה האחרונה מאחור לערב אחד.

דומנטאס סאבוניס לא רצה שהעונה האישית הנפלאה שלו תסתיים ועוד ניסו להוביל קאמבק במחצית השנייה, אבל בכל פעם שהפייסרס עשו קולות של חזרה, הוויזארדס לחצו פעם נוספת על הדוושה והבטיחו את הניצחון.

שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, אנתוני גיל חוגגים. רויטרס
שם את הפציעה מאחור. ביל חוגג/רויטרס

הוויזארדס נראו כמו קבוצת פלייאוף בערב המכריע: הם צלפו 14 שלשות ב-50 אחוז, שלטו מתחת לסלים עם 72 נקודות בצבע וחילקו לא פחות מ-34 אסיסטים, כשסגנון המשחק הסוליסטי שאפיין אותם לחלקים רבים מדי במהלך העונה, נעלם.

בראדלי ביל היה הקלע הבולט עם 25, ראסל ווסטברוק בלט עם 18 ו-15 אסיסטים, רוי האצ'ימורה סיים גם הוא עם 18 וגם האקס פקטורים דניאל גאפורד (15, 13 ריבאונדים ו-5 חסימות) וראול נטו (14) הגיעו לספרות כפולות. את הפייסרס הובילו מלקולם ברוגדון עם 24 ודומנטאס סאבוניס נפרד מעונת 2020/21 עם טריפל דאבל של 19 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס על סל הניצחון: "ראיתי שלוש טבעות, ניסיתי לכוון לטבעת האמצעית"

לכתבה המלאה
שחקני אינדיאנה פייסרס דומנטאס סאבוניס, ג'רמי לאמב מאוכזבים. רויטרס
עונה אישית נפלאה מסתיימת מוקדם מדי. סאבוניס מאוכזב/רויטרס

הוויזארדס יתפנו כעת לדבר האמיתי: לנסות להקשות על ג'ואל אמביד ופילדלפיה, שנראו דומיננטיים מאוד בעונה הרגילה. הסדרה תצא לדרך כבר ביום בראשון ב-20:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully