וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס על סל הניצחון: "ראיתי שלוש טבעות, ניסיתי לכוון לטבעת האמצעית"

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 8:54

כוכב הלייקרס נפגע בעינו, אך השיב עם שלשה ענקית על הראש של גולדן סטייט. דייויס: "אם ככה, צריך להכניס לו אצבע לעין גם בעתיד". קרי: "שחקנים עצומים קולעים זריקות עצומות". ברחבי הליגה התלהבו מהדרמה - כל התגובות

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Mark J. Terrill, AP
רגע קלאץ' גדול. לברון קולע את סל הניצחון מול קרי/AP, Mark J. Terrill

כשהגו ב-NBA את טורניר הפליי-אין, בדיוק על משחקים כאלה הם פנטזו. בעונה רגילה לוס אנג'לס לייקרס ככל הנראה לא היתה נופלת למקום השביעי במערב. בעונה רגילה, גולדן סטייט ככל הנראה לא היתה מסיימת במקום השמיני - אך עונת 2020/21 היא הכל מלבד רגילה, וכך קרה שהאלופה פגשה את הווריירס לקרב גדול, שהבטיח וגם קיים. בסיומו, ניצחו הלייקרס 100:103 והשיגו את המקום השביעי במערב, המסדר להם מפגש עם פיניקס בסיבוב הראשון. סטיב קר יצטרך לנצח את ממפיס אם ברצונו להשיג את הכרטיס האחרון לפלייאוף.

שוב היו אלה סטפן קרי ולברון ג'יימס במרכז העניינים. כוכב הווריירס הוליך את קבוצתו ליתרון דו-ספרתי במחצית הראשונה, אך לברון התעורר במחצית השנייה ואמר את המילה האחרונה. שתי דקות לסיום ניסה קינג ג'יימס לחדור לסל אך נעצר על ידי דריימונד גרין. השופטים קראו לעבירה וכוכב הלייקרס נותר לשכב על הפרקט למשך מספר דקות. "דריימונד הכניס לי אצבע בעין, ניסיתי לוודא שאני בסדר, שאני יכול לראות אפילו קצת לפני שאוכל לסיים את המשחק", הסביר. והוא בהחלט סיים: דקה לבאזר, צלף קינג ג'יימס שלשת קלאץ' מדהימה שבדיעבד התבררה גם כסל הניצחון. "אחרי האצבע בעין, ראיתי שלוש טבעות", אמר. "ניסיתי פשוט לכוון לטבעת האמצעית".

"אולי צריך להכניס לו אצבע לעין יותר, אם הוא קולע זריקות כאלה", התלוצץ אנתוני דייויס. "הוא עושה דברים כאלה כל הקריירה שלו".

סי ג'יי מקולום לא קנה את ההצגה של לברון

על המפגש עם חברו הטוב כריס פול בסיבוב הראשון אמר לברון: "זה דבר יפהפה, שנינו שיחקנו ברמה כל כך גבוהה כל כך הרבה זמן ותמיד הייתי בעדו. כבר היתה לי אפשרות לשחק נגד כרמלו אנתוני, מעולם לא שיחקתי נגד דוויין ווייד, אז זה יהיה מגניב להתחרות מול אחד המתחרים החזקים ביותר שהיו בליגה הזאת. אני כבר מחכה למאץ'-אפ הזה".

ג'יימס פרגן לאקס פקטור של הלייקרס - אלכס קארוסו, שקלע 12 נקודות במחצית הראשונה בזמן שהכוכבים לא מצאו את הטבעת, וניסה להסביר מה מייחד את הגארד הקשוח: "תשומת הלב שלו לפרטים, הוא פשוט חכם, הוא תמיד במקום הנכון בזמן הנכון. חלק מהדברים שהוא עושה מופיעים בסטטיסטיקה וחלק לא, במחצית הראשונה הוא סחב אותנו על הגב מבחינה התקפית".

אנתוני דייויס, שקלע 20 מ-25 הנקודות שלו במחצית השנייה, הוסיף: "במהלך האחרון פשוט חנקנו את סטף, וזו ההגנה שניסינו לספק בכל המחצית השנייה. בחצי הראשון היינו מנומנמים, שום דבר לא יהיה קל עבורנו כי יש לנו מטרה על הגב, כל הקבוצות רוצות לנצח אותנו. נצטרך להופיע הרבה יותר טובים מול פיניקס. זו היתה עונה קשה ומוזרה, אבל אין לנו תירוצים, אנחנו לא מרחמים על עצמנו כי אף אחד אחר לא מרחם על עצמנו. זה הולך להיות אתגר אבל אנחנו מקבלים אותו, זה מהנה. פיניקס קבוצה טובה, אבל אנחנו נשחק את הסגנון שלנו נהיה בסדר".

פרנק ווגל החמיא לסטפן קרי בסיום ואמר: "הוא פשוט לא ייאמן. סטיב קר אמר שנצטרך לעשות מולו הכל, ובאמת ניסינו, ועדיין הוא קלע 37. זה מדהים לראות מה הוא עושה. כשבוחנים אותך, זה מחזק אותך כקבוצה. אנחנו צריכים להיות יותר פיזיים, זה גם היה המסר שלי במחצית".

ברחבי הליגה מתלהבים

"זה מבאס מאוד, שיחקנו די טוב, התגעגענו לאווירה הזאת", אמר סטפן קרי המאוכזב, שסיים עם 37 נקודות שלא הספיקו. "היה כיף גדול, משחק תחרותי מאוד, אני גאה במה שעשינו על הפרקט. עדיין נתנו לעצמנו הזדמנות לנצח וזה כל מה שרצינו, אנחנו מתוסכלים אבל נהיה מוכנים ליום שישי. צריך לעבור הלאה במהרה, ברור לנו שכמונו, גם ממפיס תהיה נואשת. זה המשחק הכי גדול של השנה".

על השלשה הגדולה של לברון, עליו שמר במהלך המכריע, אמר קרי: "זריקה גדולה, כבר חשבתי שהוא סיים את התפקיד שלו במהלך, אבל הוא קלע. אתה לא מצפה שזריקות כאלה ייכנסו. שחקנים עצומים קולעים זריקות עצומות".

סטיב קר הוסיף: "טורניר הפליי-אין הוא נהדר, כבר היינו במצבים האלה בעבר, בהם אתה מפסיד משחק קשה מאוד וצריך להתאושש. התבגרנו לאורך העונה, אני לא מופתע - החבר'ה שלנו מאוחדים, משחקים חזק, והמשחק הלילה הוא תזכורת למה הפכנו להיות בחודשים האחרונים. אנדרו וויגינס הוכיח לאורך כל העונה מי הוא, הוא שחקן הגנה נהדר ושחקן נהדר באופן כללי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully