וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעדרות נוספת במכבי תל אביב? טל בן חיים נפצע באימון ויעבור מבחן כשירות

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 17:32

שחקן הכנף שתוכנן לפתוח בחצי גמר הגביע נגד מכבי חיפה (21:00, ספורט 5) סובל מכאבים ועושה מאמצים גדולים כדי להתלבש לאור רשימת החיסורים הארוכה ממילא של ואן לוון. הצהובים מעריכים: "הסיכויים שווים למרות שחסר לנו חצי הרכב. המשחק פתוח לחלוטין"

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם הוא לא כשיר? בן חיים/אריאל שלום

האם מכבי תל אביב תחסר שחקן נוסף בחצי הגמר מול מכבי חיפה? טל בן חיים שאמור היה לפתוח בהרכב, נפצע בהרכב שלשום ואתמול סבל מכאבים. השחקן הגיע הבוקר לקרית שלום לאימון הקצר שערכה הקבוצה בטרם היציאה לחיפה, אבל לא בטוח שיוכל לשחק ואולי אף ייעדר מהסגל.

בן חיים עושה את כל המאמץ כדי להתלבש בצל המצוקה הגדולה של הקבוצה ובשל הסגל הקצר שעומד לרשותו של פטריק ואן לוון. כפי הנראה, הוא יעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יבחר שחקני נוער להשלמת הסגל. פטריק ואן לוון/אריאל שלום

הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) אימון קל וקצר בקרית שלום בסיומו יצאה הקבוצה צפונה לחיפה להכנה בבית מלון בעיר. שמונה ימים לאחר המועד המקורי של חצי הגמר אשר היה צריך להיות חגיגה גדולה בבלומפילד, תיסע מכבי תל אביב לאיצטדיון בחיפה לשחק את המשחק באווירה שונה לחלוטין וללא קהל.

אחרי שאתמול נלחמו בהנהלה מול ההתאחדות לכדורגל לדחות את המשחק, הוחלט אמש לא לעסוק עוד בנושא ומרגע שבית הדין העליון דחה את העתירה, לעבור ולהתמקד רק במשחק ובניסיון לנצח את מכבי חיפה על אף הסגל החסר.

תשעה שחקני סגל לא יעמדו הערב לרשותו של פטריק ואן לוון. אנריק סבוריט, לואיס הרננדס, אלכסנדר פשיץ', אנדרה ז'ראלדש וניק בלקמן עזבו את הארץ. אבי ריקן ומאור קנדיל סיימו את העונה. אייל גולסה ומתן חוזז ינסו לחזור מפציעות בשבוע הבא ואולי ישחקו העונה רק אם מכבי תל אביב תעפיל לגמר.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: בכר מתלבט, ואן לוון צריך לאלתר

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הג'וקר? גררו/אריאל שלום

בהיעדר יותר משליש משחקני הקבוצה, הוקפצו לסגל הבוגרים כמה שחקני נוער שהתאמנו בימים האחרונים ויתלבשו הערב. מי שמועמדים להיות הערב בסגל הם אור רויזמן, רוי רביבו, דור תורג'מן, איתי בן חמו, רותם יצקר ומייקל מור.

בסך הכל יש לואן לוון 16 שחקנים מסגל הבוגרים והמאמן לגמרי נוסך ביטחון בשחקנים ונותן להם להאמין שגם במצב אליו נקלעה הקבוצה, צריך להעפיל לגמר הגביע. "המשחק פתוח לחלוטין. הסיכויים שווים בינינו למכבי חיפה למרות שחסר לנו חצי הרכב", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "סבוריט, הרננדס, פשיץ', ז'ראלדש, גולסה. זה חצי הרכב בחוץ אבל זה מה שיש ומי שישחק יצטרך לתת יותר".

כפי שפורסם כאן אתמול, אדוארדו גררו שתופקד על הקו כל העונה עשוי דווקא לשחק הערב כחלוץ המטרה. ואן לוון עדיין מתלבט בעניין כאשר יש לו גם את איתי שכטר או אפילו יונתן כהן בתפקיד הזה. עדן קארצב ודן ביטון נאבקים על מקום אחד בקישור הקדמי ושחר פיבן צפוי להיות מועדף בסוף כמגן ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully