וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון של הפועל תל אביב: מתחמם המאבק על המקום הרביעי

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 8:53

האדומים לא רשאים לשחק באירופה (ויגישו ערעור), כך שמכבי פתח תקוה, עירוני קרית שמונה או הפועל באר שבע ישיגו כרטיס לקונפרנס ליג

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מרואן קבהא. לירון מולדובן
גם הפועל באר שבע לא אמרה את המילה האחרונה/לירון מולדובן

ההעפלה של הפועל תל אביב לגמר גביע המדינה אמש (רביעי) הפכה את המירוץ למקום הרביעי בפלייאוף העליון לכזה על כרטיס לקונפרנס ליג - המפעל החדש של אופ"א שייצא לדרך בעונה הקרובה. במכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה מדברים כבר זמן רב על החשיבות של לסיים במקום הרביעי, אבל אתמול זה הפך לרשמי.

הסיבה נעוצה כמובן בכך שהפועל תל אביב לא קיבלה היתר לשחק באירופה, כך שגם אם היא תזכה בגביע המדינה (לגמר היא תגיע כאנדרדוג בכל מקרה מפני שהיריבה תהיה מכבי תל אביב או מכבי חיפה), היא לא תוכל להשתתף בקונפרנס ליג. האדומים עדיין מקווים לשנות את ההחלטה הזו והמאמן ניר קלינגר אמר אתמול: "אני מאמין שנילחם עד הסוף על האפשרות לשחק באירופה. יש לנו יועצים משפטיים ונילחם בזה עד הסוף".

יש לציין שמלבד מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה, גם הפועל באר שבע במירוץ להשגת המקום הרביעי וניצחון על מ.ס. אשדוד במשחק החסר, יצמיד אותה לחבורה של קובי רפואה. אשדוד עצמה קרובה מאוד להבטחת המקום באירופה בזכות הפער שיש לה על פני המקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully