וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא שמח כמו שהייתי אמור לשמוח, בגלל מה שקורה במדינה"

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 0:16

מאמן הפועל תל אביב חגג באיפוק את העלייה לגמר הגביע אחרי הניצחון על בית"ר תל אביב בת ים, נוסבאום בכה: "כואב לי הלב"

אנחת רווחה גדולה בהפועל תל אביב. האדומים עלו הערב (רביעי) לגמר הגביע עם 6:7 מול בית"ר תל אביב בת ים בחצי הגמר שנערך ללא קהל בחיפה. החמצה של תומר מכלוף האומלל בבעיטה השמינית שלחה את האדומים לגמר, שם מחכה להם מכבי חיפה או דרבי מול מכבי תל אביב.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר היה מרוצה אחרי המשחק, אבל לא שכח לדבר על המצב: "אני חייב להגיד את האמת. המצב בשבועיים האחרונים לא גורם לי עכשיו לשמוח כמו שהייתי צריך לשמוח על העלייה שלנו לגמר, שזה דבר גדול אחרי עונה כזו מתישה. זו משימה שנייה שאנחנו משלימים. צריך לזכור ששיחקנו נגד יריבה טובה, מגיעה לה שאפו על איך ששיחקה כאן היום. היינו צריכים לסגור את המשחק כבר במחצית הראשונה, אני לא יודע לגבי הפסילה של השער של לידור כהן. היה מאבק קשה. זכיתי בכמה גביעים בחיים ומי כמוני יודע שצריך להעפיל לשלב הבא תמיד. הגמר יהיה משחק גדול, לא משנה מול מי. נצטרך להתכונן, לנוח, להתעשת ולהשלים את החלום".

על החילופים: "עשיתי את השינויים שהייתי צריך לעשות, והמשחק עבר לשליטה שלנו. עשינו הכנה פנומנלית למשחק הזה, ידענו שבית"ר תל אביב היא קבוצה של מעברים. יש להם כלים נדירים של מתפרצות וידענו שזה משחק מורכב. חשוב שעלינו לגמר וחשוב שאנחנו עדיין בחלום, ויותר חשוב שנהיה כולנו עם תושבי הדרום והמרכז. זה הכי חשוב, אני לא שוכח את זה.

לקראת הגמר: "החוקים משתנים. היום באנו למשחק שבו יש לנו רק מה להפסיד, ובגמר זה סיפור אחר. נצטרך להתכונן אחרת לגמרי, אבל קודם נדע מול מי אנחנו משחקים. זה אושר גדול לשחקנים, לבעלים, לאוהדים. אני מקווה לראות בגמר 15 אלף אדומים, אני מקווה שזה כבר יהיה עם קהל. אנחנו רוצים להעניק להם מתנה אחרי עונה קשה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם סלים טועמה. אודי ציטיאט
נשם לרווחה. קלינגר/אודי ציטיאט

מאמן בית"ר תל אביב בת ים עמיר נוסבאום בכה בסיום ואמר: "אני כל כך גאה בשחקנים שלי. כאב לי הלב כי אני אוהב אותם, זו התפרקות של שנה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully